Apothecary isporuku poručenih proizvoda obavlja preko kurirske službe PostExpress (www.postexpress.rs) sa kojom ima zaključen ugovor o saradnji. Svi proizvodi koje kupac poruči preko internet sajta www.apothecary.rs biće isporučeni na adresu koju je kupac naveo prilikom kupovine proizvoda tj. prilikom pravljenja porudžbine preko navedenog sajta. Isporuka proizvoda vrši se isključivo na teritoriji Srbije (neobuhvatajući Kosovo i Metohiju).
Kupac je u obavezi da obezbedi prisustvo punoletne osobe na adresi koju je naveo prilikom poručivanja proizvoda, a kako bi kurir proizvode mogao da isporuči tj. kupac preuzme. Kurirska služba će pokušati isporuku u više pokušaja. Po preuzimanju poručenih proizvoda, kupac je u obavezi da potpiše prijem porudžbine i da plati iznos koji je naveden na porudžbenici i u računu, a koji su dostavljeni na e-mail adresu kupca. Ukoliko kupac ne potpiše potvrdu o prijemu, isporuka će se smarati odbijenom. Takođe, ukoliko kupac u trenutku isporuke nije na navedenoj adresi, u obavezi je da se dogovori sa predstavnikom kurirske službe o vremenu u kojem će biti na adresi iz porudžbine ili da se drugačije dogovori o mestu preuzimanja porudžbine. Apothecary ne može preuzeti odgovornost za ugovoreni termin isporuke.
Uručenje se vrši primaocu ili ovlašćenom licu uz potvrdu prijema na za to predviđenom mestu na Dostavnoj knjižici. Kada pošiljku u ime primaoca prima njegov punomoćnik, odrasli član domaćinstva ili kod primaoca stalno zaposleno lice, mora u potpisu naznačiti odnos prema primaocu i upisati broj lične karte. Za otkupne pošiljke od primaoca se naplaćuje poštarina za uplatu otkupnog iznosa po cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja. Pošiljke koje iz bilo kog razloga nisu uručene čuvaju se 5 (pet) radnih dana od dana ostavljanja Izveštaja o prispeću. U slučaju da se pošiljka ne može uručiti pošiljaocu pošiljka se smatra neisporučivom.
Ukoliko isporuka ne bude uspešna, proizvodi će biti vraćeni u Apothecary, dok će porudžbina kupca biti otkazana, a novac koji je naplaćen platnom karticom će biti vraćen Kupcu. Porudžbine za koje je kupac označio da će biti plaćene pouzećem tj. prilikom preuzimanja, biće vraćene u Apothecary.
Za povraćaj novca, kupac je u obavezi da kontaktira Apothecary slanjem e-maila office@apothecary.rs ili pozivom na broj telefona +381 69 5555579 (od ponedeljka do petka od 09:00 do 17:00 časova). U okviru telefonskog poziva ili e-mail poruke potrebno je da kupac dostavi broj tekućeg računa kako bi mu novac bio vraćen. Ukoliko je reč o plaćanju platnom karticom, novac će biti vraćen direktno na platnu karticu sa koje je izvršeno plaćanje.
Apothecary zadržava pravo da spreči i sankcioniše kupce koji poručuju proizvode sa opcijom plaćanja pouzećem, a bez da žele proizvod i da plate, odnosno da kupe. U ovakvim situacijama Apothecary ima pravo da naplati uslugu kurirske službe i dostave, kao i da odbije dalje poručivanje proizvoda preko sajta www.apothecary.rs, te da blokira korisnički nalog kupca i onemogući dalju kupovinu i naručivanje proizvoda.
Uslovi i rokovi isporuke
Apothecary će nastojati da isporuči sve proizvode u što kraćem roku i to do pet (5) radnih dana što se smatra Standardnom isporukom, ukoliko to nije drugačije definisano prilikom poručivanja proizvoda tj. u toku pravljenja porudžbine od strane kupca.
Uslovi dostave proizvoda su definisani na sledeći način:
- Standardna isporuka (do 5 radnih dana) je besplatna za porudžbine preko 5.000 RSD; za porudžbine ispod 5.000 RSD isporuka se naplaćuje 360 RSD
- Ekspresna isporuka (do 3 radna dana) je dodatna usluga i uvek se naplaćuje 800 RSD bez obzira za visinu porudžbine
- Prioritetna isporuka (do 1 radnog dana) je dodatna usluga i uvek se naplaćuje 1.200 RSD bez obzira na visinu porudžbine
Cena isporuke će biti prikazana prilikom odabira uslova isporuke kao i automatski obračunata i dodata u skladu sa odabranim uslovima isporuke proizvoda i njihovom prikazanom cenom i biće prikazana prilikom odabira uslova isporuke, kao i na porudžbenici i na računu.
Izuzetak čini kada je ukupan iznos poručenih proizvoda veći od 5.000 dinara i u tom slučaju će Standardna isporuka proizvoda biti besplatna tj. troškove slanja snosiće Apothecary. Ukoliko se dogodi da kurirska služba zahteva dodatnu naplatu određenog iznosa, molimo vas da nas odmah o tome obavestite i odmah ćemo vam uplatiti tj. vratiti novac bez odlaganja, a posle potvrde od strane kurirske službe.
Ekspresna i Prioritetna isporuka su dodatne usluge koje Apothecary nudi i one se uvek naplaćuju i bez izuzetka, kao i bez obzira da li je ukupan iznos poručenih proizvoda niži ili viši od 5.000 dinara. Dodatne usluge Ekspresne i Prioritetne isporuke nisu dostupne za sve proizvode i gradove u Srbiji, a što će Apothecary dodatno potvrditi prilikom poručivanja proizvoda kontaktirajući kupca mejlom ili telefonom. U slučaju da dodatne usluge Eskpresne i Prioritetne isporuke nisu dostupne, kupac će o tome biti obavešten i biće ponuđena Standardna isporuka kao vid dostave poručenih proizvoda.
Za sve porudžbine koje su poručene petkom posle 14:00 časova, tokom dana vikenda (subotom i nedeljom), ili na državne praznike, smatraće se da su porudžbine izvršene prvog sledećeg radnog dana.
Prikazani uslovi isporuke se odnose isključivo na teritoriju Republike Srbije (neobuhvatajući Kosovo i Metohiju), dok sva dodatna pitanja u vezi sa isporukom možete postaviti putem mejla: office@apothecary.rs ili pozivom na broj +381 69 5555579 radnim danom u periodu od 09:00 do 17:00 časova.
Ukoliko porudžbina nije isporučena u definisanom roku, kupac je u obavezi da kontaktira Apothecary kako bi bila izvršena provera toka porudžbine i trenutnog statusa isporuke. Kupac takođe može da prati svoju porudžbinu na internet sajtu dodeljenom od strane kurirske službe kako bi u svakom trenutnu imao informaciju gde se pošiljka nalazi i kada može da očekuje isporuku.
Moguća ograničenja kod isporuke
Dostavljanje poručenih proizvoda može biti obustavljeno zbog više sile na koju Apothecary ne može da utiče, kao i usled radnji ili okolnosti koje nije bilo moguće predvideti uključujući, ali ne ograničavajući se na primer: na prirodne i elementarne nepogode, zatvorene saobraćajnice usled vremenskih nepogoda ili drugih događaja, oštećenja ili radova na putu, objektu ili instalacijama, demonstracija ili okupljanja, karantina, ograničavanja kretanja, nedostupnosti kurirske službe. Ukoliko dođe do ograničenja ovakvog tipa Apothecary će sa svoje strane uložiti maksimalne napore kako bi sa kupcem i kurirskom službom bio dogovoren novi termin isporuke.
Način ugovaranja isporuke
U obavezi kupca je da obezbedi uslove i mogućnosti za prihvatanje isporuke na adresi koju je naveo prilikom pravljenja porudžbine. Ukoliko se dogodi da kupac nije u mogućnosti da lično primi porudžbinu, potrebno je da obezbedi prisustvo punoletne osobe. Kurirska služba nema mogućnost da isporuči proizvode za koje nije potpisana potvrda o prijemu tj. preuzimanju.
Ukoliko se dogode određene poteškoće za preuzimanje proizvoda od strane kupca, kupac je dužan da odmah i neodložno u najkraćem roku obavesti Apothecary, dok Apothecary neće snositi odgovornost za bilo kakva kašnjenja u isporuci koja su rezultat ostvarenih poteškoća ili propusta od strane kupca.
Kada porudžbina bude isporučena kupcu ili osobi koja je u ime kupca preuzela robu od kurirske službe, kupac postaje vlasnik tih proizvoda i odgovoran je za sva naknadna oštećenja, gubitke ili uništenje proizvoda.
Zadržavamo pravo promene cene isporuke u slučaju veće mase pošiljke u kilogramima, a o čemu će kupac biti unapred obavešten.