Delovanje:
Svestran način da doživite Blue de Chanel, ovaj mirisni balzam ograničenog izdanja hidrira i omekšava kožu, dok istovremeno produžava aromatično-drvenasti mirisni trag. Može da se nanosi na ruke i kosu tokom celog dana, kao i na bradu za ukrućivanje dlaka na licu. Dnevni neophodan proizvod koji možete poneti bilo gde. Pogodan za sve tipove kože.
Bleu de Chanel je smeo izraz za muškarca koji odbija ograničenja i konformizam unapred određene sudbine. Njegov sastav otelotvoruje duh nekoga koga je obuzela potragom: težnja ka horizontu bez tačke nestajanja, onim koji se proteže beskonačno. Bleu de Chanel All-Over Fragrance Balm kombinuje osvežavajuću svežinu citrusa sa drvenastim šapatom suvih nota kedra. Sandalovo drvo iz Nove Kaledonije stvara topao i senzualan miris. Obogaćena ekstraktom japanskog zelenog citrusa, ekskluzivnim sastojkom koji je razvio Chanel, bogata formula pomaže da koža bude prijatna i hidrirana.
Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.
Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901–1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (N°5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel N°5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.
Uspeh parfema Chanel N°5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom „Chanel“. Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija luksuzne kuće Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel N°5.
Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel“ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.
Način upotrebe:
Nanesite na čiste, suve ruke, kosu ili bradu.
Sastav:
AQUA (WATER), GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, MORINGA OIL / HYDROGENATED MORINGA OIL ESTERS, BEHENYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), GLYCERYL STEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, CETEARYL GLUCOSIDE, OCTYLDODECYL MYRISTATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, CITRUS DEPRESSA PEEL EXTRACT, PEG-100 STEARATE, HYDROGENATED CANOLA OIL, CARBOMER, DIMETHICONE, CHLORPHENESIN, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, TOCOPHEROL, CAMELINA SATIVA SEED OIL, CANOLA OIL, SODIUM HYALURONATE, PENTYLENE GLYCOL, PHYTIC ACID, SODIUM CITRATE, SODIUM BENZOATE, LIMONENE, LINALOOL, CITRONELLOL, CITRAL, COUMARIN, GERANIOL.
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 90g