Želimo da vam što više olakšamo kupovinu u Apothecary drogeriji, ali i da podelimo najčešće postavljena pitanja. Na jednom mestu objedinili smo pitanja koja su najčešće postavljena u Apothecary drogeriji.

 

 

Gde se nalazi Apothecary drogerija i da li imate fizičku prodavnicu?
Apothecary je internet drogerija i nalazi se samo na www.apothecary.rs. U ovom trenutku nemamo fizičke drogerije, parfimerije, apoteke ili prodavnice u okviru kojih biste mogli da dođete i da nas posetite. Prodaju vršimo isključivo preko interneta, jer smo zvanično registrovani kao prodavnica na internetu.

Da li mogu lično da preuzmem proizvode kod vas?
Lično preuzimanje proizvoda nije moguće u Apothecary drogeriji, odnosno u prostorijama naše kompanije. Apothecary je registrovan kao firma sa šifrom delatnosti "4791 Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta", pa smo samim tim u obavezi da naručene i kupljene proizvode šaljemo i dostavljamo isključivo kurirskom službom.

 

Da li vršite isporuku van Srbije?
Proizvodi se isporučuju isključivo na teritoriji Srbije (isključujući teritoriju Kosova i Metohije).

 

Da li je moguće platiti gotovinom?
Naravno. Naručene i isporučene proizvode moguće je platiti gotovinom direktno kuriru koji je isporučio paket na željenu adresu u Srbiji.

 

Kojim platnim karticama je moguće platiti na sajtu?
Na Apothecary sajtu moguće je platiti debitnim, kreditnim i poslovnim platnim karticama kartičarskih kuća Visa, Mastercard, American Express i DinaCard, izdatih od svih banaka u Srbiji, ali i u inostranstvu.

 

Porudžbina je odbijena, a naplaćen mi je iznos sa kartice. Šta da radim u tom slučaju?
Ostanite bez brige. Ukoliko je Apothecary odbio porudžbinu iz razloga što proizvoda trenutno nema na stanju, istog trenutka vršimo povraćaj novca direktno na platnu karticu kojom je kupovina i izvršena. U tom slučaju, od Apothecary drogerije dobićete mejl sa informacijom da željenog proizvoda nažalost više nema na stanju, dok će novac biti vraćen istog trenutka. Od banke čiju karticu koristite možete da dobijete notifikaciju (u vidu SMS-a, ebanking ili mbanking notifikacije, mejla) da je novac vraćen na račun, ali se može dogoditi da vam banka ne pošalje notifikaciju iz razloga što ta opcija nije aktivna na vašem računu, ili jednostavno banka ne vrši ovakvu vrstu obaveštenja. U svakom slučaju, naš predlog je da proverite stanje na svom računu u okviru ebanking ili mbanking aplikacije, a gde ćete videti da vam je novac vraćen na račun. Ovakvu transakciju banka može u određenim situacijama da odloži do 3 radna dana, ali dosadašnja praksa je pokazala da banke novac vraćaju vrlo brzo, odnosno skoro istog trenutka kada Apothecary odbije porudžbinu i izvrši povraćaj novca na vašu platnu karticu. Onog trenutka kada dobijete mejl od Apothecary drogerije da je porudžbina odbijena, a plaćena je platnom karticom, istog trenutka se vrši povraćaj novca na vašu karticu kojom je plaćanje i izvršeno. Ukoliko primetite da novac kojim slučajem nije vraćen, budite slobodni da nas kontaktirate kako bismo asistirali i dodatno proverili status povraćaja novca.

 

Da li mogu da platim na Apothecary sajty uz pomoć Apple Pay ili Google Pay usluge?
Nažalost, ovaj vid plaćanja još uvek nije omogućen. Ukoliko bude došlo do kakvih izmena i uvođenja i ovakvog načina plaćanja, vest o tome ćemo rado objaviti na Apothecary sajtu, a ujedno ćemo da ažuriramo i Uslove korišćenja i prodaje, Politiku privatnosti, Načine plaćanja i listu Najčešće postavljenih pitanja. Svakako ćemo ovakvu informaciju dodatno ispratiti i kroz komunikaciju na našem sajtu, kao i na društvenim mrežama s ciljem informisanja što većeg broja naših kupaca i posetioca sajta.

 

Ukoliko plaćam stranom platnom karticom kako će mi se obračunati cena?
Cene na Apothecary sajtu su izražene u dinarima sa uračunatim porezom. Ukoliko plaćate stranom platnom karticom ili karticom koja je vezana za valutu koja nije dinar, u tom slučaju vaša banka će obračunati svoj kurs, odnosno kurs kartičarske kuće čiju karticu koristite, a kako bi se iznos konvertovao u tačan iznos u dinarima koji je prikazan na sajtu. Ukoliko želite da saznate koji je tačan kurs, kao i eventualno postojanje provizije za takvo plaćanje, najbolje je da u tom slučaju kontaktirate banku čiju karticu koristite, jer Apothecary ne obračunava troškove konverzije valute.

 

Na sajtu piše da ima proizvoda, proizvod je poručen, a na kraju mi je odbijena porudžbina. Zbog čega?
Ovakve situacije mogu da se dogode jer je drugi kupac u međuvremenu tokom kupovine kupio proizvod pre vas, ali i usled redovnog ažuriranja stanja i cena svih proizvoda u sistemu. Na svakoj stranici, pri dnu sajta, navedeno je da ne znači da su svi proizvodi dostupni u svakom trenutku, upravo iz tog razloga i takvih mogućih situacija. Ukoliko proizvod ponovo bude bio na stanju, odnosno dostupan za poručivanje, vrlo rado ćemo vas kontaktirati i obavetiti o tome ukoliko to želite.

 

Koje je vaše radno vreme?
Radno vreme Apothecary drogerije je od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00 časova. Vikednom i državnim praznicima ne radimo, jer je potreban balans u životu, pa iz tog razloga vodimo računa da se odmorimo. Međutim, internet prodavnica je otvorena 24 časa, tako da tokom celog dana imate mogućnost naručivanja proizvoda.

 

Neko me je pozvao i predstavio se da zove iz Apothecary drogerije kako bi mi ponudio proizvode?
Mi u Apothecary drogeriji ne pozivamo
kako bismo nudili proizvode. Takođe ne šaljemo ni poruke radi nuđenja proizvoda. Kada pozivamo ili šaljemo poruke to radimo isključivo u slučaju obrade porudžbine kako bismo obavestili da eventualno pojedinih proizvoda nije moguće poručiti jer ih više nema na stanju, kako bismo proverili adresu za dostavu porudžbine, radi provere same porudžbine i njene autentičnosti, kako bismo proverili unete podatke koje ste upisali (npr. ako primetimo grešku u upisu ulice, pogrešan mejl ili slično). Apothecary nikada ne poziva s ciljem da nudi proizvode. Nemamo razloga za tim, jer imamo sajt koji je otvoren 24 časa za pregled i naručivanje. Ukoliko sumnjate da vas je neko kontaktirao iz Apothecary drogerije, obavestite nas i prenesite informaciju o broju telefona s kojeg je poziv bio, kao i mejl s kojeg je poruka poslata, a kako bismo proverili autentičnost poziva ili mejla.

 

Koji je rok za dostavu proizvoda?
Nakon prijema mejla da je proizvod dostupan, standardni rok za isporuku je od 2 do 5 radnih dana.

 

Da li postoji mogućnost da se ubrza isporuka proizvoda?
Naravno. Prlikom poručivanja proizvoda potrebno je izabrati opciju Ekspresna isporuka ili Prioritetna isporuka, a što su dodatne usluge koje se naplaćuju. U tom slučaju rok za isporuku proizvoda je do 3 radna dana, a u slučaju da je odabrana Prioritetna isporuka onda je rok za isporuku do 1 radnog dana. U slučaju da kurirska služba nije u mogućnosti da izvrši isporuku u navedenom roku, onda će vas Apothecary drogerija o tome obavestiti i predložiti Standardnu isporuku. Potrebno je samo istaći da su navedeni rokovi važeći tek nakon prijema potvrdnog mejla od Apothecary drogerije da je porudžbina prihvaćena.

 

Da li možete da mi upakujete porudžbinu kao poklon?
Naravno, sa zadovoljstvom. Apothecary nudi dodatnu uslugu pakovanja porudžbine kao poklona, gde se trudimo da upakovani proizvod izgleda elegantno, sofisticirano i estetski iznenađujuće. Prlikom pakovanja poklona koristimo kvalitetan ukrasni papir, kao i prateće ukrasne trake i mašne. Usluga pakovanja poklona je dodatna usluga Apothecary drogerije i naplaćuje se u skladu s cenovnikom.

 

Da li mogu da poručim preko telefona ili mejla?
Apothecary je registrovan kao internet prodajno mesto, odnosno drogerija, pa je samim tim kupovina proizvoda omogućena isključivo preko interneta, odnosno našeg sajta. Izuzetno je važno da se prilikom kupovine proizvoda, odnosno naručivanja složite s našim Uslovima korišćenja i prodaje, kao i Politikom privatnosti, i iz tog razloga naručivanje je moguće samo preko sajta. U slučaju da niste u mogućnosti da izvršite kupovinu preko interneta ili vam je potrebna asistencija prilikom poručivanja, vrlo rado ćemo asistirati prilikom kreiranja porudžbine na sajtu.

 

Kako da znam da li će mi miris, puder, ruž, šminka ili krema odgovarati?
Nažalost, internet još uvek ne nudi mogućnost da se onlajn prenese čulo mirisa, kao i mirisne note. Takođe, na osnovu kože, tipa, boje i stanja izuzetno je teško onlajn odrediti koja boja, odnosno nijansa ruža, senke, pudera, rumenila ili druge šminke će vam odgovarati. Podjednako se odnosi i na kreme za lice i telo, kao i za negu kose, jer možda pojedini proizvodi ne odgovaraju vašem tipu kože i kose. Iz tog razloga preporučujemo da pročitate detalje o proizvodu na našem sajtu, kao i sastav samog proizvoda. Ujedno, preporuka je da se dodatno informišete na sajtu samog proizvođača.

 

Ukoliko kupim proizvod poput kreme, šampona, seruma, šminke ili bilo kog drugog, potom otvorim, koristim i shvatim da mi ne odgovara, da li mogu da vratim takav proizvod i tražim povraćaj novca?
Nažalost ovakva opcija nije moguća i to prvenstveno iz higijenskih razloga. Nakon otvaranja proizvoda dolazite u direktan kontakt sa samim proizvodom, a nakon čega nismo u mogućnosti da otvoreni proizvod primimo nazad, pa time i da izvršimo povraćaj novac. Razlog je higijenski, jer kao takav, proizvod je bio u kontaktu s vama i ne bi bilo ispravno da ga dalje nudimo ostalim kupcima. Kao što to ne bismo uradili vama, isto ne bismo uradili ni drugim kupcima. Ovakvi proizvodi ne podlažu politici vraćanja, a što smo naveli u Uslovima korišćenja i prodaje preko Apothecary sajta, a s čime ste se saglasili prilikom kupovine proizvoda.

 

Kako da znam da će mi određena boja ili nijansa šminke odgovarati?
Trudimo se da postavimo što više detalja o samim proizvodima, pa time i da prikažemo što verodostojnije boju, kao i boju na različitim tipovima kože (ukoliko je takav materijal dostupan u vidu fotografija ili video zapisa). Obratite pažnju da ekrani, monitori, telefoni i ostali uređaji možda neće biti u prilici da verodostojno prikažu boju, baš onakvu kakva je uživo, i to iz više različitih razloga, poput rezolucije ekrana, broja boja, podešavanja gama boja, nivoa osvetljenja ekrana i slično. Predlažemo da, ukoliko niste sigurni, bolje da ne poručujete takve proizvode kako nakon toga ne biste bili razočarani. Mi svakako stojimo na raspolaganju da pružimo podršku i pomognemo koliko možemo, ali dodatno ističemo da otvoreni i korišćeni proizvodi ne podležu politici vraćanja proizvoda i novca iz higijenskih razloga.

 

Da li mogu samo da poručim testere?
Testere, odnosno uzorke proizvoda dostavljamo uz svaku kupovinu u Apothecary drogeriji i to u originalnim pakovanjima proizvođača. Ne koristimo teglice, flašice ili drugačije forme za čuvanje i slanje uzoraka proizvoda, kako ne bismo narušili njihovu formu, a i smatramo da takvi proizvodi onda nisu higijenski. Testere šaljemo besplatno uz svaku kupovinu proizvoda. S druge strane, ne šaljemo testere, odnosno uzorke bez kupovine proizvoda. Ukoliko imate određeni brend ili proizvod koji biste želeli da testirate, slobodno nam to napišite u napomenama prilikom naručivanja proizvoda, a ukoliko budemo imali takvih originalnih testera vrlo rado ćemo vam i poslati. U slučaju da nemamo, poslaćemo testere koji su najsličniji takvim proizvodima ili u krajnjem slučaju drugačije testere koje budemo imali na stanju.

 

Da li mogu da kupim testere?
Testere, odnosno uzorke proizvoda ne prodajemo. Apothecary drogerija prodaje isključivo originalne proizvode u svojim pravim pakovanjima, dok testere dostavljamo besplatno uz svaku kupovinu proizvoda. Ne bavimo se prodajom testera.

 

Kako da znam da je Apothecary siguran sajt za kupovinu?
Uopšteno, internet nije mesto koje je sigurno i uvek trebate da se pridržavate pravila zdravog razuma time što ćete čuvati vaše lične podatke, što nećete otkrivati podatke sa platne kartice (naročito PIN kôd). Apothecary je napravio smernice u vidu Bezbednosnih preporuka, kako i na koji način da sačuvate svoje lične podatke. Ujedno, na sajtu Apothecary drogerije instaliran je SSL sertifikat koji ima za cilj da obezbedi sigurnu internet vezu između vas i Apothecary sajta. Naš sajt se nalazi na serverima kompanija Foster + Svensson i EUnet, a gde se redovno vrše sigurnosna ažuriranja i koriste poslednje verzije softvera. Paralelno s tim, ukoliko plaćate platnim karticama bićete preusmereni na zaštićenu stranicu našeg procesora za platne kartice, a to je Banca Intesa, koja je ujedno i najveća banka u Srbiji, ali i 3D Secure stranicu vaše banke (ukoliko je navedena usluga aktivirana na vašoj platnoj kartici). Ponosno ističemo da Apothecary drogerija ima eTrustmark sertifikat, koji dokazuje da je pred vama pouzdana prodavnica na internetu. Ipak, uz svu zaštitu uvek predlažemo da koristite antivirus softvere, kao i da se pridržavate pravila sigurnosti i bezbednosti na internetu.

 

Da li mogu da platim čekom?
Žao nam je, ali plaćanje čekovima nije moguće. U Apothecary drogeriji možete da platite isključivo gotovinom pouzećem prilikom dostave proizvoda, ili platnim karticama direktno preko našeg sajta.

 

Da li mogu da platim karticom neke druge banke, a na nije Banca Intesa?
Naravno. Apothecary drogerija podržava plaćanje Visa, Mastercard, American Express i DinaCard karticama izdatih od svih banaka u Srbiji i inostranstvu. Oznaka "Banca Intesa" koja se nalazi na dnu svake stranice Apothecary sajta označava da je procesor platnih kartica za naš sajt Banca Intesa, dok je plaćanje moguće kako Banca Intesa karticama, tako i bilo kojom drugom bankom čiju karticu koristite.

 

Da li mogu da platim DinersClub International, UnionPay ili MIR platnom karticom?
Nažalost DinersClub, UnionPay i MIR platne kartice nisu podržane, pa samim tim u Apothecary drogeriji nije moguće plaćati navedenim karticama, bez obzira da li su one izdate za fizička ili pravna lica.

 

Da li je moguće poručiti proizvoda kao pravno lice?
Naravno. Vrlo rado ćemo asistirati prilikom porudžbine, a kako bi račun na kraju bio ispravan molimo vas da obavezno navedete tačan naziv firme, ulicu i broj, grad, maticni broj firme, kao i PIB. Na osnovu ovih podataka bićemo u prilici da vam izdamo račun na ime pravnog lica, odnosno firme.

 

Proizvod dodat za upoređivanje