Apothecary pokazuje primer dobre poslovne prakse

Apothecary pokazuje primer dobre poslovne prakse

Novo rešenje za digitalno bankarstvo uz pomoć kojeg će se kupcima koji proizvode plaćaju platnim karticama preko interneta pružiti dodatne informacije o njihovoj transakciji, pokrenula je kompanija Ethoca, u vlasništvu kompanije Mastercard.

Logotip, poslovno ime trgovca, kao i lokacije plaćanja biće prikazani kupcima u obaveštenjima prilikom obavljanja transakcije, kao i na mesečnim izvodima, kako bi kupci na taj način mogli da budu sigurni kada i na kojem mestu je njihova transakcija obavljena.

Internet drogerija Apothecary se priključuje ovoj inicijativi, težeći da bude predvodnik u industriji, da ukaže na primer dobre poslovne prakse i omogućavanju transparentnosti kupcima u Srbiji.

Kompanija Mastercard je tokom 2020. godine sprovela istraživanje u oblasti korišćenja platnih kartica i jedan od zaključaka pokazuje situacije u kojima korisnik ne može da identifikuje trgovca u svom mesečnom izvodu ili u obaveštenju koje dobije od strane banke, jer ne prepoznaje njegovo poslovno ime ili je umesto imena trgovca prikazan procesor plaćanja, što izaziva zabunu kod kupaca i strah od prevare. Većina kupaca prijavljuje probleme u identifikaciji pojedinih transakcija kroz kanale digitalnog bankarstva, što je izjavilo 48% ispitanika iz Srbije, a zanimljivo je da većina pripada starosnoj grupi između 30 i 39 godina (21%), koja se smatra naprednim korisnicima digitalnih usluga. Usled toga, kao i straha od potencijalne prevare, kupci se obraćaju svojoj banci uz zahteve za povraćaj sredstava, a kao jedan od glavnih razloga navode neprepoznavanje poslovnog imena trgovca.

U situacijama kada ne mogu da se sete pojedine transakcije, korisnici pokušavaju da ih reše tako što odmah pozovu svoju banku (35%) ili, ređe, trgovca (6%). Dok 59% potrošača priznaje da se nakon određenog vremena seti sumnjivih transakcija, Bugari, Grci, Rumuni i Ukrajinci pre svega pozivaju svoju banku umesto da sami pokušavaju da identifikuju transakcije, a to radi i 28% ispitanika iz Srbije. Takvi pozivi banci obično navode potrošače da podnesu žalbe (77%), npr. u obliku zahteva za povraćaj sredstava. Međutim, nakon podnošenja žalbe često se ispostavi da je ista neopravdana. Čak 4 od 10 potrošača na kraju shvati da su ili zaboravili na kupovinu (30%) ili da je reč o transakciji koju je obavio drugi član porodice (10%).

U sklopu priprema za prijem platnih kartica, a želeći da budemo predvodnici u našoj industriji, internet drogerija Apothecary se među prvima aktivno pridružuje globalnom rešenju kompanije Mastercard i u sklopu ovih aktivnosti smo odmah omogućili dostupnost i prepoznatljivost našeg logotipa, naziva brenda i uvezivanja sa pravnim poslovnim imenom, kao i dodatnim informacijama o Apothecary internet drogeriji. Dodatne informacije se prilikom plaćanja prikazuju u transakcijama i odnose se na sve platne kartice i to Mastercard, Visa, American Express, Discover i druge. Na ovaj način naši kupci će u svakom trenutku imati dodatne detalje o plaćanjima napravljenim u Apothecary internet drogeriji, a u okviru istorije transakcija na svojim karticama, kao i na e-banking i m-banking aplikacijama banaka, što će omogućiti veću transparentnost i poverenje kupaca.

Apothecary ostaje kompletno posvećen unapređenju e-commerce usluga u Srbiji u sklopu svoje internet drogerije, gde na jasan i jednostavan način predstavljamo proizvode, ali i brinemo o svojim kupcima od prvog kontakta s nama, pa do trenutka isporuke proizvoda na adresu. Želimo da ukažemo na važnost poštovanja svojih kupaca bez obzira na visinu porudžbine i to kroz odnos koji gradimo preko našeg sajta, društvenih mreža, kao i kroz kompletnu komunikaciju koju ostvarimo s našim kupcima. Smatramo da svi zaslužujemo malo lepši život i zbog toga se aktivno uključujemo i pridružujemo inicijativama koje kao rezultat imaju kvalitetniji odnos ka kupcima i njihovo veće poštovanje. Za nas je to osnovni standard koji želimo da bude usvojen i primenjen i u Srbiji kako bi što više transakcija ostalo u našoj zemlji, a samim tim doprinelo daljem rastu i razvoju zemlje i društva.

Takođe, od novembra 2020. godine Apothecary je za svoje kupce uveo sistem brzog upozorenja "Safety Gate". Ovaj sistem omogućava brzu razmenu informacija između država članica EU/EEA, Velike Britanije i Evropske komisije o opasnim neprehrambenim proizvodima koji predstavljaju rizik po zdravlje i sigurnost potrošača. Smatramo da je dodatna bezbednost uvek dobrodošla, i iz tog razloga, Apothecary koristi "Safety Gate" i prijavljen je za prijem brzih upozorenja, a koje nam direktno dostavlja Evropska komisija. Listu proizvoda sa rizicima po zdravlje i sigurnost potrošača detaljno pratimo i ukoliko primetimo da takav proizvod postoji u okviru naše ponude - odmah ga isključujemo iz dalje distribucije, dostupnosti, prodaje i ponude uopšte (recall). Takođe, u slučaju identifikacije takvog proizvoda, odmah i bez odlaganja proveravamo prethodne kupovine u okviru Apothecary internet drogerije i ukoliko primetimo da postoje kupci koji su iste kupili, stupamo i direktan kontakt kako bismo preneli upozorenje i podelili dalje korake oko povlačenja proizvoda sa tržišta.

Apothecary internet drogerija je fokusirana na ponudu vrhunskih originalnih proizvoda za negu kože, lica, tela i kose. Vođeni smo strogom disciplinom, preciznošću, kvalitetnim dizajnom i finim detaljima. Želimo da pomeramo granice u komunikaciji i u industriji u kojoj radimo. Ujedno, želimo da budemo predvodnici u poslu kojim se bavimo, jer to i možemo, i pokazujemo dobrom poslovnom praksom i modernim alatima.

Proizvod dodat za upoređivanje