Novogodišnja čestitka Apothecary drogerije

Novogodišnja čestitka Apothecary drogerije

Posle dve godine od osnivanja Apothecary drogerije po drugi put smo nominovani za najbolji e-commerce sajt na svetskom nivou, održali smo prosečan rok isporuke od 2 radna dana, omogućili plaćanje platnim karticama, prešli na najsavremeniji hosting u Tier-3 data centru radi očuvanja bezbednosti i zaštite. Ujedno, ove godine unapredili smo Apothecary sajt, obezbedili novu računarsku opremu, uveli nove linije proizvoda i brendova, dok smo u okviru društvene odgovornosti kupili umetničko delo umetnika Viktora Vasarelija i pružili finansijsku podršku Udruženju obolelih od multiple skleroze. Godinu iza nas završavamo pristupom procesu e-Trustmark sertifikacije, nacionalne oznake za bezbednu kupovinu na internetu. 

U ovoj godini Apothecary je ponudio veliki broj brendova i originalnih proizvoda, i sada je našim kupcima na raspolaganju preko 18.000 artikala. Od novih linija proizvoda u okviru Apothecary drogerije uveli smo Fillerinu, prvi kućni neinvazivni tretman za zatezanje lica i uvećanje usana bez uboda iglom, Thorne suplemente, „CycleBalance“ kompanije Richter Gedeon, kultne Marvis paste za zube, proizvode za negu muške kože i brade „The Golden Spartan“, kao i selekciju prazničnih setova.

Pandemija virusa COVID-19 u prethodne dve godine doprinela je da internet u Srbiji “preko noći” postane jedan od primarnih kanala komunikacije, informisanja i onlajn kupovine kojem su se okrenule sve starosne grupe u Srbiji, čak i one koje su koristile Internet isključivo kao vid zabave ili samo za razmenu poruka. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku za 2021. godinu, u Republici Srbiji preko 3,9 miliona osoba koristilo je računar svakog ili skoro svakog dana tokom prethodne godine, dok je samo tokom vanrednog stanja 2020. godine upotreba interneta porasla između 10% i 15%. Kada je reč o poređenju Srbije sa svetom, poslednji podaci Svetske banke pokazuju da je upotreba interneta u Srbiji preko 78% ukupne populacije, dok je na svetskom nivou ovaj podatak oko 56%. 

Početak godine Apothecary je obeležio tehničkim unapređenjem hostinga svog sajta prelaskom na nove servere u Tier-3 data centru. Prioritet nam je bezbednost kupovine i sigurnost kupaca, pa stoga vodimo računa da se serveri na kojima se nalazi Apothecary sajt nalazi u modernom Tier-3 data centru koji predstavlja najsavremeniji i najviši nivo usluga sa visokom garantovanom dostupnošću tokom 24 časa. Naša platforma uvek ima poslednje verzije softvera i sigurnosna ažuriranja, dok smo ujedno nadogradili i kompjutersku opremu na kojoj radimo, a koja podrazumeva Apple iMac računare koji su povezani za Brain intranet rešenjem i čine jedinstveni ekosistem. Kada je reč o zaštiti podataka i privatnosti, svi serveri se nalaze u Srbiji što ih čini potpuno usklađenim sa lokalnim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, kao i Evropskim zakonima u oblasti GDPR-a koji regulišu zaštitu i čuvanje privatnih podataka korisnika. Od početka 2022. godine, Apothecary koristi unapređene servere kompanija Foster + Svensson i EUnet koji imaju kontinuiran „uptime“ i sa unapređenom infrastrukturom, koju karakterišu sigurnost, povećana brzina, kao i stabilni SSD i Cloud serveri. 

- Apothecary je već drugu godinu zaredom nominovan za najbolji internet i e-commerce sajt od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool iz Velike Britanije. Podjednako sa Apothecary Internet sajtom, ove godine su nominovani i projekti sledećih agencija i klijenata poput Wunderman Thompson, Huge, Grey, Swatch, Fuji, PepsiCo, TBWA, O2, Saatchi & Saatchi, Bank of England, Lipton, Durex, Interbrand, Sensodyne, GSK, Wrigley’s, Honor, Castrol, Blackrock, McCann, Red Bull, Nestlé, KitKat, LVMH Moët Hennessy, Ikea, Amazon, Financial Times, Jo Malone, Doritos, Lloyds Bank, Dior, Carlsberg, Fiji Water, Colgate, Havas, Lego, Coca-Cola, Nike, Raiffeisen Bank.

– Za ove dve godine prošli smo dug put i ono što je najvažnije uspeli smo da izgradimo prepoznatljivost i jedinstvenost, da objedinimo ponudu farmaceutskih i kozmetičkih proizvoda u pravom primeru premijum brenda. Pored toga, konstantno stremimo ka daljim unapređenjima iskustva kupaca koji posećuju Apothecary, čineći sajt lakim i jednostavnim za upotrebu. Prethodne godine u direktnoj saradnji s Banca Intesa uveli smo mogućnost kupovine proizvoda platnim karticama svih međunarodnih i domaćih kartičarskih organizacija kao što su Visa, Mastercard, Maestro, American Express i domaći DinaCard. Ujedno, sebi i našim kupcima postavili smo rok dostave proizvoda do 5 radnih dana, međutim, i ove godine taj rok smo premašili na prosečnu dostavu do 2 radna dana od trenutka potvrde porudžbine. S druge strane, nadogradili smo servere na kojima se nalazi Apothecary kako bi sam proces kupovine bio brži, ali i kako bismo bili u mogućnosti da povećamo broj objavljenih proizvoda na dnevnom nivou. Ovaj cilj prevazišli smo za +102%, što znači da ove godine imamo mogućnost da duplo više proizvoda objavimo na Apothecary sajtu, u odnosu na prethodnu godinu. Ovo nam je omogućila ne samo nadogradnja servera već i unapređenje CMS sistema gde smo uveli automatizaciju prilikom registracije proizvoda, a koje je doprinelo skraćenju vremena za izradu stranica na sajtu, rekao je Vladimir Suvodolac, izvršni direktor Apothecary drogerije.

Sajt Apothecary je tokom ove godine više puta unapređivan. Poboljšali smo prikaz proizvoda u kategorijama, poboljšali smo odziv sajta i omogućili da se sajt brže učitava i prikazuje, radili na unapređenju SEO i obezbedili organski rast od +300%, optimizovali kategorizaciju radi lakšeg pronalaženja proizvoda, i usaglasili smo naš e-commerce sajt sa fiskalizacijom. Ujedno, Apothecary je učestvovao na eTrustmark konferenciji, kao i danima E-Trgovine 2022.

Kao što vodimo računa o poslovanju, tako se trudimo i oko društva u okviru kojeg živimo i radimo. Ove godine, kupili smo originalno umetničko delo umetnika Viktora Vasarelija (Victor Vasarely), koje smo dodali našoj privatnoj umetničkoj kolekciji savremene umetnosti u okviru koje imamo i originalna dela Nadežde Petrović i Milana Konjovića. Kraj godine obeležili smo finansijskom donacijom Udruženju obolelih od multiple skleroze "Moj Srem" za kupovinu higijenskih paketa, božićnih i novogodišnjih paketića za članove udruženja, kao i decu članove udruženja.

Apothecary teži da bude predvodnik u industriji i da ukaže na primer dobre poslovne prakse kojom se kupcima u Srbiji omogućava transparentnost pri kupovini. Pored toga, ostajemo kompletno posvećeni unapređenju e-commerce usluga u Srbiji u sklopu svoje internet drogerije, gde na jasan i jednostavan način predstavljamo proizvode, ali i brinemo o svojim kupcima od prvog kontakta s nama, pa do trenutka isporuke proizvoda na adresu. Želimo da ukažemo na važnost poštovanja svojih kupaca bez obzira na visinu porudžbine i to kroz odnos koji gradimo preko našeg sajta, društvenih mreža, kao i kroz kompletnu komunikaciju koju ostvarimo s našim kupcima. Smatramo da svi zaslužujemo malo lepši život i zbog toga se aktivno uključujemo i pridružujemo inicijativama koje kao rezultat imaju kvalitetniji odnos ka kupcima i njihovo veće poštovanje. Za nas je to osnovni standard koji želimo da bude usvojen i primenjen i u Srbiji kako bi što više transakcija ostalo u našoj zemlji, a samim tim doprinelo daljem rastu i razvoju zemlje i društva.

Apothecary je nastao 2020. godine od strane marketinške agencije Foster + Svensson u vreme pandemije virusa COVID-19, kada je postojala ograničena mogućnost kretanja i društvenog povezivanja. E-commerce platforma, prvenstveno kreirana za potrebe klijenata iz farmaceutske industrije evoluirala je od proizvoda agencije i konceptualnog dizajna do potpuno operativne internet prodavnice i nezavisno registrovane drogerije. U veoma kratkom roku, Apothecary se pozicionirao kao onlajn drogerija fokusirana na ponudu vrhunskih proizvoda za lepši život. To je bio pravi trenutak u kojem je agencija prikazala u operativnom primeru da ne samo da može da razvije e-commerce platformu, već čitavo elektronsko poslovanje čime je sa reči prešla na dela i u potpunosti shvatila sve prednosti i izazove e-commercea.

Druga godina rada obeležila je dosta aktivnosti, međutim, mi u Apothecary drogeriji smatramo da možemo još više da ponudimo našim kupcima. Tako, 2023. godinu, vidimo kao još dinamičniju gde planiramo dobijanje sertifikata e-Trustmark, nacionalne oznake za bezbednu kupovinu na internetu, kao i uvođenje novih brendova i proizvoda, dalja unapređenja Apothecary sajta, uvođenje novih funkcionalnosti, povećanje brzine sajta i dolazak potpuno novih visoko-kvalitetnih premijum proizvoda na tržište Srbije, a gde direktno sarađujemo s proizvođačima i čija će premijera biti u Apothecary drogeriji.

Svim našim kupcima, posetiocima sajta, kao i poslovnim partnerima se zahvaljujemo što su sa nama na putu razvijanja jednog lepšeg primera rada i poslovne izvrsnosti, i želimo srećne novogodišnje praznike.

Proizvod dodat za upoređivanje