Delovanje:
Chanel Le Lift La Crème Main krema za ruke nudi izuzetno čulno iskustvo. Hranljiva tekstura obavija kožu, ostavljajući ruke baršunasto nežnim i mekanim za dugotrajnu udobnost. Nelepljiva i brzo upijajuća, krema je izuzetno nežna za kožu i pogodna za sve tipove kože, uključujući i osetljivu. Njen suptilan i prefinjen miris prožet je prolećnom svežinom. Oštre i botaničke note delikatno parfemišu kožu i pružaju osvežavajući i revitalizirajući osećaj. Crn, sjajan, u obliku oblutka, inovativan dizajn kreme za ruke čini je modnim dodatkom za torbicu.
Nakon nanošenja Chanel Le Lift La Crème Main kreme za ruke, koža izgleda vidljivo zategnuta. Ruke su zaglađene (+30%)³, ponovo nadopunjene (+22%)³, intenzivno nahranjene i hidrirane do 8 sati². Tamne fleke su smanjene (-12%)⁴, a ton kože je ujednačen (+19%)³.
Formula Chanel Le Lift La Crème Main sastoji se od 90% sastojaka prirodnog porekla. Botanički koncentrat lucerke se ekstrahuje iz hiljadu godina stare biljke poznate po svojim jedinstvenim obnavljajućim i hranljivim svojstvima. Bogat mineralima i elementima u tragovima, organski se uzgaja u Francuskoj radi optimalnog kvaliteta. Kao i retinol¹, ovaj aktivni sastojak deluje na dva nivoa: povećava sintezu kolagena u dermisu i stimuliše ćelijsku aktivnost za veću regeneraciju epiderme. Takođe balansira kožu kako bi konsolidovao njenu funkciju barijere. Bore izgledaju izglađene, a kvalitet kože je poboljšan. Ekstrakt sladića je moćan saveznik za održavanje ujednačenog izgleda tena svojim delovanjem posvetljivanja. Voskovi mimoze, jojobe i suncokreta intenzivno neguju kožu za idealno obnovljene ruke.
¹Poređenje poticanja diferencijacije i proliferacije keratinocita, kao i sinteze kolagena tipa I. Poređenje povećanja debljine epiderme, testovi na rekonstruiranoj koži. In-vitro testovi. Poređenje efekata protiv bora i zaglađivanja. Instrumentalno merenje 21 žene posle mesec dana upotrebe proizvoda.
²Instrumentalna evaluacija 11 žena.
³Klinička evaluacija 20 žena nakon 2 meseca primene proizvoda.
⁴Klinička evaluacija smanjenja intenziteta tamnih fleka kod 21 žene nakon 2 meseca upotrebe proizvoda.
Izvor: Chanel.
Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.
Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901. –1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (No.5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel No.5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.
Uspeh parfema Chanel No.5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom "Chanel". Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija korporacije Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel No.5.
Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel “ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.
Način upotrebe:
Koristite kremu za ruke po želji. Za pojačano učvršćivanje, nakon nanošenja kreme nežno uštipnite kožu na poleđini šaka.
Sastav:
AQUA (WATER), GLYCERIN, GLYCOL STEARATE SE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, DIMETHICONE, CETEARYL ALCOHOL, JOJOBA ESTERS, MEDICAGO SATIVA (ALFALFA) EXTRACT, GLYCYRRHIZA GLABRA (LICORICE) ROOT EXTRACT, IPOMOEA BATATAS ROOT EXTRACT, PANTHENOL, SODIUM POLYACRYLATE, HELIANTHUS ANNUUS CERA SEED (HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER, SEED WAX), HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE, TOCOPHERYL ACETATE, PHYTOSTERYL CANOLA GLYCERIDES, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CHLORPHENESIN, CAPRYLYL GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, PARFUM (FRAGRANCE), BUTYLENE GLYCOL, POLYGLYCERIN-3, ACACIA DECURRENS FLOWER WAX, SODIUM HYALURONATE, ADENOSINE, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, DIPROPYLENE GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, PHYTIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHEROL, HYDROCHLORIC ACID, CI 14700 (RED 4).
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 50ml