Delovanje:
Schwarzkopf Professional Session Label The Paste je mat pasta za kosu koja daje fleksibilnu teksturu i mat finiš. Dodaje volumen i definiciju kosi. Omogućava kosi da se ponovo oblikuje, dok je učvršćivanje srednje jačine. Kada se koristi na talasastoj ili kovrdžavoj kosi, Session Label The Paste poboljšava prirodan oblik i definiciju kose. Vosak od jagodičastog voća i skrob od tapioke u formuli obezbeđuju srednje učvršćivanje kose. Veganska formula. Bez sastojaka životinjskog porekla.
Godina kada je sve počelo bila je 1898., kada je Hans Švarckopf (Hans Schwarzkopf), hemičar i farmaceut, otvorio „prodavnicu boja, lekova i parfema“, odnosno drogeriju u Pasauer štrase u Berlin-Šarlotenburgu. Tada je rođen zagonetni novi brend. Pre više od 120 godina, nemački hemičar i farmaceut Hans Schwarzkopf je postavio temelje za brend koji je od tada na čelu inovacija. Kombinacija kvalitetnih sastojaka i najnovije tehnologije za negu kose, pouzdanost, stručnost i umeće izrade su kamen temeljac svega što brend radi i za šta se zalaže. Od razvoja prvog tečnog šampona do globalno priznate salonske boje, danas Schwarzkopf portfolio proizvoda uključuje različite brendove. Ulivajući poverenje i profesionalcima i potrošačima širom sveta, omogućavaju svima da se izraze na svoj jedinstven način. Kreativni, saosećajni, uzbudljivi i osnaženi. To je Schwarzkopf način.
Schwarzkopf brend ima bogatu istoriju definisanu inovacijama. Prvi suvi šampon, prvi tečni šampon, prvi lak za kosu, prva hladna perma, prvi proizvod za kućnu boju. Više od 120 godina kasnije, a brend i dalje nastoji da poboljša iskustvo nege kose potrošača sa svakim novim proizvodom. Vodeći tamo gde drugi prate i podstičući ljude da pokažu najbolju verziju sebe, Schwarzkopf s ponosom pruža alate potrebne za svakoga da prigrli i proslavi svoju individualnost. Nekada u maloj drogeriji u Berlinu, Hans Schwarzkopf nije znao kada je pravio revolucionarne proizvode i otkrivao nove inovacije za negu kose da će njegovo ime jednog dana biti poznato širom sveta i da će njegovi proizvodi doseći preko 150 zemalja. Sada deo Henkel korporacije sa sedištem u Dizeldorfu, Schwarzkopf je jedan od međunarodno najuspešnijih brendova.
Možda mislite da je poznata silueta prikazana na svim Schwarzkopf proizvodima sam čovek, osnivač Hans Schwarzkopf, dok je u stvari to bio glumac iz Berlina. Napravljen korišćenjem zanatske tehnike „rezanja papira“ poznate u Nemačkoj, dodatno je svedočanstvo zanatskog umeća Schwarzkopf brenda. Sada se smatra kultnom, silueta koja se prvi put pojavila 1904. godine prepoznata je širom sveta, iako je godinama menjana kako bi odražavala promene u stilu i modi. Do 1920. godine oblik je bio oštriji i prikazivao je muški lik, ali od 50-ih pa nadalje dobija zaobljeniji, mekši oblik.
Način upotrebe:
Nanesite malu količinu proizvoda na dlanove, a potom nanesite pastu na suvu kosu. Stilizujte po želji.
Sastav:
AQUA (WATER, EAU), BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA (RHUS VERNICIFLUA PEEL WAX), TRIBEHENIN, TAPIOCA STARCH, CETEARYL ALCOHOL, PVP, CETEARETH-25, GLYCERYL ROSINATE, GLYCERIN, OCTYLDODECANOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, ACRYLATES / C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, LINALOOL, DEHYDROACETIC ACID, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, EUGENOL, GERANIOL, METHYL BENZOATE.
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 65ml