Delovanje:
U srcu formule Chanel La Crème Main Texture Riche kreme za ruke je ekskluzivni kompleks sastojaka dobijenih od kamelije (ceramidi kamelije pomažu u zaštiti barijere za vlagu), dok ulje kamelije pomaže u ishrani kože, omekšavanju i udobnosti kože ruku. Kvasac od kamelije obezbeđuje hidrataciju kože, a pored toga, ši-puter, odabran zbog svojih emolijentnih svojstava, pomaže u sprečavanju gubitka hidratacije. Ekstrakt irisa ujednačava i pojačava sjaj kože ruku.
Prednosti proizvoda nakon upotrebe:
- koža ruku je odmah mekša za 82%¹
- zanoktice izgledaju nahranjenije za 74%¹
- nokti izgledaju lepše za 69%²
Nakon 14 dana upotrebe proizvoda³:
- koža ruku izgleda sjajnije za 186%
- koža ruku je hidrirana za 178%
- koža ruku je nahranjenija za 167%
- zanoktice su mekše za 171%
- zanoktice su hidrirane za 155%
S modernim prenosivim dizajnom, jedinstveni oblik savršeno se uklapa u dlan. Dovoljno je jednostavno stiskanje da se ispusti tačna količina kreme. Chanel La Crème Main Texture Riche krema za ruke je od suštinskog značaja koja se prilagođava svim ritmovima života.
¹Klinička procena 33 žene odmah nakon upotrebe.
²Samoprocena od 33 žene odmah nakon upotrebe.
³Klinička evaluacija 33 žene nakon 14 dana upotrebe.
Izvor: Chanel.
Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.
Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901. –1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (No.5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel No.5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.
Uspeh parfema Chanel No.5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom "Chanel". Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija korporacije Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel No.5.
Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel “ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.
Način upotrebe:
Nanesite dnevno na ruke onoliko često koliko želite. Ponovo nanesite nakon što operete ruke. Tokom zime, često koristite da biste izbegli suvoću i pucanje kože. Pre manikira, umasirajte malu količinu, obraćajući posebnu pažnju na zanoktice i nokte.
Sastav:
AQUA (WATER), GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, GLYCOL STEARATE SE, ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, PENTYLENE GLYCOL, JOJOBA ESTERS, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL, LAUROYL LYSINE, IRIS PALLIDA ROOT EXTRACT, FAEX (YEAST EXTRACT), CERAMIDE NP, PHYTOSPHINGOSINE, SODIUM POLYACRYLATE, PHYTOSTERYL CANOLA GLYCERIDES, PROPANEDIOL, CHLORPHENESIN, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM (FRAGRANCE), TOCOPHEROL, SODIUM HYALURONATE, PHYTIC ACID, 1,2-HEXANEDIOL, HYDROGENATED LECITHIN, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM CITRATE, SODIUM BENZOATE, ASCORBYL PALMITATE.
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 50ml