U 2020. godini, pre nego što smo i počeli da radimo, našu internet drogeriju prepoznala je stručna javnost kao budući kvalitetan sajt sa vrhunskim dizajnom i načinom prezentovanja proizvoda. Upravo tu stručnu javnost čine World Brand Design Society i Creativepool koji su predstavili Apothecary kao jedan od najboljih primera dizajna, digitalnog marketinga i prodaje, a na šta smo vrlo ponosni. Takođe, Apothecary je bio prepoznat kao novi brend, kojeg karakterišu preciznost, disciplina, čistota i jednostavnost. Nekoliko meseci nakon puštanja Apothecary sajta u rad, već sredinom 2021. godine, Creativepool iz Velike Britanije je nominovao Apothecary za najbolji sajt na svetu, baš kao i 2022. i 2024. godine.

 

 

Želimo da budemo prepoznati po vrhunskom kvalitetu, načinu rada, ekspertizi u svojoj oblasti i detaljima u poslu. Apothecary je nastao početkom 2020. godine kada je marketinška agencija Foster + Svensson napravila e-commerce i komunikacionu platformu, a koja je bila prepoznata i od vodećih farmaceutskih kuća u Srbiji, kako proizvođača, tako i apoteka. Shvatili smo da je naša platforma znatno drugačija od ostalih i da možemo slobodno da je predstavimo kao nezavisnu, tj. da ne bude samo kao e-commerce proizvod sa police, već da zaista bude operativan sajt. Tako smo napravili Apothecary. Od jedne ideje, do prave operativne firme.

 

Apothecary ima stroge kriterijume. Od proizvoda koje ćemo ponuditi na našem sajtu očekujemo vrhunski kvalitet, kao i detalje o svojstvima koje ćemo ponosno postaviti na sajt i omogućiti našim kupcima da samostalno sagledaju celokupnu sliku. Upravo ti fini detalji, jednostavno i disciplina čine Apothecary.

 

Ujedno, Apothecary kreira i jedinstvene brendove od kojih svaki ispunjava određenu nišu, približavajući na taj način relevantne proizvode i usluge svojim kupcima, kao što su:

 

- Apothecary [M] (proizvodi koji se fokusiraju i koji su namenjeni muškarcima)

- Apothecary Bébé (proizvodi namenjeni trudnicama, mamama, bebama i deci)

- Apothecary Antiage (proizvodi namenjeni podmlađivanju organizma, negovanju zrele kože lica, tela i kose)

- Apothecary Fitness (proizvodi namenjeni sportistima i fizički aktivnim ljudima)

- Apothecary Physio & Spa (programi i protokoli koji čine proizvodi i usluge u okviru blagostanja, ublažavanja bola, fizikalnih terapija, preporuka banja, termalnih i spa centara, kao i izvrsnih hotela)

- Apothecary Privé (premijum program u okviru kojeg se nude različite pogodnosti u vidu popusta na određene proizvode, slanje uzoraka proizvoda u vidu testera, minijatura proizvoda, mogućnosti dodeljivanja ličnog savetnika, kosijerž dostave, ali i dodatnih benefita u saradnji s partnerima Apothecary drogerije)

- Apothecary LAB (privatna linija dermokozmetičkih proizvoda i bioidentical dijetetskih suplemenata)

- Apothecary Le Mag (periodični onlajn magazin koji se bavi popularnom kulturom, ističući zdraviji način življenja i tema iz oblasti pedagogije, psihologije, zdravlja, kozmetike, lepote, ishrane, uređenja životnog prostora, enterijera, arhitekture, umetnosti, dizajna, kulture jezika i putovanja)

 

 

Upravo zbog toga smo napravili slogan, koji objedinjuje i pozicionira Apothecary kao jedinstveno mesto gde je moguće pronaći proizvode, posvećenost, kulturu poslovanja, odgovornost, ali i način rada koji čine "Malo lepši život".

Proizvod dodat za upoređivanje