Delovanje:
Nega, ali i čišćenje lica je svakodnevni ritual, s bitnim gestovima. Chanel Cleansing Collection sadrži ultra-senzorne formule koje bez napora rastvaraju šminku i dubinski pročišćavaju ten, otkrivajući jasan, osvežen i blistav izgled kože lica. Kao rezultat stručnosti kuće Chanel, Le Masque objedinjuje moćne sastojke, izuzetnu efikasnost i omotavajuću teksturu. Ljuske semena kamelije i zrnca jojobe pružaju fizički piling za uklanjanje nečistoća i mrtvih ćelija s kože lica, dok bela glina upija višak ulja.

 

Po nanošenju, maska ima osećaj obavijanja i fine nege. Ostavite masku da deluje pet minuta, a potom dodajte čistu vodu i masirajte kružnim pokretima. Ultra-fini piling ljuske semena kamelije i zrnca jojobe uklanjaju nečistoće koje zatamnjuju ten i poboljšavaju opšti izgled kože lica. Le Masque donosi prvu Chanel masku namenjenu za piling kože lica, koja sadrži sastojke dobijene od kamelije. Obogaćena rafiniranim ljuskama semena kamelije i perlicama jojobe, ceramidima kamelije i matirajućom glinom, Le Masque upija višak ulja i smanjuje izgled pora. Chanel Le Masque namenjena je kako žene, tako i za muškarce.

 

Rezultati nakon upotrebe proizvoda:

- koža lica ostaje mekša i 40% ugodnija²

- smanjen je izgled sjaja i pora, dok je hidratacija povećana za 21%³

- ten izgleda 45% matiranije⁴

 

Dermatološki testiran i pogodan proizvod za sve tipove kože, uključujući i osetljivu. Nekomedogena.

 

¹Prema standardu ISO 16128.

²Samoprocena od 48 muškaraca i žena odmah nakon upotrebe.

³Instrumentalna evaluacija 16 žena korneometrijom 30 minuta nakon upotrebe.

⁴Klinička procena 48 muškaraca i žena odmah nakon upotrebe.

Izvor: Chanel.

 

Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.

 

Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901–1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (N°5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel N°5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.

 

Uspeh parfema Chanel N°5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom „Chanel“. Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija luksuzne kuće Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel N°5.

 

Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel“ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.

 

Način upotrebe:
Koristite dva puta nedeljno na suvoj koži lica. Nakon čišćenja, osušite kožu i nanesite tanak sloj Chanel Le Masque na celo lice, izbegavajući oči i usne. Ostavite masku da deluje 5 minuta, a potom dodajte vodu i masirajte kružnim pokretima kako biste pilingovali kožu. Temeljno isperite čistom vodom. U slučaju kontakta s očima, odmah isperite. Ne nanositi masku odmah nakon brijanja. Izbegavajte kontakt s očima.

 

Sastav:
AQUA (WATER), SODIUM COCOYL ISETHIONATE, STEARIC ACID, GLYCERYL STEARATE, PALMITIC ACID, DECYL GLUCOSIDE, CAMELLIA JAPONICA FLOWER WATER, KAOLIN, GLYCERIN, CETYL ALCOHOL, SODIUM HYDROXIDE, PENTYLENE GLYCOL, CERAMIDE NP, PHYTOSPHINGOSINE, JOJOBA ESTERS, CAMELLIA OLEIFERA SHELL POWDER, PARFUM (FRAGRANCE), POTASSIUM HYDROXIDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, XANTHAN GUM, CHLORPHENESIN, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL, TOCOPHEROL, PHYTIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROGENATED LECITHIN, SODIUM CITRATE, SODIUM BENZOATE, CI 77499 (IRON OXIDES).

 

Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.

 

Pakovanje: 150ml

005680015374

Pregled

Napišite vaš komentar

Le Masque Camellia Exfoliating Mask 150ml

Sastavljena od 96% prirodnih¹ sastojaka, ova 2-u-1 formula kombinuje moć pročišćavanja maske od gline s prednostima pilinga namenjena nezi koži lica. Obogaćena kamelijama, simboličnim cvetom kuće Chanel, Le Masque nežno oplemenjuje izgled teksture kože lica za glatki, osveženi izgled kože.

Napišite vaš komentar

Povezani proizvodi

Pogledajte i ostale povezane proizvode

Takođe preporučujemo

Možda će vas interesovati neki od sličnih proizvoda
Proizvod dodat za upoređivanje