Apothecary svojim kupcima nudi mogućnost prijema notifikacija, odnosno obaveštenja o potvrdi porudžbine, ali i o vremenu isporuke kupljenih proizvoda. Potvrda prijema porudžbine šalje se preko mejla, dok se vreme isporuke kupljenih proizvoda šalje preko SMS poruke ili preko Viber aplikacije. Na ovaj način trudimo se da komunikacija bude što više osigurana i autentična, a ujedno transparentna, informativna i da stigne u pravom trenutku.

 

 

Nakon prijema poružbine Apothecary kupcima šalje mejl s informacijom o potvrdi statusa, odnosno dostupnosti proizvoda. Ukoliko je proizvod dostupan, kupcima se šalje mejl s informacijom da je porudžbina prihvaćena, a nakon slanja porudžbine, mejlom se šalje broj za praćenje i status pošiljke koja je kod kurirske službe. Navedene mejlove šalje direktno Apothecary. Broj za praćenje koji se dobije u mejlu koristi se za pregled statusa pošiljke na sajtu kurirske službe.

 

SMS obaveštenje o isporuci biće poslato na dan kada kupac može da očekuje isporuku pošiljke na navedenu adresu koja je navedena prilikom naručivanja proizvoda. Poruka donosi informaciju o vremenu isporuke paketa i sadrži jedinstveni kôd za identifikaciju porudžbine. Poruka s obaveštenjem će stići direktno od kurirskih službi s kojima Apothecary sarađuje, a to su PostExpress, odnosno Pošta Srbije, i CityExpress. Navedene kurirske službe vrše isporuku paketa koje Apothecary šalje. Pošta Srbije i CityExpress će prvo poslati poruku preko Vibera, a u slučaju da prijem poruke nije omogućen, jer npr. mobilni telefon korisnika nije na internet mreži ili korisnik nema instaliranu Viber aplikaciju, informacije o pošiljci i njenom statusu dobijaće se u okviru standardne SMS poruke. 

 

Besplatna usluga SMS obaveštenje o isporuci je dostupna za korisnike svih mobilnih mreža iz Srbije, kao što su A1, MTS i Yettel.

 

Upotreba mejla i Viber aplikacije zahteva pristup internetu, a čije se tarifiranje vrši po cenovniku usluga odabranog mobilnog operatora.

 

Proizvod dodat za upoređivanje