Novogodišnja čestitka Apothecary drogerije

Novogodišnja čestitka Apothecary drogerije

Nakon tri godine od osnivanja Apothecary drogerije, ispunili smo dato obećanje i početak 2023. smo obeležili procesom e-Trustmark sertifikacije gde smo dobili nacionalnu oznaku za bezbednu kupovinu na internetu, ali i dalje nastavili sa razvojem i daljim unapređenjem rada. Održali smo prosečan rok isporuke od 2 radna dana nakon potvrde porudžbine, povećali broj kupovine proizvoda platnim karticama, prešli na najsavremeniji hosting u Tier-3 data centrima radi očuvanja bezbednosti i zaštite. Ove godine nastavili smo dalje da unapređujemo Apothecary sajt, gde smo obezbedili novu i dodatnu računarsku opremu, uveli nove linije proizvoda i brendova, dok smo u okviru društvene odgovornosti kupili umetničko delo umetnice Dunje Jung. Godinu iza nas obeležavamo, sada već tradicionalno, pružanjem finansijske podrške Udruženju obolelih od multiple skleroze.

 

Početkom godine Apothecary je dobio i postavio e-Trustmark oznaku na sajt, gde se kupcima ističe kredibilitet trgovca koji vodi svoju prodavnicu na internetu u skladu sa zakonima Republike Srbije i pravilima dobre poslovne prakse u oblasti elektronske trgovine i zaštite potrošača. Ujedno, kako bi objedinio pravo elektronsko poslovanje, Apothecary je svojim kupcima omogućio kupovinu proizvoda kako gotovinom pouzećem prilikom dostave proizvoda, tako i svim platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro, AmericanExpress i DinaCard direktno preko sajta. Oznakom poverenja e-Trustmark posetiocima sajta i kupcima poručuje se da je nezavisni nacionalni autoritet proverio i izvršio rigoroznu kontrolu ispunjenja uslova za sertifikaciju, čime se dokazuje da je u pitanju pouzdan trgovac, odnosno sajt za onlajn kupovinu proizvoda i usluga. e-Trustmark sertifikovana oznaka je potvrda da je trgovac, odnosno sajt preko kojeg želite da kupite proizvode siguran i pouzdan, a što je Apothecary potvrdio dobijanjem ovog sertifikata. Ujedno, predstavnici Apothecary drogerije uzimaju aktivno učešće na konferencijama „eTrustmark Day“ i „E-Trgovina“, s ciljem razmene iskustava, uvođenju novih regulativa, politika i praksi, ali i sveobuhvatnog poboljšanja internet trgovine na tržištu Srbije.

 

Apothecary je nastavio da nudi veliki broj brendova i originalnih proizvoda, a kupcima je na raspolaganju preko 20.000 artikala. Tokom ove godine Apothecary je imao posebne kampanje za proizvode za negu kože i usana tokom zime, ali i leti s ciljem prevencije i zaštite od štetnih UVA/UVB zraka. Tradicionalno pred kraj godine našim kupcima predstavili smo praznične setove različitih brendova i proizvođača kao što su Dior, Dior Homme, La Prairie, YSL Yves Saint Laurent, Biotherm, Biotherm Homme, Clarins, Clarins Men, Shiseido, Shiseido Men, Valentino, Versace, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, La Mer, Estée Lauder, Clinique, Clinique for Men, Lancôme, Kérastase, Zadig & Voltaire, Rabanne, The Golden Toddler, The Golden Goddess, Sisley.

 

Dalja unapređenja Apothecary sajta podrazumevala su ažuriranje nove verzije CMS sistema. Primenili smo bezbednosne preporuke i uveli dodatne zaštite sistema. Prioritet nam ostaje bezbednost kupovine i sigurnost kupaca, pa s toga vodimo računa da su serveri na kojima se nalazi Apothecary sajt locirani u modernim Tier-3 data centrima u Beogradu i Kragujevcu, a koji predstavljaju najsavremeniji i najviši nivo usluga s visokom garantovanom dostupnošću tokom 24 časa. Naša platforma uvek ima poslednje verzije softvera i sigurnosna ažuriranja, dok smo ujedno nadogradili i kompjutersku opremu na kojoj radimo, a koja podrazumeva Apple računare koji su povezani u okviru zatvorenog Apple Brain jedinstvenog intranet ekosistema. Kada je reč o zaštiti podataka i privatnosti, svi serveri se nalaze u Srbiji što ih čini potpuno usklađenim s lokalnim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, kao i Evropskim zakonima u oblasti GDPR-a koji regulišu zaštitu i čuvanje privatnih podataka korisnika. Apothecary koristi unapređene servere kompanija Foster + Svensson i EUnet koji imaju kontinuiran „uptime“ i sa unapređenom infrastrukturom, koju karakterišu sigurnost, povećana brzina, kao i stabilni SSD i Cloud serveri.

 

Sajt nastavlja da ima unapređenju kategorizaciju proizvoda, a što je jedna od karakteristika Apothecary drogerije, gde se konstantno radi na što boljoj segmentaciji proizvoda radi bržeg pronalaženja željenih artikala.

 

Za ove tri godine prošli smo dug put i uspeli da izgradimo prepoznatljivost, da objedinimo ponudu farmaceutskih i kozmetičkih proizvoda, i da se pozicioniramo kao jedinstveno mesto premijum i luksuznih originalnih proizvoda. Pored toga, konstantno stremimo ka daljim unapređenjima iskustva kupaca koji posećuju Apothecary, čineći sajt lakim i jednostavnim za upotrebu. Nastavili smo sa nadogradnjom servera na kojima se nalazi Apothecary sajt, kako bi sam proces kupovine bio brži, ali i kako bismo bili u mogućnosti da nastavimo s povećanjem broja objavljenih proizvoda na dnevnom nivou. Ovaj cilj smo ponovo prevazišli, a što nam je omogućila ne samo nadogradnja servera već i unapređenje CMS sistema. Sajt Apothecary je tokom ove godine više puta unapređivan. Poboljšali smo prikaz proizvoda u kategorijama, poboljšali smo odziv sajta, omogućili da se sajt brže učitava i prikazuje, radili na SEO unapređenju, osigurali nove standarde u izradi banera, fotografija i sadržaja sa samom sajtu.

 

- Apothecary teži da bude predvodnik u industriji i da ukaže na primer dobre poslovne prakse kojom se kupcima u Srbiji omogućava transparentnost pri kupovini. Pored toga, ostajemo kompletno posvećeni unapređenju e-commerce usluga u Srbiji u sklopu svoje internet drogerije, gde na jasan i jednostavan način predstavljamo proizvode, ali i brinemo o svojim kupcima od prvog kontakta s nama, pa do trenutka isporuke proizvoda na adresu. Želimo da ukažemo na važnost poštovanja svojih kupaca bez obzira na visinu porudžbine i to kroz odnos koji gradimo preko našeg sajta, društvenih mreža, kao i kroz kompletnu komunikaciju koju ostvarimo s našim kupcima. Smatramo da svi zaslužujemo malo lepši život i zbog toga se aktivno uključujemo i pridružujemo inicijativama koje kao rezultat imaju kvalitetniji odnos ka kupcima i njihovo veće poštovanje. Za nas je to osnovni standard koji želimo da bude usvojen i primenjen i u Srbiji kako bi što više transakcija ostalo u našoj zemlji, a samim tim doprinelo daljem rastu i razvoju zemlje i društva, istakao je mr Vladimir Suvodolac, generalni direktor Apothecary drogerije.

 

Kao što vodimo računa o poslovanju, tako se trudimo i oko društva u okviru kojeg živimo i radimo. Ove godine, kupili smo originalno umetničko delo umetnice Dunje Jung, koje smo dodali našoj privatnoj umetničkoj kolekciji savremene umetnosti u okviru koje imamo i originalna dela Nadežde Petrović, Milana Konjovića i Viktora Vasarelija. Kraj godine obeležili smo, sada već tradicionalno, finansijskom donacijom Udruženju obolelih od multiple skleroze „Moj Srem“ za kupovinu higijenskih paketa, božićnih i novogodišnjih paketića za članove udruženja, kao i decu članove udruženja.

 

Apothecary je nastao 2020. godine od strane marketinške agencije Foster + Svensson u vreme pandemije virusa COVID-19, kada je postojala ograničena mogućnost kretanja i društvenog povezivanja. E-commerce platforma, prvenstveno kreirana za potrebe klijenata iz farmaceutske industrije evoluirala je od proizvoda agencije i konceptualnog dizajna do potpuno operativne internet prodavnice i nezavisno registrovane drogerije. U veoma kratkom roku, Apothecary se pozicionirao kao onlajn drogerija fokusirana na ponudu vrhunskih i originalnih proizvoda za lepši život. To je bio pravi trenutak u kojem je agencija prikazala u operativnom primeru da ne samo da može da razvije e-commerce platformu, već čitavo elektronsko poslovanje čime je sa reči prešla na dela i u potpunosti shvatila sve prednosti i izazove koje nosi e-commerce, odnosno elektronska trgovina.

 

Treća godina rada obeležila je dosta aktivnosti, međutim, mi u Apothecary drogeriji smatramo da možemo još više da ponudimo našim kupcima. Tako, 2024. godinu, vidimo kao još dinamičniju gde planiramo produženje sertifikata e-Trustmark nacionalne oznake za bezbednu kupovinu na internetu, kao i uvođenje novih brendova i proizvoda, dalja unapređenja Apothecary sajta, uvođenje novih funkcionalnosti, povećanje brzine sajta i dolazak potpuno novih visoko-kvalitetnih premijum proizvoda na tržište Srbije.

 

Svim našim kupcima, posetiocima sajta, kao i poslovnim partnerima se zahvaljujemo što su sa nama na putu razvijanja jednog lepšeg primera rada i poslovne izvrsnosti, i želimo srećne novogodišnje praznike i sve najlepše u 2024. godini.

Proizvod dodat za upoređivanje