Tom Ford parfemi i toaletne vode u Apothecary drogeriji

Tom Ford parfemi i toaletne vode u Apothecary drogeriji

 

Tom Ford, bivši kreativni direktor kuća Gucci i YSL Yves Saint Laurent, pokrenuo je sopstveni luksuzni brend 2005. godine, a glavna prodavnica brenda otvorena je na Medison aveniji 2007. godine, ženstvenog glamura i besprekornog muškog stila, gde istovremeno naglašava individualnost. Tom Ford prodavnice karakteriše siva boja, gde su ambalaža, tepisi, pa čak i zidovi obojeni u tu boju, a u izvesnom smislu, to je boja Tom Forda. Ideja je bila da se prenese hladan, srebrnast, veoma prefinjen vetiver osećaj, koji karakteriše kako sam brend, tako i parfemske proizvode.

 

Kao primer globalnog priznanja i velikog broja nagrada za dizajn koje je gospodin Ford dobio, brend Tom Ford je autentičan luksuzni brend kreiran za 21. vek, koji evocira i sofisticiranost i savremenost. Njegove kolekcije služe ženama i muškarcima koji traže vrhunski stil, sofisticiranost i ekskluzivnost. Kolekcija lepote Tom Ford nudi raskošnu kozmetiku i izuzetne mirise olfaktornog remek-dela, postižući zanosni ženstveni glamur i besprekoran muški stil, istovremeno naglašavajući individualnost.

 

Tom Ford je rođen u Ostinu u Teksasu, ali je veći deo detinjstva proveo u Santa Feu u Novom Meksiku (Sjedinjene Američke Države). Tokom tinejdžerskih godina, Ford se preselio u Njujork, gde je upisao univerzitet, u početku pohađajući kurseve istorije umetnosti. Kasnije je preusmerio svoje studije da se usmerava na arhitekturu na Parsons School of Design u Njujorku i Parizu, završavajući obuku u Parsonsu u Njujorku.

 

Godine 1990. Tom Ford se preselio u Milano da bi se pridružio Gučiju (Gucci) kao dizajner ženske odeće ove kompanije. Dve godine kasnije postao je direktor dizajna, a 1994. je imenovan za kreativnog direktora Gučija. Bio je odgovoran za dizajn svih linija proizvoda, od odeće do parfema, kao i za korporativni imidž Grupe, reklamne kampanje i sam dizajn prodavnica i enterijera.

 

U januaru 2000, nakon akvizicije Yves Saint Laurent i YSL Beauté od strane Gucci grupe, Tom Ford je preuzeo poziciju kreativnog direktora Yves Saint Laurent Rive Gauche i YSL Beauté pored svojih tada postojećih dužnosti u Gučiju. Ford je radio sa svim kreativnim timovima u YSL-u na definisanju celokupnog imidža i repozicioniranja YSL brenda, uključujući sve kategorije proizvoda i komunikacijske aktivnosti. Ford je takođe bio kreativni direktor Gucci Grupe. U julu 2002. postao je potpredsednik Upravnog odbora Gucci Grupe. U aprilu 2004, Ford je dao ostavku na funkciju u Gucci Grupi nakon otkupa od strane Pinault Printemps Redoute.

 

Tokom Fordovih 10 godina kao kreativnog direktora u Gucci i Gucci Group, prodaja je porasla sa 230 miliona dolara u 1994. godine, na skoro 3 milijarde dolara u 2003. godine, što je Gucci učinilo jednim od najvećih i najprofitabilnijih luksuznih brendova na svetu.

 

U aprilu 2005. Ford je najavio stvaranje sopstvenog brenda Tom Ford. Fordu se u ovom poduhvatu pridružio bivši predsednik Gucci Grupe i glavni izvršni direktor Domeniko De Sole, koji je predsednik kompanije. Iste godine, Ford je najavio svoje partnerstvo sa Marcolin Group za proizvodnju i distribuciju optičkih okvira i naočara za sunce, kao i savez sa Esteé Lauder za stvaranje linije kozmetičkih proizvoda i šminke pod brendom Tom Ford. Postoji preko 15 privatnih mešavina i 6 mirisa sa potpisom u kolekciji lepote Tom Ford, kao i kompletna kolekcija kozmetike, koja je lansirana u jesen 2011. I kolekcije za naočare i kozmetičku kolekciju su bile izuzetno uspešne i rangirane su u top 3 brenda po specijalnosti prodavnicama širom sveta.

 

U aprilu 2007, njegova prva vodeća prodavnica u direktnom vlasništvu otvorena je u Njujorku na Medison aveniji i poklopila se sa debijem Tom Ford kolekcije muške odeće i modnih dodataka (aksesoara). U septembru 2010. godine, tokom privatne prezentacije u svojoj glavnoj prodavnici na Medison aveniji, Ford je predstavio svoju dugo očekivanu kolekciju ženske odeće na nekim od svojih ikona stila, uključujući Loren Haton i Bijonse Nouls. Trenutno postoji preko 49 samostalnih Tom Ford prodavnica i prodavnica u prodavnicama na lokacijama kao što su Milano, Tokio, Las Vegas, Dubai, Cirih, Nju Delhi, Šangaj i Rusija.

 

Liniju parfemskih proizvoda karakterišu dve glavne kolekcije po kojima su grupisani proizvodi. Tom Ford Private Blend Collection je njegova lična laboratorija mirisa, gde crpi inspiraciju iz sveta. Svaka njegova kreacija ima duboku vezu sa samim gospodinom Fordom i odražava njegova lična iskustva, rituale, mesto ili miris. Ovi zanatski mirisi počinju jednim dragocenim mirisom, koji je kasnije zaokružen drugim izuzetnim mirisima. Rezultat je izuzetno složena parfemska voda. Svi mirisi sadrže visoku koncentraciju eteričnih ulja i sastojaka prirodnog porekla. Sve su rezultat saradnje gospodina Forda i odabranih majstora parfimera.

 

Tom Ford Signature Collection su mirisi inspirisani glamuroznom prošlošću parfimerije, kada su najskuplji i najdragoceniji sastojci na svetu korišćeni za kreiranje jedinstvenih mirisa najviših standarda i luksuza. Kolekcija nudi fascinantne mirise za žene i muškarce koji žele da daju individualnu, luksuznu izjavu. Tom Ford Signature Collection može da se opiše kao bezvremenska, elegantna i privlačna kolekcija izabranih mirisa.

 

Mirisi iz Tom Ford linije nisu namenjeni za svaku osobu. Ove mirise treba znati osetiti, ali i prepoznati ih da će odgovarati osobi koja će ih nositi. Upravo tom hemijom stvara se aura između parfema i osobe koja za sobom donosi, ali i ostavlja mirisni trag koji je nezaboravna izjava kultnog stila, svetskog glamura, sofisticiranosti, prefinjenosti, dekadencije, luksuza, ali i snažnog stava. 

 

Apothecary s ponosom predstavlja živu legendu luksuznog dizajna i savremene istorije svojim proizvodima iz linija Private Blend Collection i Signature Collection.

Proizvod dodat za upoređivanje