
Apothecary po treći put nominovan od strane kreativaca u celom svetu
London / Beograd - Internet drogerija „Apothecary“ već treću godinu je nominovana od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool iz Velike Britanije, dok ovog puta nominacija dolazi za kampanju u kojoj tokom cele godine govorimo o proizvodima za negu tela i lica, ali i zaštiti od sunca.
Nagrade se dodeljuju svake godine u nekoliko različitih kategorija koje obuhvataju gotovo sve oblasti marketinga i čine svojevrsno priznanje za prikazanu kreativnost. Glasanje se sastoji iz dva dela i to glasanje od strane publike i glasanje od strane globalnih sudija – stručnog žirija. Žiri koji će odlučivati o nominovanima čine direktori, osnivači i kreativni direktori iz agencija i kompanija poput Wolff Olins, Bang & Olufsen, The Coca-Cola Company, Amazon, Ericsson, Tag Heuer, Zurich Insurance Company, Accenture, Grey, R/GA, Cheil, VML, FCB, Huge, Dentsu, Droga5, Omnicom Media Group, BBDO, WPP, IMAX, McCann, VML, Publicis Groupe, Ogilvy, BBC.
Glasanje publike i žirija traje do 11. jula 2024. godine, dok će dodela nagrada biti organizovana 5. septembra u Londonu, kao i svake godine. Ovogodišnje nagrade će biti dodeljene u 39 kategorija.
Podjednako s Apothecary internet sajtom i kampanjom za proizvode za sunčanje i zaštitu od sunca, ove godine su nominovani i projekti agencija i klijenata poput Roche, Pernod Ricard, Sky Sports, Saatchi & Saatchi, McCann, Uber, Ford, Asics, Droga5, Real Madrid, Huge, McDonald's, PWC, Coca-Cola, SC Johnson, Lego, BBC, Alpro, Interbrand, Pepsi, Riyadh Air, Grey, CBRE, Bloomberg, Lloyds Bank, BBD, GSK, Google, Pizza Hut, Iris, Samsung, Nike, Carlsberg, m&m's, JBL, American Express, Delta Airlines, Toyota, Aston Martin, Whiskas, Bombay Sapphire, FC Barcelona, Heinz, Avon, Porsche, Aperol, Netflix, The Body Shop, Guinness, Heineken, FIFA, Havas, TBWA, Ketchum London, MullenLowe, Juventus, Publicis Groupe, Cadbury, Johnnie Walker, Dentsu, Leo Burnett, Ogilvy, R/GA, Cheil, Wolff Olins, VML&R, Warner Brothers, Bang & Olufsen, Innocent, Courvoisier.
„Apothecary“ je nastao 2020. godine od strane marketinške agencije Foster + Svensson u vreme pandemije virusa COVID-19, kada je postojala ograničena mogućnost kretanja i društvenog povezivanja. E-commerce platforma, prvenstveno kreirana za potrebe klijenata iz farmaceutske industrije evoluirala je od proizvoda agencije i konceptualnog dizajna do potpuno operativne internet prodavnice i nezavisno registrovane drogerije. U veoma kratkom roku, „Apothecary“ se pozicionirao kao internet drogerija fokusirana na ponudu vrhunskih proizvoda za lepši život. To je bio pravi trenutak u kojem je agencija prikazala na operativnom primeru da ne samo da može da razvije e-commerce platformu, već čitavo elektronsko poslovanje čime je sa reči prešla na dela i u potpunosti shvatila sve prednosti i izazove e-commerce industrije.
– Kreativnost i rad Apothecary drogerije prepoznali su stručnjaci iz celog sveta i mi smo jedini iz Srbije i regiona koji smo ove godine nominovani za Creativepool nagradu. Naša kultura je da negujemo i oplemenimo društvo fokusirajući se na izgradnju visoko estetskih, kulturnih i vaspitanih odnosa s kupcima koje tretiramo jednakim, umesto fokusa na nasrtljive metode prodaje ili napadne kupovine usmerene ka sticanju profita. Radije pomažemo kupcima da prepoznaju koji proizvod je za njih i koji će da im pomogne u pravom smislu te reči. Ovo je već treća godina da smo prepoznati od strane stručnjaka i kreativne industrije u celom svetu i na to smo veoma ponosni jer oni iz oblasti ekonomije, dizajna, marketinga i trgovine vide i prepoznaju nas kako gradimo preoblikovanje našeg društva uz poslovnu izvrsnost što je, u stvari, pravi primer kako bi jedna kompanija trebalo da se ponaša i da to sprovodi. Naša misija od samog početka je da život može da bude lepši i mi se upravo i kroz ovu kampanju za negu tela i kože, a prvenstveno zaštitu od sunca i UV zraka, trudimo da pokažemo kako štitimo naše kupce tokom cele godine. Važno nam je da ukažemo da zaštita od sunca ne treba da traje samo tokom leta, već u svim vremenskim periodima, a da UV zraci donose i dobre i loše strane. To i jeste osnova svake trgovine i način poslovanja, transparentnost, otvorenost i iskrenost, kao i dugoročan odnos. Kampanja za zaštitu od sunca je na tržštu Srbije predstavila preko 400 proizvoda za negu i zaštitu kože od sunčevih zraka gde je fokus da se na jednostavan i razumljiv način objasni da svaka zaštita nije 100% sigurna, i da izlaganje sunčevim zracima mora da bude umereno. Serijom tekstova koje smo objavili na našem sajtu i stranicama proizvoda istakli smo prednosti i načine zaštite, ali smo paralelno s tim napravili i sistem koji automatski prepoznaje kupca koji naručuje proizvode iz grupe nege i zaštite od sunca. Upravo zbog toga smo napravili i smernice pod nazivom „Odgovorno ponašanje na suncu, redovna i adekvatna zaštita od negativnih efekata sunčevog zračenja“ koje se u vidu štampanog materijala, a prilikom pakovanja proizvoda, dostavlja kupcima. Na ovaj način želimo dodatno da informišemo kupca o prednostima sunčanja poput stvaranja vitamina D, ali prvenstveno o tome kako se dodatno zaštiti, sačuvati ten, ostvariti preplanulost, kao i da je potrebno imati svest o postojanju izuzetno velike štetnosti izlaganju sunčevim zracima poput opekotina, dehidratacije i negativnog uticaja na kožu i organizam uopšte. Tako smo ovu kampanju sa digitalnih i e-commerce kanala prebacili i u postprodajni oblik u vidu štampanog materijala i dodatnog podsetnika za naše kupce, a kako bi znali da je Apothecary tu i da vodi brigu o njima, istakao je g-din Vladimir Suvodolac, generalni direktor Apothecary drogerije.
Mi i dalje želimo da promenimo i oplemenimo tržište uvođenjem novih proizvoda, ali i da nastavimo s dosadašnjom praksom, a to je da sve proizvode predstavljamo na visoko-kvalitetan način, posvećujući pažnju detaljima o samim proizvodima, kao i njihovom prikazivanju na sajtu. „Apothecary“ svoju ponudu predstavlja prikazujući funkcionalne i upotrebne vrednosti proizvoda, kako bi kupci bili u mogućnosti da sagledaju sve aspekte proizvoda pre same kupovine. Izuzetno nam je drago i počastvovani smo što se nominacija „Apothecary“ sajta nalazi zajedno sa svetskim agencijama i brendovima kao što su Roche, Wolff Olins, Bang & Olufsen, Tag Heuer, Nike, Aston Martin, Porsche, Amazon, BBC, Interbrand, Lloyds Bank, American Express, Google, PWC, Saatchi & Saatchi, Publicis Groupe, Leo Burnett, Accenture, Samsung, Cheil, dodatno ističe g-din Vladimir Suvodolac.
Marketinška agencija „Foster + Svensson“ dizajnirala je i osmislila kompletan koncept, identitet i sam razvoj internet drogerije „Apothecary“.
Za najbolji sajt u 2024. godini publika može da glasa preko linka https://bit.ly/Creativepool2024_Apothecary. Potrebno je izabrati kategoriju „WEB“, a zatim u okviru sekcije „Individuals“ odabrati „Apothecary suncare year-round campaign“ i kliknuti na taster „VOTE“.
Glasanje publike i žirija traje do 11. jula, dok će dodela nagrada biti organizovana 5. septembra 2024. godine.