Internet drogerija Apothecary nominovana za najbolji Internet sajt

Internet drogerija Apothecary nominovana za najbolji Internet sajt

Internet sajt www.apothecary.rs koji je razvila agencija za marketing i komunikacije Foster + Svensson, nominovan je za najbolji internet sajt u celom svetu u kategoriji “Internet sajtovi (Web)”. Ova nominacija dolazi od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool. Ove nagrade se dodeljuju jednom godišnje i najbolji se biraju glasovima članova tj. publike, kao i od strane globalnih sudija – profesionalaca u oblasti marketinga i oglašavanja, i direktora kreativnih i marketinških agencija.

Glasanje publike traje do 23. jula, dok će dodela nagrada biti organizovana 9. septembra 2021. godine u Londonu.

U ovogodišnjem takmičenju za titule najboljih učestvuju pojedinci, predstavnici marketinških agencija, kompanija, i brendova u kreativnoj industriji, što ovu nagradu predstavlja u svetlu jedne od najboljih koje se dodeljuju o oblasti marketinga i advertajzinga. Nagrade se dodeljuju u 39 kategorija, kao što su televizija, produkcija, štampani mediji, digitalni mediji, internet sajtovi, animacije, kreativa, brendiranje, direktno oglašavanje, aplikacije, PR, društvene mreže, tipografija, ambalaža, fotografija i dr.

Žiri čine stručnjaci iz kompanija i agencija poput FCB, BBDO, Grey, Publicis, Ogilvy, TBWA, Havas, VMLY&D, Saatchi & Saatchi, Iris, Cheil, McCann, WPP, OMD, WundermanThompson, Dentsu, Leo Burnett, BBC Creative, PepsiCo, Shell, Virgin, IMAX, Sony, Reckitt Benckiser, Facebook.

Pored internet sajta Apothecary drogerije i marketinške agencije Foster + Svensson koja stoji iza kreativnog rada, takođe su nominovani radovi klijenata i agencija poput: Rolex, Tommy Hilfiger, Ikea, Libresse, BMW, Samsung, Microsoft, PepsiCo, Amstel, United Nations, American Express, Barclaycard, Verizon, Aston Martin, Heineken, KFC, Coca-Cola, BBC, FIFA, British Telecom, Google, Netflix, Philips, Xbox, Doritos.

Internet drogerija „Apothecary“ je dizajnirana i napravljena tokom 2020. godine, u godini pandemije korona virusa, dok je promocija i puštanje u rad bilo početkom oktobra.

Vladimir Suvodolac, vođa tima koji je dizajnirao ovaj internet sajt kaže da je glavna „vodilja“ bila jednostavnost i smirenost sajta, kao i minimalistički pristup prikazu svih neophodnih elemenata koji posetiocima i kupcima daju sve potrebne informacije.

– Naš glavni cilj bio je postavljanje visoko-kvalitetnog dizajna kompletnog sajta koji smo učinili čistim i urednim, informativnim, proizvode dostupnim na jedan ili dva klika, kao i da istovremeno omogućimo da se brendovi proizvoda vide i prepoznaju. Apothecary je nastao početkom 2020. godine kada je marketinška agencija Foster + Svensson napravila e-commerce i komunikacionu platformu, a koja je bila prepoznata i od vodećih farmaceutskih kuća u Srbiji, kako proizvođača, tako i apoteka. Shvatili smo da je naša platforma znatno drugačija od ostalih i da možemo slobodno da je predstavimo kao nezavisnu, tj. da ne bude samo kao e-commerce proizvod sa police, već da zaista bude operativan sajt. Tako smo napravili Apothecary. Od jedne ideje, do prave operativne firme. Apotecary je Internet prodavnica koja je vidno rigorozna u okviru sopstvenog brenda, suptilno disciplinovana u komunikaciji između drugih brendova i usklađena sa smernicama neophodnim kao obaveza za sve proizvođače i drogeriju u celini. Pored toga, želeli smo da informacije o proizvodu budu sveobuhvatne i relevantne za kupce, baš kao i pretraga proizvoda koja je inteligentna kako bi kupci pronašli proizvod u vrlo kratkom vremenu.

– Kreiran od strane marketinške agencije Foster + Svensson kao studija slučaja e-trgovine sa naglaskom na čistom, inovativnom i digitalnom savremenom dizajnu, Apothecary je evoluirao od čisto konceptualnog dizajna do potpuno operativne internet drogerije fokusirane na ponudu vrhunskih proizvoda za lepši život. Želimo da promenimo i obogatimo naše tržište novim proizvodima. Ujedno, želimo da kvalitetne proizvode predstavimo na drugačiji način, drugačiji u odnosu na način koji je uobičajen na tržištu. Zbog toga su svi u Apothecary internet drogeriji posvećeni strogoj disciplini i finim detaljima. Ne prave kompromise i ukoliko proizvod ili materijal ne zadovoljavaju kriterijume ili standarde u industriji, onda takav proizvod neće ni ponuditi na Apothecary sajtu. Sve mora da bude jednostavno, čisto i precizno. Svaki trenutak proveden na sajtu podstiče kupca na dalju pretragu proizvoda i prikazuje kako dizajn može da bude mesto za izražavanje kreativnosti, čak i u okviru internet prodaje. Na ovaj način smo stvorili Apothecary Internet drogeriju u kojoj bismo želeli da kupujemo i ponovo da se vraćamo, rekao je Vladimir Suvodolac iz marketinške agencije „Foster + Svensson“.

Sajt drogerije Apothecary jedini je iz Srbije i našeg regiona koji je nominovan za ovu prestižnu nagradu koju dodeljuje Creativepool. Glasanje publike i žirija traje do 23. jula, dok će dodela nagrada biti organizovana 9. septembra 2021. godine.

Glasanje publike i žirija traje do 23. jula, dok će dodela nagrada biti organizovana 9. septembra 2021. godine.

Glasanje je otvoreno na: https://bit.ly/3ioEfIx.

Proizvod dodat za upoređivanje