Najlepši praznici su u Apothecary drogeriji

Najlepši praznici su u Apothecary drogeriji

Novogodišnji praznici su najlepši momenti kada stvaramo divne uspomene, jer se tada družimo sa dragim osobama. U ovom periodu nas vezuje mnogo toga, mnogo osmeha, poklona, lepih trenutaka, i svega onog što čini život lepim i lepšim. To je doživljaj kada u jednom trenutku obradujemo nekoga i učinimo da se oseća posebno i jedinstveno, a nama donese mnogo zadovoljstva i radosti. Takođe, to je period kada volimo i sebe da obradujemo lepim stvarima i da uđemo u novu godinu bogatiji za nova iskustva i saznanja u životu. Za predstojeće praznike, Apothecary nastavlja da nudi vrhunske proizvode za negu lica, tela i kose, a sada već tradicionalno svakog decembra pred kraj godine priprema izabrane originalne praznične setove vrhunskih kozmetičkih kuća.

 

Praznični setovi originalnih dermokozmetičkih i luksuznih brendova namenjenih ženama, muškarcima i deci su samo deo naše ponude koja na jednom mestu objedinjuje sve što je potrebno za jedinstvenu negu. U ponudi Apothecary drogerije možete da pronađete samo originalne, kvalitetne i luksuzne proizvode za negu kose, lica, tela, ali i dermo-tretmane, serume za lice, šminku, parfeme, toaletne vode i niche parfeme. Tradicionalno, Apothecary za novogodišnje praznike vrši odabir luksuznih proizvoda i prestižnih setova. Ove godine odabrali smo setove i izuzetne proizvode brendova kao što su Tom Ford, Jean Paul Gaultier, Shiseido, Shiseido Men, Dior, Dior Homme, YSL Yves Saint Laurent, Lancôme, Estée Lauder, Clinique, La Mer, Clarins, Clarins Men, Biotherm, Biotherm Homme, Kérastase, Givenchy, Versace, Dolce&Gabbana, The Golden Goddess i The Golden Toddler, jer svi zaslužujemo malo luksuza u životu.

 

Svake godine našu prazničnu kampanju karakterišemo određenom bojom, kao i sloganom „Praznici su u Apothecary drogeriji“. Boja, kao nosilac kampanje okuplja oko sebe sve brendove i stapa ih u jedinstvenu ponudu koja traje od 1. decebra do 15. januara nove godine. Tokom perioda kampanje pravimo posebne banere za naš sajt u navedenoj boji i njenim tonovima, ističemo proizvode, pravimo posebne postove za društvene mreže i oglase na internetu. Sada smo sebi zadali malo teži zadatak, a to je da se ne oslanjamo samo na jednu boju kao noseću, već da ih imamo više, a s druge strane da sadržimo svoj luksuzni status. Mesecima smo radili na našoj kampanji, ali i usklađivanju s kampanjama izabranih brendova koje ćemo predstaviti u okviru praznične ponude. Tako smo ove godine odabrali kombinaciju zlatne, bele i crne, koje predstavljaju sofisticiranost, glamur, ali i vanvremensku eleganciju, baš onako kako bismo trebali da se osećamo ne samo tokom praznika, već cele godine. Elegantno, dekadetno i otmeno, ali ovog puta dozvoljavamo sebi da osnažimo slogan u „Najlepši praznici su u Apothecary drogeriji“. Shvatili smo da je upravo Apothecary drogerija jedna izuzetna prodavnica na internetu koja se vidno razlikuje, i da će to uvek biti sinonim za praznike. Kada pomislimo na darivanje, na nešto lepo, da upravo tu lepotu možemo da pronađemo u Apothecary drogeriji i da je poklonimo sebi ili drugima.

 

U protekle četiri godine birali smo proizvode koji čine malo lepši život, a ovih zimskih praznika pripremili smo i odabir luksuznih proizvoda i izvrsnih setova za lepšu Novu godinu i Božić. Ovogodišnju prazničnu selekciju možete da pogledate na linku ovde.

 

Apothecary karakterišu luksuzni proizvodi, brendovi i proizvođači, jer smo vrlo probirljivi kada su u pitanju proizvodi. Ne samo što vodimo računa o tome koje ćemo proizvode da ponudimo, već i kako su oni upakovani, predstavljeni, ali i da li je sastav proizvoda bezbedan za upotrebu. Težimo da se uvek razlikujemo i da budemo prepoznati kao brend koji je luksuzan, ali koji predstavlja sinonim za bezbednost, originalne proizvode i pouzdanost. Ovogodišnju kolekciju setova i proizvoda pažljivo smo birali tokom proteklih meseci i izdvojili one koji imaju izuzetno bogatu istoriju u oblasti kozmetike.

 

Tom Ford, bivši kreativni direktor kuća Gucci i YSL Yves Saint Laurent, pokrenuo je sopstveni luksuzni brend 2005. godine, a glavna prodavnica brenda otvorena je na Medison aveniji 2007. godine ženstvenog glamura i besprekornog muškog stila, gde istovremeno naglašava individualnost. Kao primer globalnog priznanja i velikog broja dobijenih nagrada za dizajn, Tom Ford je autentičan luksuzni brend kreiran za 21. vek, koji evocira i sofisticiranost i savremenost. Njegove kolekcije služe ženama i muškarcima koji traže vrhunski stil, sofisticiranost i ekskluzivnost. Kolekcija lepote Tom Ford nude raskošnu kozmetiku i izuzetne mirise, postižući zanosni ženstveni glamur i besprekoran muški stil, istovremeno naglašavajući individualnost.

 

Godine 1872. Shiseido je otvorio svoja vrata u Ginzi u Tokiju. Porodični biznis koji je započeo kao prva japanska apoteka zapadnog stila transformisao se u globalnog giganta lepote koji trenutno posluje u približno 120 zemalja širom sveta. Bogatu Shiseido istoriju i tradiciju karakteriše dug niz inovacija i prvih kategorija koje su u više navrata postavljale nove standarde i čiji su efekti proširili čitavu industriju lepote. Čak 150 godina kasnije, Shiseido posvećenost inovacijama je postojana kao i uvek. Sa sedištem u Japanu, cilj Shiseido kuće je da prevaziđe granice i izađe van kozmetičkog biznisa kako bi realizovali inovacije u lepoti kroz stvaranje jedinstvenih proizvoda, isporučujući nove vrednosti i aktivno doprinoseći blagostanju svojih kupaca širom sveta kroz lepotu. Shiseido je tako postao jedna od najstarijih kozmetičkih kuća na svetu.

 

Dior je francuska multinacionalna luksuzna kuća koju je 1946. godine osnovao modni dizajner Kristijan Dior (Christian Dior). Godinu dana kasnije, 1947. godine, osnovan je Christian Dior Parfums uvođenjem „Miss Dior“ kao prvog mirisa kuće. Dior je napravio revoluciju u parfimerijskoj industriji predstavljanjem veoma popularnog parfema „Miss Dior“, koji je dobio ime po Catherine Dior (sestri Kristijana Diora). Christian Dior je bio ekskluzivni dizajner haljina glumica Marlen Ditrih, Ave Gardner i Elizabet Tejlor. Haljine visoke mode koje je Dior uspostavio ukrasile su tela princeze Grejs od Monaka, prve dame Nikaragve Hope Portokarero, princeze Aleksandre od Jugoslavije i ledi Pamele Hiks (mlađe kćerke lorda Mauntbatena od Burme) za venčanje princa od Velsa i lejdi Dajane, princeze od Velsa. Kuća Dior je imala mnoge popularne i kultne dizajnere koji su bili zaduženi za dizajn, kao što su sàm Christian Dior, Pierre Cardin, Yves Saint Laurent, Marc Bohan, Gianfranco Ferré, Patrick Lavoix, John Galliano, Victoire de Castellane, Hedi Slimane, Kris Van Assche, Raf Simons, Maria Grazia Chiuri, Kim Jones.

 

Lancôme je osnovao 1935. godine vizionar pionir parfimer Armand Petitjean. Više od 80 godina, luksuzni kozmetički brend Lancôme oličava glamur sa suštinskim francuskim dodirom. Kvalitetna nega kože, vanvremenski stil i naučno dokazani rezultati obezbeđuju njenu reputaciju autoriteta za šminkanje i inovatora za negu kože, i ne samo da drži korak, već i prevazilazi očekivanja stalnim podizanjem nauke i kreativnosti na nove nivoe. Tokom decenija, Lancôme širi svoju viziju francuskog duha i elegancije u kombinaciji sa velikim inovacijama omogućavajući mu da postane jedan od vodećih brendova luksuzne lepote u svetu. Već više od 80 godina, luksuzni kozmetički brend Lancôme oličava glamur sa suštinskim francuskim dodirom.

 

Yves Saint Laurent Beauté daje telo i dušu stilu. Potpuno oslobođen, afirmiše se kao kultni brend, pri čemu je svaka kreacija vođena smelošću, mladošću i avangardom. U Yves Saint Laurent tragu koji je pokazivao duh vremena skoro 40 godina, YSL Beauté nastavlja svoju neobuzdanu ljubavnu vezu da stvara, oblikuje i razvija modernost. YSL Beauté ide linijom koju je povukao gospodin Saint Laurent koji je bio pravi vizionar. Njegov moderan pristup modi, lepoti i ženi, i danas ima neverovatan odjek. YSL Yves Saint Laurent Beauté je „odvojeni“ brend, koji dovodi u pitanje establišment i pravi potpis lepote najsubverzivnijeg pariskog modnog brenda. YSL Beauté ima u svojim genima pojmove mladosti, skandala i slobode. Smela i moderna, YSL osoba je avangarda sa sopstvenim pravilima, integritetom i nikada ne pravi kompromise. Oslanja se na svoje subverzivno stanje uma. Želi da živi punim plućima, usuđuje se da eksperimentiše životom na ivici, bez izvinjenja, koketirajući i izazivajući avangardu kao svakodnevan stil života. Na vratima planine Atlas, tridesetak kilometara od Marakeša, gde je gospodin Saint Laurent ponovo otkrio svoju kreativnost, YSL Beauté je stvorio vrtove zajednice Ourika. Ono što je nekada bila pustoš pretvoreno je u botaničku baštu. Ove bašte omogućavaju YSL Beauté brendu da posmatra i bere neke od dragocenih sastojaka koji se koriste u njegovim kreacijama. Inovativan i društveno odgovoran pristup luksuznoj nezi i lepoti.

 

Estée Lauder, osnivač kompanije koja nosi njeno ime, bila je vizionar i uzor. Ona je bila osoba koja je dokazala da je sve moguće. Bila je ispred svog vremena u svakom pogledu, stvorila je i vodila jednu od najprestižnijih i najinovativnijih kompanija na svetu dok je mnogima služila kao supruga, majka i odan prijatelj. I sve je to uradila sa šarmom, humorom i izuzetnim stilom. Sa strašću je volela lepotu i svim srcem verovala u njenu moć. Gospođa Estée Lauder započela je svoj posao sa četiri proizvoda za negu kože i jednostavnom pretpostavkom da svaka žena može da bude lepa. Vođena tom filozofijom, uz istrajnost, kreativnost i strast, promenila je lice kozmetičke industrije kakvu poznajemo danas. Gospođa Lauder je počela da prodaje proizvode za negu kože i šminku u kozmetičkim salonima, demonstrirajući svoje proizvode na ženama dok su sedele pod haubama za kosu. Takođe, ona je prva koja je pokrenula inicijativu poklanjanja uzoraka, odnosno testera proizvoda kupcima, a kako bi bili u prilici da isprobaju nove i drugačije proizvode koje bi potom kupili. Godine 1946. ona i njen suprug su zvanično pokrenuli kompaniju, a godinu dana kasnije dobili su svoju prvu veliku porudžbinu proizvoda za američku robnu kuću Saks Fifth Avenue. Kada je brend Estée Lauder počeo da se reklamira, Estée je insistirala na tome da štampane reklame budu aspirativne i da osnaže žene da se prepoznaju u njima. Odabrala je bledo tirkiznu boju za bočice svog brenda, verujući da prenosi osećaj luksuza i da se slaže sa svim ostalim dekorima, poput zlatnih.

 

Godine 1967. američki časopis Vogue objavio je članak pod nazivom „Može li se stvoriti sjajna koža?“, koja je napisala urednica lepote Kerol Filips zajedno s Normanom Orentrajhom, govoreći o značaju rutine nege kože. Evelin Lauder, snaja Estée Lauder, pročitala je članak i skrenula pažnju na njega. Zajedno, i Kerol Filips i Orentrajh su angažovani da pomognu u stvaranju novog brenda. U aprilu 1968. godine, Clinique je premijerno predstavljen kao prva svetska linija vođena dermatolozima, a čiji su proizvodi testirani na alergije. Premijera je bila u robnoj kući Saks Fifth Avenue u Njujorku, SAD, gde je predstavljeno 117 proizvoda. Evelin Lauder, izvršni direktor u Estée Lauder kompaniji i član porodice Lauder, kreirala je Clinique brend i razvila svoju liniju proizvoda. Bila je prva osoba koja je nosila prepoznatljivi zaštitni znak, beli laboratorijski mantil, koji sada nose Clinique konsultanti u prodavnicama, robnim kućama i parfimerijama širom sveta. Na osnovu Clinique istraživanja da alergije doprinose starenju kože, svaki Clinique proizvod je testiran na alergije 7.200 puta i formulisan je tako da potpuno ne sadrži mirise. Šminka za oči je oftamološki testirana. Ruževi imaju dodatnu prednost uključivanja hidratantnih krema, a podloge poput pudera smanjuju fine linije i bore dok poboljšavaju neujednačen ton i crvenilo kože. Osnovan 1968. godine, Clinique je postao jedan od najpoznatijih američkih proizvođača proizvoda za negu kože, kozmetike i mirisa. Podružnica je kompanije Estée Lauder.

 

Ključni sastojak jedne od najluksuznijih i najpoznatijih La Mer krema je Miracle Broth™ koji se nalazi na jedinom mestu na svetu. U netaknutim vodama ostrva Vankuver, La Mer ručno bere alge u nastojanju da podrži njenu održivost za generacije koje dolaze. Jedna od najbrže rastućih biljaka na svetu, sa izuzetnim moćima samoregeneracije, velika morska alga je u srcu Miracle Broth™ sastojaka (čudesnog bujona). Svaki put kada se napravi Miracle Broth™ sastojak, on je prožet kapljicama serije koja je došla pre nje, stvarajući vanvremensku vezu s originalom. Miracle Broth™ je snažan antiiritant koji definiše svaki La Mer proizvod. Napravljen je od mešavine morskih algi, vitamina, minerala i drugih hranljivih materija. Miracle Broth™ sastojak prolazi kroz 3 do 4 meseca fermentacije i izlaganja svetlosnim i zvučnim talasima, otključavajući obnavljajuću snagu koja čini prednosti La Mer proizvoda nepogrešivim. U srcu svakog La Mer proizvoda danas, Miracle Broth™ je neophodan ključni sastojak i nalazi se u svakom La Mer proizvodu čineći ih tako jedinstvenim, kvalitetnim i luksuznim.

 

Francuska kuća Clarins je vrlo poznata po svom „Double Instant“ serumu za lice, koji je stvoren 1985. godine, kada je Jacques Courtin-Clarins želeo da stvori eliksir mladosti, kao i najbolji proizvod protiv starenja kože lica. Ovaj serum do sada je reformulisan 9 puta i predstavlja simbol Clarinsove stalne inovacije. Serum je dobio naziv “dupli” jer se sastoji iz dve vrste komponenti – jedne koja je bazirana na vodi, i drugoj koja je bazirana na ulju. Obe dolaze u dodir i mešaju se tek na dlanu ruke prilikom upotrebe seruma. Clarins „Double Instant“ serum ima univerzalnu strukturu koja odgovara svim tipovima kože. Takođe, ovaj serum stimuliše svih 5 vitalnih funkcija kože (regeneraciju, oksigenaciju, ishranu, hidrataciju i zaštitu) i predstavlja kompletno anti-age delovanje namenjeno koži lica.

 

Od 1962. godine Biotherm nudi rešenja za negu kože koja se zasnivaju na bio-nauci. Svi Biotherm proizvodi za negu kože su prožeti ekskluzivnim Biotherm Life Plankton™ najjedinstvenijim sastojkom za regeneraciju kože i klinički je dokazano da pružaju transformativne i senzorne tretmane za negu kože koji pomažu u zaštiti i popravljanju kože od svakodnevnih urbanih agresora. Svi Biotherm proizvodi su prožeti probiotičkim ekstraktima Life Plankton™ za pružanje intenzivne regenerativne hidratacije. Biotherm proizvodi ne sadrže parabene, alergene mirisa i obogaćeni su Life Plankton™, čistim ekstraktom termalnog planktona koji sadrži 35 hranljivih sastojaka, proteina, vitamina, aminokiselina, glucida, lipida i elemenata u tragovima koji pomažu u oživljavanju vitalnih funkcija kože i koji su neophodni na njegovo zdravlje. Da je samo 1% više ovog sastojka, Biotherm proizvodi bi se prodavali isključivo uz recepte lekara, što potvrđuje posvećenost i kvalitet proizvoda u oblasti nege kože žena i muškaraca. Biotherm je takođe poznat po svojoj „Biomains“ kremi za ruke protiv starenja kože. Ova istorijska krema, odnosno tretman za ruke i nokte održava ruke mladima već više od 70 godina. Ono što ovu kremu za ruke čini jedinstvenom je to što je prožeta svežim aromatičnim mirisom, a hidratantna krema za ruke se brzo upija u kožu. S originalnom Biotherm formulom i novim dizajnom, možete sa potpunim samopouzdanjem da uživate u prednostima Biomains kreme za ruke koja postoji već 70 godina na tržištu.

 

Francuski Kérastase je jedan od vodećih svetskih luksuznih brendova za profesionalnu negu kose. Više od 55 godina izgradio je svoju reputaciju na pružanju izuzetnih performansi na koži glave i kose kroz izuzetne proizvode i tretmane po meri. Kérastase je osnovan 1964. godine od strane naučnih timova iz L'Oréal Advanced Research centra u vreme kada se nega kose odnosila isključivo na pranje. Od tada Kérastase napredna istraživanja dovode u pitanje konvencije, u svetu u kome se rutina kose odnosila isključivo na higijenu, Kérastase je izmislio negu kose. Neprestano pionir u umetnosti nege, Kérastase je izumeo kupku za prvu negu, prvu negu kože glave, masku za prvu negu i serum za prvu negu. Profesionalna luksuzna nega zasnovana je na nauci u savezu s profesionalnom ekspertizom najboljih frizera na svetu. Kérastase pruža svakoj zahtevnoj kosi visokoefikasna, personalizovana i luksuzna rešenja za negu.

 

Dolce&Gabbana je italijanska luksuzna modna kuća koju su 1985. godine u Legnanu osnovali italijanski dizajneri Domeniko Dolče i Stefano Gabana. Kuća je specijalizovana za izradu garderobe, torbi, modnih dodataka, kozmetike, mirisa i naočara. Osnivači Dolce&Gabbana, Domeniko Dolče i Stefano Gabana upoznali su se 1982. godine dok su radili za italijanski modni brend Giorgio Corregiari. Dolče je počeo da dizajnira i pravi svoju odeću sa šest godina. Godine 1983. njih dvojica su osnovali sopstveni dizajnerski konsultantski studio, koji su nazvali "Dolce & Gabbana". Njihova prva ženska kolekcija je debitovala 1985. godine na Milanskoj nedelji mode, a sledeće godine otvorili su svoju prvu prodavnicu u Milanu. Bogata istorija Dolce&Gabbana brenda obuhvata i rad s nekim od najznačajnijih ljudi naše savremene kulture i muzičkim umetnicima tokom 2000-ih godina, dizajnirajući kostime za Madoninu turneju, međunarodne turneje Misi Eliot, Bijonse, Meri Džej Blajdž i turneju Vitni Hjuston. Pored toga, dizajnirali su kostime za turneju Kajli Minog i predstavili Madonu u svojim reklamnim kampanjama. Dolce&Gabbana je luksuzni brend koji crpi inspiraciju iz vrhunskog dizajna i specijalizovan je za vanvremenske i formalne proizvode koji odgovaraju kako dugoročnim, tako i sezonskim trendovima.

 

Kozmetička industrija ima veoma bogatu istoriju, kao i vizionare, predvodnike inovacija i pokretače promena u našem svetu, a u Apothecary drogeriji smo izuzetno ponosni što i ove godine možemo da ponudimo samo najkvalitetnije proizvode za negu kože tela, lica i kose u vidu luksuznih proizvoda, kao i izabrane praznične setove.

 

Najlepši praznici su u Apothecary drogeriji, mestu gde zajedno stvaramo upravo ovakvu istoriju i gde je lepota vanvremenska, a život malo lepši. Jer ipak svi zaslužujemo malo luksuza u životu.

Proizvod dodat za upoređivanje