Biotherm Homme predstavlja Dejvida Korensveta (Supermena) kao svog novog međunarodnog ambasadora brenda

Biotherm Homme predstavlja Dejvida Korensveta (Supermena) kao svog novog međunarodnog ambasadora brenda

Dejvid Korensvet (David Corenswet), budući tumač kultnog superheroja Supermena, govori o svojoj fizičkoj transformaciji i osnovnim stvarima za negu kože.

 

Od svojih početaka 1952. godine, Biotherm je nosilac standarda za negu kože lica i tela koja kombinuje visoke performanse, inspiraciju za fitnes i biotehnologiju za moćnu negu. Fundamentalne vrednosti su ovog francuskog specijaliste za negu kože učinile ključnim igračem u rutini nege današnjih muškaraca. Zagovarajući filozofiju blagostanja gde se ravnoteža kože postiže aktivnim načinom života, Biotherm Homme (specijalna linija namenjena za muškarce) želi da podvuče važnost vitalne kombinacije između fizičke aktivnosti i dugovečnosti kože. A ko je bolji primer za to, od mlade holivudske zvezde u usponu, superheroja na velikim ekranima, ali i u svakodnevnom životu, da predstavlja ove ideje koje promoviše Biotherm?

 

apothecary-rs_foto_le mag magazin_biotherm homme_david.png 

Toliko razloga koji su podstakli Biotherm Homme da izabere Dejvida Korensveta za novog međunarodnog ambasadora Biotherm brenda sa svojim herojskim proizvodima: Force Supreme i Aquapower. Budući Klark Kent u sledećem filmu Džejmsa Gana o Supermenu, zakazanom za jul 2025. godine, je 31-godišnji američki glumac koji deli ove vrednosti odlučnosti, prevazilaženja samog sebe i nepogrešive snage volje. Dokaz je nedavno s njegovom neverovatnom fizičkom transformacijom da igra najpoznatijeg superheroja na ekranu. Mladić nije prestajao da pomera svoje fizičke i mentalne granice da transformiše svoje telo kako bi postigao rezultat dostojan uloge koja ga je čekala. „To je jedna od najtežih stvari koje sam ikada morao da uradim“, rekao je dok je Dejvid dok je snimao novu kampanju za Biotherm Homme.

 

Baš kao i njegovi treninzi, Dejvid Korensvet preferira jednostavnu, efikasnu rutinu nege kože sačinjenu od moćnih proizvoda s dokazanim rezultatima. „S pravim protokolom nege idemo dalje: pranje lica nakon treninga i odabir proizvoda koji vam odgovaraju. U svakoj ishrani, efikasnost je od izuzetnog značaja, ali doslednost je ključna”, ističe Dejvid. Protokol nege kože lica i tela uključuje regenerišuće tuširanje s Aquapower gelom, potom umirujuće čišćenje lica uz pomoć Force Supreme Cleanser proizvoda i na kraju osnažujuća hidratacija kože uz tretman protiv starenja kože lica Biotherm Homme Force Supreme Blue Serum [LP-XR].

 

 

Poput sportiste visokog nivoa, Dejvid Korensvet savršeno oličava samu suštinu Biotherm brenda, kako kroz svoju fizičku posvećenost, tako i kroz njegovu želju da izazove sebe da pomeri granice svoje glumačke karijere. Osnovni principi koje Biotherm nosi kako bi nastavio da podržava današnje ljude na dnevnoj osnovi je da poboljšaju svoje blagostanje, svoje fizičke sposobnosti i zdravlje, uz poštovanje životne sredine koja ih okružuje.

 

Od 1962. godine Biotherm nudi rešenja za negu kože koja se zasnivaju na bio-nauci. Svi Biotherm proizvodi za negu kože su prožeti ekskluzivnim Biotherm Life Plankton™ najjedinstvenijim sastojkom za regeneraciju kože, i klinički je dokazano da pružaju transformativne i senzorne tretmane za negu kože koji pomažu u zaštiti i popravljanju kože od svakodnevnih urbanih agresora. Svi Biotherm proizvodi su prožeti probiotičkim ekstraktima Life Plankton™ za pružanje intenzivne regenerativne hidratacije. Biotherm proizvodi ne sadrže parabene, alergene mirisa i obogaćeni su Life Plankton™, čistim ekstraktom termalnog planktona koji sadrži 35 hranljivih sastojaka, proteina, vitamina, aminokiselina, glucida, lipida i elemenata u tragovima koji pomažu u oživljavanju vitalnih funkcija kože i koji su neophodni na njeno zdravlje. Proizvode iz protokola nege kože lica i tela muškaraca moguće je pronaći u Apothecary drogeriji.

 

 

Izvor: Biotherm Homme; © GQ Magazine France.

Prevod i adaptacija teksta: Apothecary Le Mag magazin.

Proizvod dodat za upoređivanje