Delujemo u okviru vlastite grupe zajedničkih preduzeća i jedinica, od kojih svaka pruža usluge u različitim industrijama poput marketinga, komunikacija, oglašavanja, dizajna, maloprodaje, poslovnog savetovanja, e-trgovine i društveno odgovornog poslovanja. Naš tim čine stručnjaci sa preko 20 godina iskustva u radu. Uveli smo neke od revolucionarnih brendova, proizvoda, usluga i ponuda na srpskom tržištu, a što nas i dalje vodi da radimo i stvaramo. 

 

 

Fosterovu grupu čine marketinška agencija Foster + Svensson, specijalna jedinica Foster + Svensson Foundation, Foster + Svensson Brand Institute i Apothecary luksuzna internet drogerija.

 

Foster + Svensson je savremena agencija za komunikacije, brendiranje i advertajzing osnovana u Beogradu 2013. godine i nudi usluge iz oblasti strategije, digitalnog marketinga, dizajna, inovacija, odnosa s javnošću, izgradnje brenda i korporativnog identiteta, marketinga, komunikacija i advertajzinga. Agenciju čine posvećeni i stručni ljudi s velikim iskustvom u telekomunikacijama, bankarstvu, finansijama, naftnoj industriji, dizajnu i trgovini robom široke potrošnje. Nove tehnologije i komunikacije, kao i dizajn inspiracija su za poslovanje, a princip je stvaranje jedinstvenog i jednostavnog modernog pristupa s tradicionalnim vrednostima za klijente. Ljudi iz agencije Foster + Svensson su radili i stvarali za kompanije i brendove kao što su AstraZeneca, La Roche-Posay, Avon, P&G, Pantene, RTS, Ringier Axel Springer, Delhaize, Maxi, Telenor Group, MTS, MTEL, Telekom Srbija, A1 Telekom Austria Group, Vodafone, Apple, Samsung, Huawei, Gorenje, Hisense, Knight Frank, Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Knez Petrol, Pionir, Raiffeisen Bank, Raiffeisen Premium Banking, Addiko Bank, AIK Banka, HVB Bank, UniCredit Bank, Banca Intesa, Mastercard, Renault, Basara i drugi. Nasleđe agencije donosi bogatu istoriju vizuelne i muzičke umetnosti. Naši potomci su iz porodica koje su obrađivale fasadne elemente u francuskom neobaroknom i neorenesansnom stilu na Kući Jevrema Grujića u Beogradu (1896) koje je originalno izradio italijanski majstor dekorativnog slikarstva Domenico D'Andrea upotrebom veoma retkih sgrafita, gotovo jedinstvenog primera arhitekture u Beogradu. Jedan od osnivača agencije je iz porodice čije svoje moderno poreklo datira iz 1860. godine, gde je predstavnik bio umetnik na Kraljevskom dvoru, i koji je sarađivao s vajarom Ivanom Meštrovićem na izradi spomenika „Pobednik“ u Beogradu (1928) i Spomen spomenika Neznanom junaku na Avali u Beogradu (1938). Porodicu je 1938. godine odlikovao jugoslovenski kralj Petar II Karađorđević Srebrnom medaljom Kraljevskog doma sa krunom za zasluge u oblasti vizuelne umetnosti, uključujući slikarstvo, skulpturu i arhitekturu. Osnivač agencije, Vladimir Suvodolac je predstavnik jedne od najstarijih i najređih porodica u Srbiji koja potiče iz 11. veka, između 1004. i 1008. godine za vreme Vizantijskog carstva, kada je manastir Suvodol podigao i kasnije obnovio srpski knez Lazar kao zadužbinu dinastije Nemanjića u 14. veku. Kompletnu rekonstrukciju izvršio je 1866. godine Mihailo Obrenović, knez Srbije. Manastir Suvodol je pod Zavodom za zaštitu spomenika kulture Srbije označen kao spomenik kulture od velikog značaja. Agencija Foster + Svensson je jedan od osnivača Instituta Marina Abramović (MAI).

 

Foster + Svensson Foundation je specijalna jedinica unutar agencije Foster + Svensson koje se fokusira na tri programa sa ciljem povećanja svesti o globalnoj filantropiji i promene kulture ljudi ka boljim društvima. Oblasti promocije i fokusa su društvena inkluzija, očuvanje umetnosti i opšte dobro ljudi. Foster + Svensson Foundation podržava samo one projekte gde će rezultati biti dostupni i koristiti široj javnosti i čovečanstvu. Neke od dosadašnjih aktivnosti obuhvataju višegodišnje medijske kampanje širenja svesti o cerebralnoj paralizi, donacije Charity Water fondaciji, donacije Nacionalnoj fondaciji za rak dojke, donaciji i osnivanju Instituta Marina Abramović (MAI), i akvizicije umetničkih dela poput originalnog dela Nadežde Petrović iz 1899. godine, originalnih dela Milana Konjevića iz 1954. godine, originalnog dela Viktora Vasarelija iz 1983. godine, originalnog dela Dunje Jung iz 2022. godine, kao i radova studenata Fakulteta primenjenjih umetnosti, Univerziteta umetnosti u Beogradu.

 

Foster + Svensson Brand Institute je akademija unutar agencije Foster + Svensson koja nudi specijalizovane edukativne master klas module u oblasti kreativnog stvaralaštva, dizajna, oglašavanja, marketinga i komunikacija. Fokusira se na tri programa, odnosno na studije dizajna (primenjena umetnost u savremenom poslovnom svetu), kvalitetno obrazovanje (strateško i operativno rukovodstvo u komunikacijama) i savetodavno vođstvo (specijalni programi po meri namenjeni menadžerima, direktorima i upravi). Tim predavača predstavlja profesionalce sa preko 20 godina iskustva i rada u kompanijama i brendovima poput BBC, RTS, Telenor Group, A1 Telekom Austria Group, i predavanjima na MEF Fakultetu, kao i AIESEC Danima karijere i menadžmenta.

 

Apothecary je nastao početkom 2020. godine kada je marketinška agencija Foster + Svensson napravila e-commerce i komunikacionu platformu, a koja je bila prepoznata i od vodećih farmaceutskih kuća u Srbiji, kako proizvođača, tako i apoteka. Shvatili smo da je naša platforma znatno drugačija od ostalih i da možemo slobodno da je predstavimo kao nezavisnu, tj. da ne bude samo kao e-commerce proizvod sa police, već da zaista bude operativan sajt. Tako smo napravili Apothecary. Od jedne ideje, do prave operativne firme.

 

Apothecary je deo "Fosterove grupe" koju činimo mi, zajedno s kolegama iz marketinške agencije "Foster + Svensson", specijalnog odeljenja "Foster + Svensson Foundation" i akademije “Foster + Svensson Brand Institute”. Mi zajedno činimo Fosterovu grupu koja svaka zasebno u svom poslu, pomera granice u industriji i teži da se znatno razlikuje na tržištu. Želimo da budemo prepoznati po vrhunskom kvalitetu, načinu rada, ekspertizi u svojoj oblasti i detaljima u poslu.

Proizvod dodat za upoređivanje