Apothecary pokazuje primer dobre poslovne prakse
Novo rešenje za digitalno bankarstvo uz pomoć kojeg će se kupcima koji proizvode plaćaju platnim karticama preko interneta pružiti dodatne informacije o njihovoj transakciji, pokrenula je kompanija Ethoca, u vlasništvu kompanije Mastercard.
Logotip, poslovno ime trgovca, kao i lokacije plaćanja biće prikazani kupcima u obaveštenjima prilikom obavljanja transakcije, kao i na mesečnim izvodima, kako bi kupci na taj način mogli da budu sigurni kada i na kojem mestu je njihova transakcija obavljena.
Internet drogerija Apothecary se priključuje ovoj inicijativi, težeći da bude predvodnik u industriji, da ukaže na primer dobre poslovne prakse i omogućavanju transparentnosti kupcima u Srbiji.
Kompanija Mastercard je tokom 2020. godine sprovela istraživanje u oblasti korišćenja platnih kartica i jedan od zaključaka pokazuje situacije u kojima korisnik ne može da identifikuje trgovca u svom mesečnom izvodu ili u obaveštenju koje dobije od strane banke, jer ne prepoznaje njegovo poslovno ime ili je umesto imena trgovca prikazan procesor plaćanja, što izaziva zabunu kod kupaca i strah od prevare. Većina kupaca prijavljuje probleme u identifikaciji pojedinih transakcija kroz kanale digitalnog bankarstva, što je izjavilo 48% ispitanika iz Srbije, a zanimljivo je da većina pripada starosnoj grupi između 30 i 39 godina (21%), koja se smatra naprednim korisnicima digitalnih usluga. Usled toga, kao i straha od potencijalne prevare, kupci se obraćaju svojoj banci uz zahteve za povraćaj sredstava, a kao jedan od glavnih razloga navode neprepoznavanje poslovnog imena trgovca.
U situacijama kada ne mogu da se sete pojedine transakcije, korisnici pokušavaju da ih reše tako što odmah pozovu svoju banku (35%) ili, ređe, trgovca (6%). Dok 59% potrošača priznaje da se nakon određenog vremena seti sumnjivih transakcija, Bugari, Grci, Rumuni i Ukrajinci pre svega pozivaju svoju banku umesto da sami pokušavaju da identifikuju transakcije, a to radi i 28% ispitanika iz Srbije. Takvi pozivi banci obično navode potrošače da podnesu žalbe (77%), npr. u obliku zahteva za povraćaj sredstava. Međutim, nakon podnošenja žalbe često se ispostavi da je ista neopravdana. Čak 4 od 10 potrošača na kraju shvati da su ili zaboravili na kupovinu (30%) ili da je reč o transakciji koju je obavio drugi član porodice (10%).
U sklopu priprema za prijem platnih kartica, a želeći da budemo predvodnici u našoj industriji, internet drogerija Apothecary se među prvima aktivno pridružuje globalnom rešenju kompanije Mastercard i u sklopu ovih aktivnosti smo odmah omogućili dostupnost i prepoznatljivost našeg logotipa, naziva brenda i uvezivanja sa pravnim poslovnim imenom, kao i dodatnim informacijama o Apothecary internet drogeriji. Dodatne informacije se prilikom plaćanja prikazuju u transakcijama i odnose se na sve platne kartice i to Mastercard, Visa, American Express, Discover i druge. Na ovaj način naši kupci će u svakom trenutku imati dodatne detalje o plaćanjima napravljenim u Apothecary internet drogeriji, a u okviru istorije transakcija na svojim karticama, kao i na e-banking i m-banking aplikacijama banaka, što će omogućiti veću transparentnost i poverenje kupaca.
Apothecary ostaje kompletno posvećen unapređenju e-commerce usluga u Srbiji u sklopu svoje internet drogerije, gde na jasan i jednostavan način predstavljamo proizvode, ali i brinemo o svojim kupcima od prvog kontakta s nama, pa do trenutka isporuke proizvoda na adresu. Želimo da ukažemo na važnost poštovanja svojih kupaca bez obzira na visinu porudžbine i to kroz odnos koji gradimo preko našeg sajta, društvenih mreža, kao i kroz kompletnu komunikaciju koju ostvarimo s našim kupcima. Smatramo da svi zaslužujemo malo lepši život i zbog toga se aktivno uključujemo i pridružujemo inicijativama koje kao rezultat imaju kvalitetniji odnos ka kupcima i njihovo veće poštovanje. Za nas je to osnovni standard koji želimo da bude usvojen i primenjen i u Srbiji kako bi što više transakcija ostalo u našoj zemlji, a samim tim doprinelo daljem rastu i razvoju zemlje i društva.
Takođe, od novembra 2020. godine Apothecary je za svoje kupce uveo sistem brzog upozorenja "Safety Gate". Ovaj sistem omogućava brzu razmenu informacija između država članica EU/EEA, Velike Britanije i Evropske komisije o opasnim neprehrambenim proizvodima koji predstavljaju rizik po zdravlje i sigurnost potrošača. Smatramo da je dodatna bezbednost uvek dobrodošla, i iz tog razloga, Apothecary koristi "Safety Gate" i prijavljen je za prijem brzih upozorenja, a koje nam direktno dostavlja Evropska komisija. Listu proizvoda sa rizicima po zdravlje i sigurnost potrošača detaljno pratimo i ukoliko primetimo da takav proizvod postoji u okviru naše ponude - odmah ga isključujemo iz dalje distribucije, dostupnosti, prodaje i ponude uopšte (recall). Takođe, u slučaju identifikacije takvog proizvoda, odmah i bez odlaganja proveravamo prethodne kupovine u okviru Apothecary internet drogerije i ukoliko primetimo da postoje kupci koji su iste kupili, stupamo i direktan kontakt kako bismo preneli upozorenje i podelili dalje korake oko povlačenja proizvoda sa tržišta.
Apothecary internet drogerija je fokusirana na ponudu vrhunskih originalnih proizvoda za negu kože, lica, tela i kose. Vođeni smo strogom disciplinom, preciznošću, kvalitetnim dizajnom i finim detaljima. Želimo da pomeramo granice u komunikaciji i u industriji u kojoj radimo. Ujedno, želimo da budemo predvodnici u poslu kojim se bavimo, jer to i možemo, i pokazujemo dobrom poslovnom praksom i modernim alatima.