Delovanje:
N°1 DE CHANEL prašak za čišćenje u peni je sredstvo za čišćenje lica obogaćeno ekstraktom crvene kamelije i uljem crvene kamelije. Njegova formula sadrži 94% sastojaka prirodnog porekla¹. Prašak se pretvara u bogatu penu u kontaktu sa vodom i radi na uklanjanju nečistoća. Očišćena, koža izgleda i oseća se savršeno čistom, mekom, blistavom i udobnom. Obogaćen ekstraktom crvene kamelije i uljem crvene kamelije, sredstvo za čišćenje lica od praha do pene dubinski pročišćava kožu lica i bori se protiv efekata zagađenja, uklanjajući znatno više čestica zagađenja do +65%² u poređenju sa čišćenjem samo vodom. Odmah nakon nanošenja, koža ostaje blistava za do +21%³ i pročišćena za do +27%³. Koža je savršeno pripremljena za druge N°1 DE CHANEL proizvode koji slede (svi proizvodi se prodaju zasebno).
Kamelija je predstavljena u svim svojim oblicima u srcu N°1 DE CHANEL, nove linije za negu kože protiv starenja. Ekstrakt crvene kamelije podržava vitalnost kože. Štiti od oksidacije kože uzrokovane urbanim zagađenjem, za efekat protiv starenja koji sprečava i ispravlja pojavu 5 znakova starenja. Ulje crvene kamelije pruža udobnost koži i pomaže u održavanju njene zaštitne barijere.
N°1 DE CHANEL je linija luksuznih proizvoda koja nastoji da umanji svoj uticaj na životnu sredinu sa formulama koje sadrže do 97% sastojaka prirodnog porekla¹ i 76% sastojaka dobijenih od kamelije. Testirani su na svim tipovima kože, čak i na osetljivoj koži. Sva ambalaža je dizajnirana imajući na umu održivost.
¹Proporcija prirodnih sastojaka i derivata izračunata prema ISO16128.
²Instrumentalna evaluacija sprovedena odmah nakon primene na 21 ženi.
³Klinička evaluacija sprovedena odmah nakon upotrebe na 22 žene.
Izvor: CHANEL.
Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.
Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901–1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (N°5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel N°5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.
Uspeh parfema Chanel N°5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom „Chanel“. Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija luksuzne kuće Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel N°5.
Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel“ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.
Način upotrebe:
CHANEL je razvio LE GESTE REVITALISANT N°1 DE CHANEL, specifičnu metodu primene dizajniranu da Sredstvo za čišćenje od praha do pene je idealno za uklanjanje šminke kao što je N°1 DE CHANEL puder. Da biste otvorili bocu, nežno okrenite poklopac u smeru suprotnom od kazaljke na satu. Stavite u ruke ekvivalent od pola kašičice praha. Dodajte nekoliko kapi vode i izradite izdašnu penu. Rasporedite penu za čišćenje preko brade, obraza i čela. Masirajte kružnim pokretima, krećući se od brade do obraza i čela. Izbegavajte područje oko očiju. Penu temeljno isperite toplom vodom. Okrenite poklopac u smeru kazaljke na satu da zatvorite bocu. Čuvati na suvom mestu.
Sastav:
LISTA SASTOJAKA JE UKLJUČENA U SVIM PAKOVANJIMA CHANEL PROIZVODA. U SLUČAJU ALERGIJE, UVEK PROVERITE LISTU SASTOJAKA NA PAKOVANJU PROIZVODA PRE UPOTREBE PROIZVODA. ORYZA SATIVA (RICE) STARCH, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, XANTHAN GUM, CAMELLIA JAPONICA SEED OIL, CAMELLIA JAPONICA FLOWER EXTRACT, HYDROLYZED RHODOPHYCEAE EXTRACT, PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), POTASSIUM SORBATE, PROPANEDIOL, MARIS SAL (SEA SALT), 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL.
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 25g