Delovanje:
Osetite se živim, osetite energiju. Le Sel d’Issey simbolizuje moć soli, a ima notu drvenog morskog mirisa. Ovaj svež novi miris, kreiran od strane parfimera Kuentina Biša (Quentin Bisch), otkriva snažan akord soli pojačan intenzivnim muževnim notama. Napravljen od 95% sastojaka prirodnog porekla i 100% francuskog alkohola prirodnog porekla, Le Sel d’Issey je veganski sertifikovana toaletna voda.
Miris obuhvata beskonačno kretanje, izraženo kroz dva mirisna polariteta. Predstavljajući more, polaritet soli se sastoji od živopisnog akorda soli koji kombinuje morske alge prirodnog porekla i hrastovu mahovinu takođe prirodnog porekla, vrstu algi koja je migrirala iz vode ka kopnu. Utelovljujući stalni fluks, predstavlja večnu vezu između mora i kopna i povezuje dva polariteta mirisa zajedno. Zemljani polaritet je prožet intenzivnim drvenim notama koje mirisu donose gustinu i teksturu. Prirodni peskoviti vetiver se meša s prirodnim recikliranim kedrovim drvetom, sastojkom destilovanim iz bočne prašine u izradi nameštaja. Gornje note šumećeg prirodnog đumbira pojačavaju svežinu akorda soli. Interakcija između slanih i drvenih polariteta prožima miris dinamičnom energijom, za snažan i svež intenzitet.
Bočica Issey Miyake Le Sel d’Issey toaletne vode je inspirisana solju. Za Le Sel d’Issey, međunarodno poznati japanski dizajner Tokuđin Jošioka (Tokujin Yoshioka) napravio je bočicu s čistom i oštrom estetikom, koja otelotvoruje sjaj svetlosti i energiju soli. Napravljena od 20% recikliranog stakla, providnost bočice otkriva svetlo sivu boju mirisa u unutrašnjosti, odražavajući so u srži same toaletne vode. Jasna hemisfera je inkapsulirana u osnovi, prenoseći moćnu muževnost. Inspirisana solju, svetlo siva boja spoljnog pakovanja odgovara toaletnoj vodi s čistotom njenog prirodnog tona. Po prvi put, kutija sadrži 10% prerađenih morskih algi prirodnog porekla, zajedno sa materijalom iz šuma sa FSC™ sertifikatom i drugih kontrolisanih izvora. Njegova mat tekstura podseća na taktilnu površinu kristala soli.
Issey Miyake Le Sel d’Issey toaletna voda pripada grupi vodenih mirisa. Gornje note su akord soli i đumbir koji odišu uzvišenjem i svežinom, dok su srčane note upravo morske alge i peščani vetiver koje dodaju dašak težine i stabilnosti. Za donje note izabrani su kedar i hrastova mahovina, kao muževna snaga.
Issey Miyake je bio japanski modni dizajner. Bio je poznat po svojim tehnološkim dizajnom odeće, izložbama i mirisima, kao što je L’Eeu d’Issey, koji je postao njegov najpoznatiji proizvod. Issey Miyake Parfums je kolekcija koja je razvijena zajedno s Beauté Prestige International, odeljenjem kompanije Shiseido u Francuskoj. Prvi miris, L’Eeu d’Issey, nastao je 1992. godine. Ideju za ovaj miris, čije ime znači "voda", osmislio je Miyake, koji je u vodi video i najveći materijal, ali i najveći izvor za inspiraciju. Imao je izuzetan uticaj na svet parfema. Miyake Design Studio nadgleda kreativni pravac za mirise u svakoj fazi, od početnog koncepta do dizajna bočice, imenovanja, grafike, dizajna pakovanja, marketinških alata i komunikacije. Issey Miyake filozofija nikada nije odstupila. Njegovi ciljevi su da kreira mirise koji prenose poruku, da inspirišu ljude s nadom u svetlu budućnost, da predstavi jednostavne, ali funkcionalne dizajnirane bočice koje su istovremeno dostupne i univerzalne, a da pritom nikada ne gube osećaj čuda. Kao i kod dizajna odeće, Issey Miyake brend nastavlja da stvara i otkriva nove mirise koji nisu samo relevantni za životni stil, već su takođe zasnovani na čistim elementima.
Način upotrebe:
Nanesite na pulsne tačke kao što su ručni zglob, vrat, dekolte i unutrašnji deo lakta. Naneti po potrebi.
Za intenzitet svetlosti: prskajte u oblaku oko glave i ramena, neka miris mirno pada oko vas.
Za srednji intenzitet: prskajte u obliku slova "O" i preko tela, počevši od jednog ramena, a završavajući ka drugom ramenu. Ako nosite nakit, to je odlična alternativa prskanju vrata.
Za dodatni intenzitet: nanesite miris direktno na pulsne tačke i/ili glavne tačke kao što su zglob, unutrašnji deo lakta i donji deo vrata. Ovde će toplota vašeg tela omogućiti mirisu da otkrije svoj puni trag. Slobodno nanesite i na ramena i leđa kako biste pojačali svoj mirisni trag.
Ostali saveti za nanošenje:
Kosa i dodaci za kosu: mogu se namirisati za nežni mirisni trag. Ukoliko želite da ostvarite efekat oreola, miris nanesite samo na češalj.
Odeća: namirišite samo unutrašnjost jakne i kaputa ukoliko želite mirisni trag srednjeg intenziteta. Za dodatni intenzitet mirisa idite korak dalje i namirišite majicu, košulju, džemper.
Šalovi: za lakši miris, poprskajte šal i omotajte šal oko vrata da nežno prenesete miris na sebe.
Kupanje: prsnite miris na toplu vodu i kupajte se sa uživanjem.
Sastav:
ALCOHOL, AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, LINALOOL, CITRAL, GERANIOL, EUGENOL, METHYL 2-OCTYNOATE, COUMARIN, EVERNIA PRUNASTRI (OAKMOSS EXTRACT), CI 17200 (RED 33), CI 42090 (BLUE1), CI 19140 (YELLOW 5).
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 100ml