Apothecary po drugi put nominovan za najbolji internet sajt
Nominacija je još jednom došla od priznatih svetskih stručnjaka iz oblasti marketinga, kreativnih agencija i klijenata.
London / Beograd - Internet drogerija „Apothecary“ već drugu godinu zaredom nominovana je za najbolji internet i e-commerce sajt u kategoriji „Web – Internet sajtovi“ od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool. Nagrade se dodeljuju svake godine u nekoliko različitih kategorija koje obuhvataju gotovo sve oblasti marketinga i čine svojevrsno priznanje za prikazanu kreativnost. Glasanje se sastoji iz dva dela i to glasanje od strane publike i glasanje od strane globalnih sudija – stručnog žirija. Žiri koji će odlučivati o nominovanima u ovoj kategoriji čine direktori, osnivači i kreativni direktori iz agencija i kompanija poput Reckitt, R/GA, Publicis Groupe, Think Design Collaborative i McCann MRM.
Glasanje publike i žirija traje do 14. jula 2022. godine, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. septembra u Londonu, kao i svake godine. Ovogodišnje nagrade će biti dodeljene u 42 kategorije, što je za 3 dodatne kategorije više u odnosu na 2021. godinu.
Podjednako sa Apothecary Internet sajtom, ove godine su nominovani i projekti sledećih agencija i klijenata poput: Wunderman Thompson, Huge, Grey, Swatch, Fuji Film, ITV, ASDA, Cadbury, Viasat, Hill+Knowlton Strategies, Ketchum, PepsiCo, TBWA, O2, Saatchi & Saatchi, Bank of England, Lipton, Durex, Interbrand, Sensodyne, GSK, Wrigley’s, Spar, Honor, Castrol, Blackrock, McCann, Red Bull, Iris, Nestlé, KitKat, Semrush, BBD, LVMH Moët Hennessy, Bacardi, Hendrick’s Gin, Ikea, Amazon, Airbnb, Financial Times, Jo Malone, EasyJet, Doritos, Lay’s, Lloyds Bank, Dior, Carlsberg, Fiji Water, Lidl, Colgate, Havas, Lego, Momentum, Coca-Cola, Nike, Raiffeisen Bank.
„Apothecary“ je nastao 2020. godine od strane marketinške agencije Foster + Svensson u vreme pandemije virusa COVID-19, kada je postojala ograničena mogućnost kretanja i društvenog povezivanja. E-commerce platforma, prvenstveno kreirana za potrebe klijenata iz farmaceutske industrije evoluirala je od proizvoda agencije i konceptualnog dizajna do potpuno operativne internet prodavnice i nezavisno registrovane drogerije. U veoma kratkom roku, „Apothecary“ se pozicionirao kao onlajn drogerija fokusirana na ponudu vrhunskih proizvoda za lepši život. To je bio pravi trenutak u kojem je agencija prikazala u operativnom primeru da ne samo da može da razvije e-commerce platformu, već čitavo elektronsko poslovanje čime je sa reči prešla na dela i u potpunosti shvatila sve prednosti i izazove e-commercea.
– Za ove dve godine prošli smo dug put i ono što je najvažnije uspeli smo da izgradimo prepoznatljivost i jedinstvenost, da objedinimo ponudu farmaceutskih i kozmetičkih proizvoda u pravom primeru premijum brenda. Pored toga, konstantno stremimo ka daljim unapređenjima iskustva kupaca koji posećuju „Apothecary“, čineći sajt lakim i jednostavnim za upotrebu. U 2021. godini u saradnji sa Banca Intesa uveli smo kupovinu proizvoda platnim karticama svih međunarodnih i domaćih kartičarskih organizacija kao što su Visa, Mastercard, Maestro, American Express i domaći DinaCard. Ujedno, sebi i našim kupcima postavili smo rok dostave proizvoda do 5 radnih dana, međutim, ove godine taj rok smo premašili na prosečnu dostavu do 2 radna dana od trenutka potvrde porudžbine. S druge strane, nadogradili smo servere na kojima se nalazi „Apothecary“ kako bi sam proces kupovine bio brži, ali i kako bismo bili u mogućnosti da povećamo broj objavljenih proizvoda na dnevnom nivou. Ovaj cilj prevazišli smo za +102%, što znači da ove godine imamo mogućnost da duplo više proizvoda objavimo na „Apothecary“ sajtu, u odnosu na prethodnu godinu. Ovo nam je omogućila ne samo nadogradnja servera već i unapređenje CMS sistema gde smo uveli automatizaciju prilikom registracije proizvoda, a koje je doprinelo skraćenju vremena za izradu stranica na sajtu.
Mi i dalje želimo da promenimo i obogatimo tržište uvođenjem novih proizvoda, ali i da nastavimo sa dosadašnjom praksom, a to je da sve proizvode predstavljamo na visoko-kvalitetan način, posvećujući pažnju detaljima o samim proizvodima, kao i njihovom prikazivanju na sajtu. „Apothecary“ ponudu predstavlja prikazujući funkcionalne i upotrebne vrednosti proizvoda, a kako bi kupci bili u mogućnosti da sagledaju sve aspekte proizvoda pre same kupovine. Izuzetno nam je drago i počastvovani smo što se nominacija „Apothecary“ sajta nalazi zajedno sa svetskim agencijama i brendovima kao što su Wunderman Thompson, PepsiCo, Saatchi & Saatchi, Interbrand, GSK, Blackrock, McCann, Nestlé, LVMH Moët Hennessy, Amazon, Jo Malone, Dior, Raiffeisen Bank, rekao je Vladimir Suvodolac, izvršni direktor marketinške agencije „Foster + Svensson“, koja je dizajnirala i osmislila kompletan koncept internet drogerije „Apothecary“.
Za najbolji sajt u 2022. godini publika može da glasa preko linka: https://bit.ly/Creativepool2022_Apothecary. Potrebno je izabrati kategoriju „WEB“, a zatim u okviru sekcije „Individuals“ odabrati „Apothecary website“ i kliknuti na taster „Vote“.
Glasanje publike i žirija traje do 14. jula, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. septembra 2022. godine.