Želimo da vam što više olakšamo kupovinu u Apothecary drogeriji, ali i da podelimo najčešće postavljena pitanja. Na jednom mestu objedinili smo pitanja koja su najčešće postavljena u Apothecary drogeriji.
Gde se nalazi Apothecary drogerija i da li imate fizičku prodavnicu?
Apothecary je internet drogerija i nalazi se samo na www.apothecary.rs. U ovom trenutku nemamo fizičke drogerije, parfimerije, apoteke ili prodavnice u okviru kojih biste mogli da dođete i da nas posetite. Prodaju vršimo isključivo preko interneta, jer smo zvanično registrovani kao prodavnica na internetu.
Da li mogu lično da preuzmem proizvode kod vas?
Lično preuzimanje proizvoda nije moguće u Apothecary drogeriji, odnosno u prostorijama naše kompanije. Apothecary je registrovan kao firma sa šifrom delatnosti "4791 Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta", pa smo samim tim u obavezi da naručene i kupljene proizvode šaljemo i dostavljamo isključivo kurirskom službom.
Da li vršite isporuku van Srbije?
Proizvodi se isporučuju isključivo na teritoriji Srbije (isključujući teritoriju Kosova i Metohije). U ovom trenutku isporuku proizvoda ne vršimo van navedene teritorije.
Da li je moguće platiti gotovinom?
Naravno. Naručene i isporučene proizvode moguće je platiti gotovinom direktno kuriru koji je isporučio paket na vašu željenu adresu u Srbiji. Kurir potom gotov novac predaje svojoj kurirskoj službi (Pošta Srbije i/ili City Express), a nakon čega kurirska služba novac uplaćuje Apothecary drogeriji na naš račun u Raiffeisen banci.
Kojim platnim karticama je moguće platiti na sajtu?
Na Apothecary sajtu moguće je platiti debitnim, kreditnim i poslovnim platnim karticama kartičarskih kuća Visa, Mastercard, Maestro, American Express i DinaCard, izdatih od svih banaka u Srbiji, ali i u inostranstvu.
Porudžbina je odbijena, a naplaćen mi je iznos sa kartice. Šta da radim u tom slučaju?
Ostanite bez brige. Ukoliko je Apothecary odbio porudžbinu iz razloga što proizvoda trenutno nema na stanju, istog trenutka vršimo povraćaj novca direktno na platnu karticu kojom je kupovina i izvršena. U tom slučaju, od Apothecary drogerije dobićete mejl s informacijom da željenog proizvoda nažalost više nema na stanju, dok će novac biti vraćen istog trenutka. Od banke čiju karticu koristite možete da dobijete notifikaciju (u vidu SMS-a, ebanking ili mbanking notifikacije, mejla) da je novac vraćen na račun, ali se može dogoditi da vam banka ne pošalje notifikaciju iz razloga što ta opcija nije aktivna na vašem računu, ili jednostavno banka ne vrši ovakvu vrstu obaveštenja. U svakom slučaju, naš predlog je da proverite stanje na svom računu u okviru ebanking ili mbanking aplikacije, a gde ćete videti da vam je novac vraćen na račun. Ovakvu transakciju banka može u određenim situacijama da odloži do 3 radna dana, ali dosadašnja praksa je pokazala da banke novac vraćaju vrlo brzo, odnosno skoro istog trenutka kada Apothecary odbije porudžbinu i izvrši povraćaj novca na vašu platnu karticu. Onog trenutka kada dobijete mejl od Apothecary drogerije da je porudžbina odbijena, a plaćena je platnom karticom, istog trenutka se vrši povraćaj novca na vašu karticu kojom je plaćanje i izvršeno. Ukoliko primetite da novac kojim slučajem nije vraćen, budite slobodni da nas kontaktirate kako bismo asistirali i dodatno proverili status povraćaja novca.
Da li mogu da platim na Apothecary sajty uz pomoć Apple Pay ili Google Pay usluge?
Nažalost ovaj vid plaćanja još uvek nije omogućen. Ukoliko bude došlo do kakvih izmena i uvođenja i ovakvog načina plaćanja, vest o tome ćemo rado objaviti na Apothecary sajtu, a ujedno ćemo da ažuriramo i Uslove korišćenja i prodaje, Politiku privatnosti, Načine plaćanja i listu Najčešće postavljenih pitanja. Svakako ćemo ovakvu informaciju dodatno ispratiti i kroz komunikaciju na našem sajtu, kao i na društvenim mrežama s ciljem informisanja što većeg broja naših kupaca i posetioca sajta.
Ukoliko plaćam stranom platnom karticom kako će mi se obračunati cena?
Cene na Apothecary sajtu su izražene u dinarima s uračunatim porezom. Ukoliko plaćate stranom platnom karticom ili karticom koja je vezana za valutu koja nije dinar, u tom slučaju vaša banka će obračunati svoj kurs, odnosno kurs kartičarske kuće čiju karticu koristite, a kako bi se iznos konvertovao u tačan iznos u dinarima koji je prikazan na sajtu. Ukoliko želite da saznate koji je tačan kurs, kao i eventualno postojanje provizije za takvo plaćanje, najbolje je da u tom slučaju kontaktirate banku čiju karticu koristite, jer Apothecary ne obračunava troškove konverzije valute.
Na sajtu piše da ima proizvoda, proizvod je poručen, a na kraju mi je odbijena porudžbina. Zbog čega?
Ovakve situacije mogu da se dogode usled niza različitih situacija. Kao primere možemo da navedemo da je drugi kupac u međuvremenu tokom kupovine kupio proizvod pre vas, usled redovnog ažuriranja stanja i cena svih proizvoda u sistemu, usled provere unetih podataka prilikom naručivanja proizvoda gde je sistem prepoznao mogućnost lažnog predstavljanja, usled povlačenja proizvoda sa tržišta, kao i usled nedostupnosti proizvoda. Na svakoj stranici, pri dnu sajta, navedeno je da ne znači da su svi proizvodi dostupni u svakom trenutku, upravo iz tog razloga i takvih mogućih situacija. Ukoliko proizvod ponovo bude bio na stanju, odnosno dostupan za poručivanje, vrlo rado ćemo vas kontaktirati i obavestiti o tome, ukoliko to naravno želite.
Koje je vaše radno vreme?
Radno vreme Apothecary drogerije je od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00 časova. Vikednom i državnim praznicima ne radimo, jer je potreban balans u životu, pa iz tog razloga vodimo računa da se odmorimo. Međutim, internet prodavnica je otvorena 24 časa, tako da tokom celog dana imate mogućnost naručivanja proizvoda.
Neko me je pozvao i predstavio se da zove iz Apothecary drogerije kako bi mi ponudio proizvode?
Mi u Apothecary drogeriji ne pozivamo kako bismo nudili proizvode. Takođe ne šaljemo ni poruke radi nuđenja proizvoda. Kada pozivamo ili šaljemo poruke to radimo isključivo u slučaju obrade porudžbine kako bismo obavestili da eventualno pojedinih proizvoda nije moguće poručiti, jer ih više nema na stanju, kako bismo proverili adresu za dostavu porudžbine, radi provere same porudžbine i njene autentičnosti, kako bismo proverili unete podatke koje ste upisali (npr. ako primetimo grešku u upisu ulice, pogrešan mejl ili slično). Apothecary nikada ne poziva s ciljem da nudi proizvode. Nemamo razloga za tim, jer imamo sajt koji je otvoren 24 časa za pregled i naručivanje. Ukoliko sumnjate da vas je neko kontaktirao iz Apothecary drogerije, obavestite nas i prenesite informaciju o broju telefona s kojeg je poziv bio, kao i mejl s kojeg je poruka poslata, a kako bismo proverili autentičnost poziva ili mejla.
Koji je rok za dostavu proizvoda?
Nakon prijema mejla da je Apothecary registrovao vašu porudžbinu, postoji rok do 2 radna dana kada vršimo obradu porudžbine. Ukoliko je proizvod dostupan za naručivanje, šaljemo potvrdan mejl i započinjemo proces pripreme i slanja proizvoda na unetu adresu. Standardan rok za isporuku je od 2 do 5 radnih dana. Pod radnim danima podrazumevaju se dani od ponedeljka do petka, dok se vikendi i praznici ne podrazumevaju kao radni dani, jer tada Apothecary drogerija na radi.
Da li postoji mogućnost da se ubrza isporuka proizvoda?
Naravno. Prlikom poručivanja proizvoda potrebno je izabrati opciju Ekspresna isporuka ili Prioritetna isporuka, a što su dodatne usluge koje se i dodatno naplaćuju. U tom slučaju rok za isporuku proizvoda je do 3 radna dana za Ekspresnu isporuku, a u slučaju da je odabrana Prioritetna isporuka onda je rok za isporuku do 1 radnog dana. U slučaju da kurirska služba nije u mogućnosti da izvrši isporuku u navedenom roku, onda će vas Apothecary drogerija o tome obavestiti i predložiti Standardnu isporuku. Potrebno je samo istaći da su navedeni rokovi važeći tek nakon prijema potvrdnog mejla od Apothecary drogerije da je porudžbina prihvaćena.
Da li možete da mi upakujete porudžbinu kao poklon?
Naravno, sa zadovoljstvom. Apothecary nudi dodatnu uslugu pakovanja porudžbine kao poklona, gde se trudimo da upakovani proizvod izgleda elegantno, sofisticirano i estetski iznenađujuće. Prlikom pakovanja poklona koristimo kvalitetan ukrasni papir, kao i prateće ukrasne trake i mašne. Usluga pakovanja poklona je dodatna usluga Apothecary drogerije i naplaćuje se u skladu s cenovnikom.
Da li mogu da poručim preko telefona ili mejla?
Apothecary je registrovan kao internet prodajno mesto, odnosno drogerija, pa je samim tim kupovina proizvoda omogućena isključivo preko interneta, tj. našeg sajta. Izuzetno je važno da se prilikom kupovine proizvoda, odnosno naručivanja složite s našim Uslovima korišćenja i prodaje, kao i Politikom privatnosti, i iz tog razloga naručivanje je moguće samo preko sajta. U slučaju da niste u mogućnosti da izvršite kupovinu preko interneta ili vam je potrebna asistencija prilikom poručivanja, vrlo rado ćemo asistirati prilikom kreiranja porudžbine na sajtu.
Kako da znam da li će mi miris, puder, ruž, šminka ili krema odgovarati?
Nažalost, internet još uvek ne nudi mogućnost da se onlajn prenese čulo mirisa, kao i mirisne note. Takođe, na osnovu kože, tipa, boje i stanja, izuzetno je teško onlajn odrediti koja boja, odnosno nijansa ruža, senke, pudera, rumenila ili druge šminke će vam odgovarati. Podjednako se odnosi i na kreme za lice i telo, kao i za negu kose, jer možda pojedini proizvodi ne odgovaraju vašem tipu kože i kose. Iz tog razloga preporučujemo da pročitate detalje o proizvodu na našem sajtu, kao i sastav samog proizvoda. Ujedno, preporuka je da se dodatno informišete na sajtu samog proizvođača.
Ukoliko kupim proizvod poput kreme, šampona, seruma, šminke ili bilo kog drugog, potom otvorim, koristim i shvatim da mi ne odgovara, da li mogu da vratim takav proizvod i tražim povraćaj novca?
Nažalost ovakva opcija nije moguća i to prvenstveno iz higijenskih razloga. Nakon otvaranja proizvoda dolazite u direktan kontakt sa samim proizvodom, a nakon čega nismo u mogućnosti da otvoreni proizvod primimo nazad, pa time i da izvršimo povraćaj novca. Razlog je higijenski, jer kao takav, proizvod je bio u kontaktu s vama i ne bi bilo ispravno da ga dalje nudimo ostalim kupcima. Kao što to ne bismo uradili vama, isto ne bismo uradili ni drugim kupcima. Ovakvi proizvodi ne podlažu politici vraćanja, a što smo naveli u Uslovima korišćenja i prodaje Apothecary sajta, a s čime ste se saglasili prilikom kupovine proizvoda.
Kako da znam da će mi određena boja ili nijansa šminke odgovarati?
Trudimo se da postavimo što više detalja o samim proizvodima, pa time i da prikažemo što verodostojnije boju, kao i boju na različitim tipovima kože (ukoliko je takav materijal dostupan u vidu fotografija ili video zapisa). Obratite pažnju da ekrani, monitori, telefoni, tableti i ostali uređaji možda neće biti u prilici da verodostojno prikažu boju, baš onakvu kakva je uživo, i to iz više različitih razloga, poput rezolucije ekrana, broja boja, podešavanja gama boja, nivoa osvetljenja ekrana i slično. Predlažemo da, ukoliko niste sigurni, bolje da ne poručujete takve proizvode preko interneta kako nakon toga ne biste bili razočarani. Mi svakako stojimo na raspolaganju da pružimo podršku i pomognemo koliko možemo, ali dodatno ističemo da otvoreni i korišćeni proizvodi ne podležu politici vraćanja proizvoda i novca iz higijenskih razloga.
Da li mogu samo da poručim testere?
Testere, odnosno uzorke proizvoda dostavljamo uz svaku kupovinu u Apothecary drogeriji i to u originalnim pakovanjima proizvođača. Ne koristimo teglice, flašice ili drugačije forme za čuvanje i slanje uzoraka proizvoda, kako ne bismo narušili njihovu formu, a i smatramo da takvi proizvodi onda nisu higijenski. Testere šaljemo besplatno uz svaku kupovinu proizvoda. S druge strane, ne šaljemo testere, odnosno uzorke bez kupovine proizvoda. Ukoliko imate određeni brend ili proizvod koji biste želeli da testirate, slobodno nam to napišite u napomenama prilikom naručivanja proizvoda, a ukoliko budemo imali takvih originalnih testera vrlo rado ćemo vam i poslati. U slučaju da nemamo, poslaćemo testere koji su najsličniji takvim proizvodima ili u krajnjem slučaju drugačije testere koje budemo imali na stanju.
Da li mogu da kupim testere?
Testere, odnosno uzorke proizvoda ne prodajemo. Apothecary drogerija prodaje isključivo originalne proizvode u svojim pravim pakovanjima, dok testere dostavljamo besplatno uz svaku kupovinu proizvoda. Ne bavimo se prodajom testera.
Da li mogu da platim čekom?
Žao nam je, ali plaćanje čekovima nije moguće. U Apothecary drogeriji možete da platite isključivo gotovinom pouzećem prilikom dostave proizvoda, ili platnim karticama direktno preko našeg sajta.
Da li mogu da platim karticom neke druge banke, a na nije Banca Intesa?
Naravno. Apothecary drogerija podržava plaćanje Visa, Mastercard, Maestro, American Express i DinaCard karticama izdatih od svih banaka u Srbiji i inostranstvu. Oznaka "Banca Intesa" koja se nalazi na dnu svake stranice Apothecary sajta označava da je procesor platnih kartica za naš sajt Banca Intesa, dok je plaćanje moguće kako Banca Intesa karticama, tako i bilo kojom drugom bankom čiju karticu koristite.
Da li mogu da platim DinersClub International, UnionPay ili MIR platnom karticom?
Nažalost DinersClub, UnionPay i MIR platne kartice nisu podržane, pa samim tim u Apothecary drogeriji nije moguće plaćati navedenim karticama, bez obzira da li su one izdate za fizička ili pravna lica.
Da li je moguće poručiti proizvoda kao pravno lice?
Naravno. Vrlo rado ćemo asistirati prilikom porudžbine, a kako bi račun na kraju bio ispravan molimo vas da obavezno navedete tačan naziv firme, ulicu i broj, grad, matični broj firme, kao i PIB. Na osnovu ovih podataka bićemo u prilici da vam izdamo račun na ime pravnog lica, odnosno firme. Plaćanje je moguće direktno preko sajta ili uplatom na naš račun u Raiffeisen banci.
Kako da znam da je Apothecary siguran sajt za kupovinu?
Uopšteno, internet nije mesto koje je sigurno i uvek trebate da se pridržavate pravila zdravog razuma time što ćete čuvati vaše lične podatke, lozinke, što nećete otkrivati podatke s platne kartice (naročito PIN kôd). Apothecary je napravio smernice u vidu Bezbednosnih preporuka, kako i na koji način da sačuvate svoje lične podatke. Ipak, uz svu zaštitu uvek predlažemo da koristite antivirus softvere, kao i da se pridržavate pravila sigurnosti i bezbednosti na Internetu.
Verujemo da ste iznenađeni izgledom Apothecary sajta, našom korisničkom podrškom, kao i komunikacijom. Zato ste i ovde, jer ste konačno naišli na mesto koje je različito od drugih, koje je precizno, uredno, odgovorno. Takav je naš način rada. Želimo da se razlikujemo od ostalih, da unesemo novine na tržistu i da budemo predvodnici u industriji u kojoj radimo, jer to i možemo. Potičemo iz porodica čije moderno poreklo datira još iz 1860. godine, a istorija još iz 1004-1008. godine. Tokom godina rada iskustvo smo stekli radeći u, ali i sa korporacijama iz Austrije, Belgije, Francuske, Holandije, Hrvatske, Italije, Južne Koreje, Kine, Mađarske, Nemačke, Norveške, SAD, Slovenije, Srbije, Španije, Švajcarske, Švedske, Velike Britanije, čiju smo izabranu poslovnu kulturu redefinisali i stvorili novu napravljenu samo od izvrsnih primera poslovanja i profesionalnosti.
Potrebno je biti vredan, fokusiran i poštovati kupce, saradnike i partnere. Mi unosimo drugačiju kulturu na tržiste Srbije, kao i poslovnu izvrsnost. Apothecary smo napravili iz želje da postoji jedinstveno mesto koje poštuje kupce, koje komunicira na lep i sofisticiran način, pre svega kulturan. Mesto, na kojem bismo i mi želeli da kupujemo i gde bismo bili uvažavani i poštovani. Tako smo i odlučili da napravimo Apothecary, da na tržiste Srbije uvedemo novi model rada, koji je profesionalan, odgovoran, ozbiljan. Sarađujemo direktno s proizvođačima, uvoznicima, distributerima i nudimo samo originalne proizvode. Za nas je nepoimljivo da ponudimo proizvode van roka trajanja, i žao nam je kada dobijemo ovakva pitanja, jer se saosećamo s ljudima koji su prošli kroz loše primere prakse i poslovanja. Vrlo smo rigorozni u radu i ne pravimo kompromise. Ukoliko neki brend ili proizvod ne zadovoljava naše standarde, onda takve proizvode nećemo ni ponuditi našim kupcima. Rigorozni smo i u komunikaciji, i ne dozvoljavamo da na naš dizajn i standarde utiču materijali koji ne zadovoljavaju visoke kriterijume u industriji u kojoj radimo. Takođe nedozvoljavamo nekulturnu i neprofesionalnu komunikaciju kako od strane poslovnih partnera, tako i od kupaca. Ukoliko naiđemo na takav primer, radije odlučujemo da odbijemo saradnju i prodaju proizvoda.
Apothecary je osnovan i registrovan 2020. godine u Agenciji za privredne registre Srbije (APR), kao kompanija čija je delatnost trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta. Zvanično smo registrovani kao društvo s ograničenom odgovornošću (d.o.o.) pod brojem BD 64362/2020.
Za dostavu kupljenih proizvoda obezbedili smo plaćanje gotovinom pouzećem u saradnji s Poštom Srbije i City Expressom, a nakon čega se uplate prebacuju na naš poslovni račun u Raiffeisen banci. Naša e-commerce platforma povezana je direktno s najvećom bankom u Srbiji, koja je ujedno i procesor platnih kartica Visa, Mastercard, Maestro, American Express i DinaCard, a to je Banca Intesa. Kao dodatnu zaštitu prilikom plaćanja na sajtu koristimo Visa Secure i Mastercard ID Check, kao i podršku za 3D Secure stranicu vaše banke ili uz pomoć jednokratne SMS lozinke. Ova zaštita omogućena je kupcima čije banke to podržavaju i klijentima banaka koji su prijavili svoje kartice za 3D Secure zaštitu, a što predstavlja najviši stepen zaštite za kupovinu preko interneta korišćenjem programa dodatne identifikacije Mastercard ID Check i Visa Secure, a koji postoji na Apothecary sajtu. Uvođenjem ove funkcionalnosti, banke su omogućile da uz pomoć 3D Secure loznike možete na siguran način da plaćate preko interneta i da se žaštitite od potencijalne zloupotrebe podataka sa kartice. SMS jednokratna lozinka dobija se u vidu standardne SMS poruke na vaš broj mobilnog telefona, koji je registrovan i verifikovan u banci u kojoj imate račun, odnosno u banci koja vam je izdala platnu karticu, čime se omogućava bezbedno i jednostavno obavljanje transakcije na internetu. Apothecary sajt nalazi se javno na Banca Intesa sajtu i listi e-commerce sajtova koji potvrđuju autentičnost i sigurnost plaćanja platnim karticama.
Kako bi obavljanje transakcija na internetu bilo sigurno i jednostavno, kontinuirano primenjujemo najsavremenije tehnologije i najviše bezbednosne standarde. Ujedno, redovno ažuriramo softvere i programe koje koristimo, kako bismo imali njihove poslednje verzije.
Na Apothecary sajtu instaliran je digitalni SSL sertifikat, koji ima za cilj da obezbedi sigurnu internet vezu između vas i Apothecary sajta, a ujedno se koriste PKI ključevi i sistemi koji su trenutno najsavremeniji način za kupovinu preko internet sajta. Naš sajt se nalazi na serverima kompanija Foster + Svensson i United Internet, a gde se redovno vrše sigurnosna ažuriranja i koriste poslednje verzije softvera. Apothecary sajt je smešten na Samsung Enterprise SSD i hardverskom RAID-u, u jednom od najvećih i najmodernijih Tier-3 datacentara u centralnoj i istočnoj Evropi, u Beogradu, u okviru kompanije Cetin (prethodno Telenor Grupe), koji pruža mrežnu i energetsku redundantnost. Dodatno, Apothecary koristi i svakodnevne sigurnosne kopije svog sajta na dve udaljene lokacije u Beogradu, ali i na Cloudu, kako bi osigurao stabilnost i bezbednost podataka uz dnevni bekap.
Smatramo da je sigurnost i bezbednost naših kupaca od esencijalne važnosti. Apothecary drogerija svojim kupcima nudi samo vrhunske i kvalitetne originalne proizvode, proverenog kvaliteta i od pouzdanih proizvođača. Ipak, smatramo da je dodatna bezbednost uvek dobrodošla, i iz tog razloga, Apothecary koristi "Safety Gate" i prijavljen je za prijem brzih upozorenja, a koje nam direktno dostavlja Evropska komisija. Listu proizvoda sa rizicima po zdravlje i sigurnost potrošača detaljno gledamo i ukoliko primetimo da takav proizvod postoji u okviru naše ponude - odmah ga isklljučujemo iz dalje distribucije, dostupnosti, prodaje i ponude uopšte. Radimo takozvani "recall" proizvoda. Takođe, u slučaju identifikacije takvog proizvoda, odmah i bez odlaganja proveravamo prethodne kupovine u okviru Apothecary internet drogerije i ukoliko primetimo da postoje kupci koji su iste kupili, stupamo i direktan kontakt kako bismo preneli upozorenje i podelili dalje korake oko povlačenja proizvoda sa tržišta. "Safety Gate" je servis Evropske komisije za zaštitu potrošača Evrope. Apothecary internet drogerija je prijavljena na EU sistem brzog upozorenja "Safety Gate" i u slučaju identifikacije proizvoda, informacije o tome će objaviti na svom sajtu, kako bi odmah obavestila svoje kupce.
Ponosno ističemo da Apothecary ima eTrustmark sertifikat, koji dokazuje da je pred vama pouzdana prodavnica na internetu. Krajem 2022. godine Apothecary je pristupio procesu provere i sertifikacije svog sajta, radi dobijanja nacionalne e-Trustmark oznake poverenja u elektronskoj trgovini. Dobijanjem i postavljanjem e-Trustmark oznake na sajtu kupcima se ističe kredibilitet trgovca, koju je nezavisni nacionalni autoritet proverio i utvrdio da ona posluje u skladu sa važećim zakonima Republike Srbije i pravilima dobre poslovne prakse koji ujedno regulišu oblast elektronske trgovine i zaštite potrošača, i ističe da je pred vama pouzdan trgovac. Mi u Apothecary Internet drogeriji smo vrlo ponosni i zahvalni što smo prošli rigorozan proces sertifikacije i zaslužili nacionalnu oznaku poverenja u elektronskoj trgovini koju smo ponosno istakli na naš sajt.
Apothecary ima Meta Verified sertifikat na Instagramu, čime iskazujemo autentičnost i kredibilitet, ali i potvrdu provere svog Instagram naloga od strane kompanije Meta koja je vlasnik Instagrama. Na ovaj način prikazujemo da smo na Instagramu prisutni i da delujemo kao registrovana kompanija koja je prošla proces verifikacije i time zaslužila posebnu oznaku. Proces verifikacije potvrdile su i kompanije Apple i Google.
Ujedno, Creativepool iz Velike Britanije je nominovao Apothecary sajt čak tri puta, a nominovani smo i od strane e-Commerce asocijacije Srbije. Od početka svog rada prepoznati smo od strane World Brand Design Society iz Velike Britanije kao kompanija s istaknutim dizajnom brend identiteta.
Ponosno i vredno smo napravili i dalje gradimo Apothecary, i imamo čime da se pohvalimo, ali i da potvrdimo da je Apothecary pouzdan sajt. Želimo da oplemenimo naše tržište profesionalnim načinom rada, što i čini našu korporativnu kulturu. Uz sve navedeno, konstantno pronalazimo načine za dalja usavršavanja i nastavićemo da primenjujemo nove tehnologije i saznanja u našem radu.