U 2020. godini, pre nego što smo i počeli da radimo, našu internet drogeriju prepoznala je stručna javnost kao budući kvalitetan sajt sa vrhunskim dizajnom i načinom prezentovanja proizvoda. Upravo tu stručnu javnost čine World Brand Design Society i Creativepool koji su predstavili Apothecary kao jedan od najboljih primera dizajna, digitalnog marketinga i prodaje, a na šta smo vrlo ponosni. Takođe, Apothecary je bio prepoznat kao novi brend, kojeg karakterišu preciznost, disciplina, čistota i jednostavnost. Nekoliko meseci nakon puštanja Apothecary sajta u rad, već sredinom 2021. godine, Creativepool iz Velike Britanije je nominovao Apothecary za najbolji sajt na svetu, baš kao i 2022. godine.

 

 

Želimo da budemo prepoznati po vrhunskom kvalitetu, načinu rada, ekspertizi u svojoj oblasti i detaljima u poslu. Apothecary je nastao početkom 2020. godine kada je marketinška agencija Foster + Svensson napravila e-commerce i komunikacionu platformu, a koja je bila prepoznata i od vodećih farmaceutskih kuća u Srbiji, kako proizvođača, tako i apoteka. Shvatili smo da je naša platforma znatno drugačija od ostalih i da možemo slobodno da je predstavimo kao nezavisnu, tj. da ne bude samo kao e-commerce proizvod sa police, već da zaista bude operativan sajt. Tako smo napravili Apothecary. Od jedne ideje, do prave operativne firme.

 

Apothecary ima stroge kriterijume. Od proizvoda koje ćemo ponuditi na našem sajtu očekujemo vrhunski kvalitet, kao i detalje o svojstvima koje ćemo ponosno postaviti na sajt i omogućiti našim kupcima da samostalno sagledaju celokupnu sliku. Upravo ti fini detalji, jednostavno i disciplina čine Apothecary.

 

Malo lepši život.

Proizvod dodat za upoređivanje