Onlajn kupovina u Apothecary drogeriji od sada je moguća i sa platnim karticama

Onlajn kupovina u Apothecary drogeriji od sada je moguća i sa platnim karticama

Internet drogerija „Apothecary“ je omogućila onlajn plaćanje poručenih proizvoda platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro, American Express i DinaCard. Pored plaćanja pouzećem gotovinom, Apothecary Internet drogerija od sada prihvata debitne, kreditne i poslovne platne kartice izdate od svih banaka u Srbiji i inostranstvu, dok je plaćanje preko Apothecary sajta sigurno i zaštićeno uz pomoć Banca Intesa e-commerce rešenja. Dodatnu zaštitu predstavljaju Mastercard Secure i Visa Secure rešenja za bezbedno plaćanje.

- Kupovina tj. plaćanje proizvoda i porudžbina preko interneta predstavljaju još jedan korak u unapređenju Apothecary usluga kako bi kupcima omogućili da što brže i lakše naprave porudžbinu i dobiju željene proizvode, rekao je Aleksandar Nikolić, menadžer operacija i dodao da je plaćanje platnim karticama jednostavno preko računara ili mobilnog telefona, a da je u samo par koraka moguće izabrati željeni proizvod, upisati podatke za dostavu i izabrati način plaćanja.

Sva plaćanja platnim karticama preko Apothecary sajta su zaštićena bezbednosnim rešenjima kompanija Visa i Mastercard kojima, pored standardne zaštite koju pruža Banca Intesa, dodatno unapređuju zaštitu onlajn transakcija i lične podatke o vlasnicima kartica.

Visa 3-D Secure protokol je uveo dodatni nivo provere identiteta vlasnika kartice pre izvršenja autorizacije koji omogućava razmenu podataka između trgovca, izdavaoca kartice i, po potrebi, kupca, radi potvrde da je transakcija pokrenuta od strane zakonitog vlasnika računa. Mastercard Secure tehnologija omogućava korišćenje takozvane dvofaktorske autentifikacije (SCA), koja podrazumeva potvrdu identiteta prilikom onlajn kupovine. Zbog propisa koji su na nivou Evropske unije stupili na snagu 14. septembra 2019. godine, a koji se na našu zemlju primenjuju na nivou preporuke za usaglašavanje, ovaj način provere identiteta se sprovodi u cilju obezbeđivanja sigurnosti informacija naših kupaca i većoj sigurnosti onlajn kupovina.

MasterIndeks istraživanje koje je sprovela kompanija Mastercard u 2021. godini, pokazalo je da dve trećine onlajn kupaca u Srbiji kupuje isključivo na domaćim Internet sajtovima jer je onlajn trgovina jednostavna i bezbedna. Broj korisnika onlajn plaćanja povećao se za 15% u odnosu na period pre izbijanja pandemije COVID-19. Onlajn plaćanja koristi 81% ispitanika, od čega 10% plaća onlajn makar jednom nedeljno, dok 45% koristi onlajn plaćanja makar jednom mesečno.

Mastercard istraživanje sprovedeno u Centralnoj i Istočnoj Evropi o stavovima i ponašanju generacije Z, najmlađe grupe potrošača koja postavlja buduće tržišne trendove pokazuje da u 11 zemalja obuhvaćenih istraživanjem, ispitanici starosti 18-24 godine predstavljaju 7,2% stanovništva (približno 11,5 miliona) i da njihov značaj za ekonomiju raste. Kada je reč o podacima za Srbiju, ova generacija ima 8,5% ukupne populacije. Iako su mladi okruženi i „uronjeni u“ digitalne tehnologije, odnosi i kontakti licem u lice za njih su od najveće važnosti, a takođe su angažovani u rešavanju društvenih i ekoloških izazova, očekujući da će i brendovi učiniti isto. Ovi, uvek povezani, pametni kupci očekuju da će proces kupovine biti obavljen brzo i praktično, što je i jedan od glavnih ciljeva Apothecary Internet drogerije. 

Za ovu tehnološki naprednu generaciju koja je uvek onlajn, e-trgovina je prirodno okruženje. Čak 76% kupuje putem interneta barem jednom mesečno, uglavnom odeću (60%), hranu (45%) ili proizvode za lepotu i negu (41%). Predstavnici generacije Z uzimaju praktičnost koju tehnologije donose zdravo za gotovo. Brendovi koje žele da vladaju njihovim digitalnim svetom moraju im ponuditi jednostavnost, brzinu i besprekorno korisničko iskustvo, i da po mogućnosti, sve to bude dostupno na njihovom pametnom telefonu, navodi se u istraživanju. 

Internet drogerija Apothecary se ranije, još tokom priprema za onlajn plaćanje, priključila inicijativi koju je pokrenula kompanija Ethoca, u vlasništvu kompanije Mastercard, uz pomoću kojeg će se kupcima koji proizvode plaćaju platnim karticama preko interneta pružiti dodatne informacije o njihovoj transakciji. Logotip, poslovno ime trgovca, kao i lokacije plaćanja biće prikazani kupcima u obaveštenjima prilikom obavljanja transakcije, kao i na mesečnim izvodima banaka, kako bi kupci na taj način mogli da budu sigurni kada i na kojem mestu je njihova transakcija obavljena.

Apothecary teži da bude predvodnik u industriji i da ukaže na primer dobre poslovne prakse kojom se kupcima u Srbiji omogućava transparentnost pri kupovini i plaćanju karticama. Pored toga, ostajemo kompletno posvećeni unapređenju e-commerce usluga u Srbiji u sklopu svoje internet drogerije, gde na jasan i jednostavan način predstavljamo proizvode, ali i brinemo o svojim kupcima od prvog kontakta s nama, pa do trenutka isporuke proizvoda na adresu. Želimo da ukažemo na važnost poštovanja svojih kupaca bez obzira na visinu porudžbine i to kroz odnos koji gradimo preko našeg sajta, društvenih mreža, kao i kroz kompletnu komunikaciju koju ostvarimo s našim kupcima.

Smatramo da svi zaslužujemo malo lepši život i zbog toga se aktivno uključujemo i pridružujemo inicijativama koje kao rezultat imaju kvalitetniji odnos ka kupcima i njihovo veće poštovanje. Za nas je to osnovni standard koji želimo da bude usvojen i primenjen i u Srbiji kako bi što više transakcija ostalo u našoj zemlji, a samim tim doprinelo daljem rastu i razvoju zemlje i društva.

Od 1. decembra 2021. godine, u direktnoj saradnji s Banca Intesom, Apothecary Internet drogerija omogućila je kupovinu i onlajn plaćanje korisnicima Visa, Mastercard, Maestro, American Express i DinaCard platnih kartica, izdatih od svih banaka u Srbiji i inostranstvu, dok je za proces integracije i dizajn zadužena agencija Foster + Svensson.

Proizvod dodat za upoređivanje