Delovanje:
Chanel Hydra Beauty Micro Sérum Lèvres kombinuje dve različite faze: vodenu fazu natopljenu hijaluronskom kiselinom i ekstraktima bele kamelije, koji imaju hidratantni, podebljavajući i umirujući efekat, kao i uljnu fazu formulisanu s mikro-kapljicama ekstrakta bele kamelije OFA¹, koje zadržavaju vlagu. Mikro-kapljice, koje su savršeno kompatibilne sa kožom, tope se nakon nanošenja i oslobađaju svoj dragoceni ekstrakt bele kamelije, dajući intenzivan efekat punjenja. Lagana i sveža za vodu, formula se trenutno upija i formira tanak zaštitni sloj na usnama, održavajući usne hidriranim do 24 sata² i ostavljajući ih savršeno pripremljenim za nanošenje šminke. Chanel Hydra Beauty Micro Sérum Lèvres ima svežu teksturu i formulisan je kombinacijom aktivnih sastojaka koji intenzivno hidriraju i napunjuju usne koji neguju i umiruju delikatnu kožu usana. Usne se osećaju zaštićeno i savršeno su pripremljene za nanošenje šminke, dok serum obezbeđuje do 24 sata hidratacije² i do 24 sata zaštite kožne barijere².

 

Nakon 1 meseca primene seruma, usne ostaju boljeg izgleda:

 

- usne izgledaju 49% punije³

- usne izgledaju 70% glađe³

- usne izgledaju 30% s manjim perutanjem³

- prirodna boja usana deluje 62% živahnije³

 

Serum se sastoji se od 95% prirodnih⁴ sastojaka, a formula Chanel Hydra Beauty Micro Sérum Lèvres obogaćena je:

 

- hijaluronskom kiselinom koja hidrira zadržavanjem do 1.000 puta svoje težine u vodi

- ekstraktom bele kamelije OFA¹, koja pruža efekat zategnutosti i povećava hidrataciju kože

- ekstraktom bele kamelije PFA⁵, koja održava kožu kontinuirano hidriranom i jača njenu funkciju barijere, a gde je barijera kože dva puta snažnija⁶

- glikoekstraktom bele kamelije, koji doprinosi umirujućem efektu

 

S pakovanjem pogodnim za putovanja i preciznim vrhom aplikatora koji je mekan na dodir, serum je jednostavan za upotrebu tokom celog dana.

 

¹OFA: Oleofrakcionisani aktivni sastojak. Patentirani aktivni sastojak.

²Instrumentalni test obavljen na 20 žena.

³Klinička evaluacija obavljena na 34 žene.

⁴Prema ISO 16128.

⁵PFA: Polifrakcionisanje aktivnih sastojaka. Specifičan proces koji je razvio Chanel koji omogućava stvaranje ultra čistih kozmetičkih aktivnih sastojaka.

⁶In vitro test obavljen na sastojku: procena ekspresije PPARβ/δ proteina u keratinocitima.

Izvor: Chanel.

 

Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.

 

Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901–1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (N°5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel N°5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.

 

Uspeh parfema Chanel N°5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom „Chanel“. Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija luksuzne kuće Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel N°5.

 

Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel“ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.

 

Način upotrebe:
Serum je moguće koristiti za različitu primenu koji su prilagođeni vašim potrebama. Za prirodno hidrirani uzgled, nanesite tanak sloj seruma na usne da biste dobili umirujući efekat i prirodan izgled. Kako biste kreirali efekat hlađenja, slobodno stavite serum u frižider, a gde će usne biti hladne nakon nanošenja. Serum je takođe moguće korisititi i kao osnovu osnosno bazu pre nanošenja vašeg ruža za usne. Pre nego što nanesete ruž, nanesite serum i pustite da se upije kako bi se stvorila hidratantna baza. A kao završni dodir u šminkanju, nanesite serum na vrh vašeg ruža za usne da biste poboljšali njegov hidratantni efekat.

 

Sastav:
AQUA (WATER), DIGLYCERIN, DIMER DILINOLEYL DIMER DILINOLEATE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, SORBITOL, BETAINE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, SQUALANE, LIMNANTHES ALBA (MEADOWFOAM) SEED OIL, CASTOR OIL / IPDI COPOLYMER, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL, 1,2-HEXANEDIOL, CAMELLIA JAPONICA FLOWER EXTRACT, FAEX (YEAST EXTRACT), ZINGIBER OFFICINALE (GINGER) ROOT EXTRACT, PHENOXYETHANOL, CARBOMER, AMMONIUM GLYCYRRHIZATE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM HYALURONATE, DIPROPYLENE GLYCOL, PARFUM (FRAGRANCE), PROPANEDIOL, TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHEROL, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, CI 42090 (BLUE 1 LAKE).

 

Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.

 

Pakovanje: 11ml

005680015567

Pregled

Napišite vaš komentar

Hydra Beauty Micro Sérum Lèvres 11ml

Chanel predstavlja Hydra Beauty Micro Sérum Lèvres, novi mikrofluidni serum za usne obogaćen belom kamelijom i hijaluronskom kiselinom. Kombinujući efikasnost i senzualnost, ovaj serum nudi hidratantni, podebljavajući i umirujući efekat, trenutno i tokom vremena. Mikrofluidna tehnologija inkapsulira moć bele kamelije u hiljadama mikro-kapljica, čuvajući je do trenutka primene.

Napišite vaš komentar

Takođe preporučujemo

Možda će vas interesovati neki od sličnih proizvoda
Proizvod dodat za upoređivanje