Delovanje:
Otkrijte Dior Solar gel za samopotamnjivanje tela, koji koži daje progresivan, prilagođen ten za ravnomernu, zlatnu boju. Koža blista prelepim suncem obasjanim sjajem tokom cele godine, kao da je vrhunac leta, dok ostaje hidrirana do 6 sati¹. Obuhvaćen je prijatnim cvetnim, gurmanskim mirisom, izazivajući osećaj intenzivnog zadovoljstva. Gel za samopotamnjivanje poboljšava izgled kože tela ravnomernim tenom i efektom zlatnog sjaja koji je progresivan tokom vremena i može se nadograđivati u zavisnosti od toga koliko često se proizvod nanosi. Njegova senzorna tekstura se suši za 3 minuta.
Prednosti proizvoda:
- pruža do 96 sati tena²
- povećana hidratacija kože tela za +67%¹
- gel je napravljen od 90% sastojaka prirodnog porekla³
Formula gela je obogaćena DHA za otkrivanje zlatnog, ujednačenog efekta tena i AHA mlečnom kiselinom, sastojkom poznatim po vidljivom poboljšanju kvaliteta kože i tena. Sastavljen od 90% sastojaka prirodnog porekla³, Dior Solar gel za samopotamnjivanje tela je takođe obogaćen kompleksom za ulepšavanje tena, koji uključuje tri sastojka:
- ekstrakt korena Plectranthus barbatus, za koji je poznato da stimuliše pigmentaciju kože
- inozitol, molekul biljnog porekla poznat po poboljšanju tena kože i produžavanju njegove dugotrajnosti
- tokoferil acetat, derivat vitamina E
Gel za samopotamnjivanje tela je obogaćen sa 100% DHA³ prirodnog porekla za progresivan, zlatni ten, kao da je leto, sa mlečnom kiselinom za vidljivo poboljšanje kvaliteta kože i tena. Kao i cela Dior Solar linija, sadrži kompleks za ulepšavanje tena (ekstrakt plektrantusa, inozitol i derivat vitamina E), koji ujednačava i pojačava ten.
Dajte svojoj koži tela zlatni i blistav sjaj tokom cele godine, uz Dior Solar ritual za senzorno poboljšanje. Upotpunite svoju rutinu Dior Solar uljem za poboljšanje kože (proizvod se prodaje zasebno), koje hrani kožu za +86%⁴, vidljivo ulepšava ten i daje koži nežan sjaj.
¹Instrumentalni test na 30 žena, 6 sati nakon nanošenja.
²Instrumentalni test na 31 ženi.
³Količina izračunata na osnovu standarda ISO 16128.
⁴Instrumentalni test na 21 ženi, 6 sati nakon nanošenja.
Izvor: Dior.
Dior je francuska multinacionalna luksuzna kuća koju je 1946. godine osnovao modni dizajner Kristijan Dior (Christian Dior). Godinu dana kasnije, 1947. godine, osnovan je Christian Dior Parfums uvođenjem "Miss Dior" kao prvog mirisa kuće. Dior je napravio revoluciju u parfimerijskoj industriji predstavljanjem veoma popularnog parfema "Miss Dior", koji je dobio ime po Catherine Dior (sestri Kristijana Diora). Ubrzo nakon toga, Dior je proširio svoje poslovanje luksuzne konfekcijske mode i parfema, tako što je dospeo u SAD, Australiju, Veliku Britaniju, Čile, Meksiko, Kubu, Kanadu, Italiju, koji predstavljaju neke od prvih međunarodnih tržišta na koje je Dior izašao sa svojim proizvodima. Kako je rasla popularnost Dior proizvoda, raslo je i prvo zabeleženo falsifikovanje. Ovaj ilegalni posao podržavale su žene koje nisu mogle da priušte luksuznu robu.
Christian Dior je bio ekskluzivni dizajner haljina Marlen Ditrih (Marlene Dietrich) u filmu Alfreda Hičkoka „Strava pozornice” (Stage Fright). Nešto kasnije, glumica Ava Gardner imala je 14 haljina koje je za nju kreirao Christian Dior za film Marka Robsona „Mala koliba“ (The Little Hut). Glumica Elizabet Tejlor (Elizabeth Taylor) naručila je dvanaest Diorovih haljina. Haljine visoke mode koje je Dior uspostavio ukrasile su tela princeze Grejs od Monaka, prve dame Nikaragve Hope Portokarero, princeze Aleksandre od Jugoslavije i ledi Pamele Hiks (mlađe kćerke lorda Mauntbatena od Burme) za venčanje princa od Velsa i lejdi Dajane, princeze od Velsa.
Kuća Dior je imala mnoge popularne i kultne dizajnere, koji su bili zaduženi za dizajn, kao što su sàm Christian Dior, Pierre Cardin, Yves Saint Laurent, Marc Bohan, Gianfranco Ferré, Patrick Lavoix, John Galliano, Victoire de Castellane, Hedi Slimane, Kris Van Assche, Raf Simons, Maria Grazia Chiuri, Kim Jones.
U okviru kozmetike, Dior je potpisao jedinstveno istraživačko partnerstvo između Dior Research (LVMH Research and Development u Heliosu) i CiRA laboratorije na Univerzitetu Kjoto, centra kojim rukovodi profesor Šinje Jamanake (Shinya Yamanaka), dobitnik Nobelove nagrade za medicinu i specijalista za matične ćelije. Pod upravom direktora CiRA Šinje Jamanake, dobitnika Nobelove nagrade za fiziologiju i medicinu 2012, CiRA je vodeći centar za istraživanje indukovanih pluripotentnih matičnih ćelija (iPS Induced Pluripotent Stem). Centar sprovodi inovativna istraživanja za medicinu kao što su regenerativna medicina i razvoj lekova u cilju realizacije novih tretmana. Deo rezultata je doveo do kliničkih ispitivanja za neke teško izlečive bolesti kao što su Parkinsonova bolest i amiotrofična lateralna skleroza (ALS). S velikim interesovanjem za najnovija otkrića Diorovih naučnika u matičnim ćelijama u domenu kože, laboratorija CiRA koju vodi vanredni profesor Knut Voltjen (Knut Woltjen) će obezbediti iPS ćelije od zdravih starih donatora i stručnost u uređivanju genoma. Ovo je prvi put da je laboratorija CiRA ušla u naučno partnerstvo sa francuskom luksuznom kozmetičkom kućom. Ujedno, ovo je i glavni znak priznanja za Dior Science, sada sa 20 godina iskustva u istraživanju matičnih ćelija, što je dovelo do 17 otkrića u domenu kože i oko 55 publikacija, kao i nekoliko akademskih partnerstava. Inspirisan otkrićem profesora Jamanake o reprogramiranju odraslih ćelija u matične ćelije, Dior Science je nedavno postigao uspešan napredak koji otvara nova vrata u evoluciji matičnih ćelija s godinama. Ovo jedinstveno partnerstvo, kao i dugoročna razmena između Dior Science (LVMH R&D) i CiRA, stvaraju nadu za velika terapijska otkrića na koži i podmlađivanje kože.
Zadivljujući uticaj Diorovog kreativnog genija zaslužio je priznanje kao jedna od najvećih modnih i kozmetičkih brendova u istoriji, stvarajući ono što će postati jedna od vodećih i najuticajnijih kompanija za luksuzne proizvode na svetu. Kuću Dior kontroliše i predsedava francuski biznismen Bernard Arno (Bernard Arnault), koji takođe vodi LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy).
Yves Saint Laurent Beauté daje telo i dušu stilu. Potpuno oslobođen, afirmiše se kao kultni brend, pri čemu je svaka kreacija vođena smelošću, mladošću i avangardom. U Yves Saint Laurent tragu koji je pokazivao duh vremena skoro 40 godina, YSL Beauté nastavlja svoju neobuzdanu ljubavnu vezu da stvara, oblikuje i razvija modernost. YSL Beauté ide linijom koju je povukao gospodin Saint Laurent koji je bio pravi vizionar. Njegov moderan pristup modi, lepoti i ženi, i danas ima neverovatan odjek. YSL Yves Saint Laurent Beauté je „odvojeni“ brend, koji dovodi u pitanje establišment i pravi potpis lepote najsubverzivnijeg pariskog modnog brenda. YSL Beauté ima u svojim genima pojmove mladosti, skandala i slobode. Smela i moderna, YSL osoba je avangarda sa sopstvenim kodovima i nikada ne pravi kompromise. Oslanja se na svoje subverzivno stanje uma. Želi da živi punim plućima, usuđuje se da eksperimentiše životom na ivici, bez izvinjenja. Na vratima planine Atlas, tridesetak kilometara od Marakeša, gde je gospodin Saint Laurent ponovo otkrio svoju kreativnost, YSL Beauté je stvorio vrtove zajednice Ourika. Ono što je nekada bila pustoš pretvoreno je u botaničku baštu. Ove bašte omogućavaju YSL Beauté brendu da posmatra i bere neke od dragocenih sastojaka koji se koriste u njegovim kreacijama. Inovativan i društveno odgovoran pristup luksuznoj nezi i lepoti.
Način upotrebe:
Nanesite Dior Solar gel za samopotamnjivanje tela na čistu, suvu, pilingovanu kožu. Masirajte dok se proizvod potpuno ne upije u kožu tela. Operite ruke nakon nanošenja i sačekajte 3 minuta pre nego što se obučete. Takođe, obratite pažnju da ovaj gel nije proizvod koji štiti od sunca i ne sadrži zaštitne faktore.
Proizvode za zaštitu od štetnih UVA i UVB zraka treba naneti na kožu pola sata pre izlaganja suncu, a postupak je potrebno ponoviti na svaka dva sata dokle god ste izloženi sunčevim zracima. Na taj način se smanjuje oštećenje kože. Najbolje je da dozvolite da koža sama upije zaštitne proizvode bez dodatnog jakog utrljavanja. Preterano izlaganje suncu je opasno i predstavlja ozbiljan zdravstveni rizik. Nemojte dugo da se zadržavate na suncu, čak i ako koristite proizvode za sunčanje. Proizvodi za zaštitu od sunca ne omogućavaju 100% zaštitu. Kako biste održali optimalan nivo zaštite nanosite dovoljnu količinu proizvoda za zaštitu od sunca na suvo lice i telo češće i obilnije, naročito nakon plivanja, boravka u vodi, treniranja, znojenja, tuširanja ili brisanja peškirom. Osobe koje imaju manje kose trebaju da nanesu proizvode za zaštitu od sunca na vrh glave ili da nose šešir. Dozvolite da koža u potpunosti upije proizvod i izbegavajte direktan kontakt s tkaninama i tvrdim površinama kako biste sprečili njihovu eventualnu prebojenost. Smanjivanje količine nanetog proizvoda na kožu će značajno umanjiti nivo zaštite. Uveče nanesite proizvode namenjene za posle sunčanja na telo i lice kako biste hidrirali, umirili i nahranili kožu. Ne zaboravite da se zaštitite od sunca time što možete da nosite šešire, kape, kačkete, naočare za sunce, kao i laganu rastresitu odeću svetlijih boja od prirodnih materijala kao što su pamuk, lan i svila. Boravite u hladu kada ste na otvorenom i ne izlažite se direktnoj sunčevoj svetlosti. Hidrirajte se redovno i imajte redovne lagane obroke. Na visokim temperaturama izuzetno je važno piti dovoljno tečnosti poput vode.
Izbegavajte sate kada sunce pada na vrhuncu u periodu od 10:00 do 17:00 časova. Obratite pažnju da vrhunac perioda sunca može da se razlikuje u zavisnosti od kontinenta i geografske lokacije na kojoj boravite. Redovno proveravajte status UV indeksa na lokaciji na kojoj boravite. Kada je nivo UV indeksa visok, potrebno je da boravite u hladu. Obratite pažnju da strukture hlada poput drveća, palmi, nadstrešnica i suncobrana nisu sigurna zaštita od sunca. Budite posebno oprezni oko vode, peska i snega. Ove površine reflektuju i odražavaju štetne sunčeve zrake, što može da poveća mogućnost dobijanja opekotina od sunca. Proizvode za zaštitu od sunca čuvajte u hladu i ne izlažite ih direktnoj sunčevoj svetlosti, naročito proizvode koji su upakovani u aluminijumske bočice.
Sastav:
AQUA (WATER), PROPANEDIOL, GLYCERIN, ALCOHOL, DIHYDROXYACETONE, DIGLYCERIN, DIMETHICONE, METHYL GLUCETH-20, PENTYLENE GLYCOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE / SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, HYDROXYPROPYL STARCH, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, XYLOSE, TOCOPHERYL ACETATE, INOSITOL, LACTIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CHLORPHENESIN, SORBITAN ISOSTEARATE, MENTHOXYPROPANEDIOL, XANTHAN GUM, TETRAMETHYL ACETYLOCTAHYDRONAPHTHALENES, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), SODIUM METABISULFITE, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CARAMEL, COLEUS BARBATUS ROOT EXTRACT, LINALYL ACETATE, SODIUM HYDROXIDE, TIN OXIDE, CI 19140 (YELLOW 5), CI 14700 (RED 4), PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, POLYSORBATE 60, VANILLIN.
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 150ml