Konsijerž servis je premijum usluga u okviru Apothecary drogerije i obuhvaćena je Apothecary Privé programom. Ovaj servis omogućava lični kontakt s našim predstavnikom u vidu posebnog direktnog mejla i broja telefona, a s kojim je moguće konsultovati se oko narudžbina, određenog perioda dostave paketa kupljenih proizvoda, dostupnosti proizvoda, informisanja o proizvodima kojih trenutno nema u ponudi, a koje bi bilo zanimljivo ponuditi ih.
Konsijerž servis je dostupan samo kupcima koji ostvare ukupnu potrošnju u iznosu od preko 250.000 RSD na godišnjem nivou u Apothecary drogeriji. Nakon toga, Konsijerž servis je automatski aktiviran za kupca, a gde se potom naš predstavnik predstavlja mejlom sa svojim kontakt podacima čime postaje dostupan za direktan kontakt i čime više nema potrebe za kontaktom korisničkog servisa. Ujedno, Konsijerž servis omogućava prioritetnu uslugu u obradi zahteva i odgovore na upite, ali i mogućnost privatne kupovine.
Predstavnik Apothecary Privé premijum Konsijerž servisa dostupan je svakog radnog dana od 09:00 do 17:00 časova. Konsijerž servis je omogućen samo za kvalifikovane članove Apothecary Privé programa koji imaju nivo Première, Regent, Executive, Signature, La Réserve i Professionnel.