Delovanje:
N°1 DE CHANEL revitalizirajući esencijalni losion je proizvod za savršenstvo kože lica i dekoltea obogaćen ekstraktom crvene kamelije. Njegova formula hladne nijanse sadrži 96% sastojaka prirodnog porekla² i 47% sastojaka dobijenih od kamelije. Odmah nakon nanošenja, koža izgleda puna i zrači mladalačkim sjajem. Obogaćen snažnim „kompleksom čiste latice“, koji je koncentrisan u ekstraktu crvene kamelije i niacinamidu, revitalizirajuća esencija losiona vraća koži mladalački izgled i sjaj. Koža lica izgleda blistavo i zategnuto, nedostaci su smanjeni, a ten je ujednačeniji.
Odmah nakon nanošenja, koža se oseća prijatnije za +37%³. Posle mesec dana, bore su manje vidljive do -19%³, a pore su vidljivo pročišćene za -19%³. Elastičnost kože je poboljšana do +8%³ i izgleda sjajnije do +14%³. Esencija losion i serum deluju u sinergiji, ostavljajući kožu blistavijim do +33%⁴ i podatnijim izgledom za +25%⁴. Koža lica Izgleda lepše za +34%⁵ i čak za +28%⁵.
Kamelija je predstavljena u svim svojim oblicima u srcu N°1 DE CHANEL, nove linije lepote protiv starenja kože lica. Ekstrakt crvene kamelije povećava vitalnost ćelija za 67%⁶. Štiti od oksidacije kože uzrokovane urbanim zagađenjem, za efekat protiv starenja koji sprečava i ispravlja pojavu 5 znakova starenja. Kompleks latica, koji je koncentrisan u ekstraktu crvene kamelije i niacinamidu, ujednačava, nadopunjuje i osvetljava kožu lica.
N°1 DE CHANEL je ekološki osvešćena linija lepote. Formule sadrže do 97% sastojaka prirodnog porekla² i do 76% sastojaka dobijenih od kamelije. Pogodni su za sve tipove kože, uključujući osetljivu kožu, i smešteni su u ekološki dizajniranom pakovanju kako bi se optimizovao njihov ugljenični otisak.
¹Lista korišćenih proizvoda: N°1 DE CHANEL losion, N°1 DE CHANEL krema za predeo oko očiju, N°1 DE CHANEL serum, N°1 DE CHANEL krema, N°1 DE CHANEL puder i N°1 DE CHANEL serum-mist.
²Prema standardu ISO 16128.
³Samoocenjivanje završeno odmah nakon upotrebe, 33 žene.
⁴Klinička evaluacija nakon mesec dana upotrebe, 32 žene.
⁵Samoocenjivanje završeno odmah nakon upotrebe, 116 žena.
⁶In vitro test kojim se meri specifični marker ekspresije, kako u netretiranim ćelijama tako iu ćelijama tretiranim ekstraktom crvene kamelije.
Izvor: CHANEL.
Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.
Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901–1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (N°5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel N°5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.
Uspeh parfema Chanel N°5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom „Chanel“. Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija luksuzne kuće Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel N°5.
Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel“ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.
Način upotrebe:
CHANEL je razvio tehniku masaže koja se može koristiti prilikom nanošenja N°1 DE CHANEL esencije losiona kako bi se uvećala njegova efikasnost. Nanesite revitalizirajući esencijalni losion nakon N°1 DE CHANEL losiona i pre N°1 DE CHANEL seruma (proizvodi se prodaju zasebno). Pre nanošenja, izvršite pokrete istezanja na linijama čela, oko očiju i osmeha. Nanesite proizvod na celo lice, zaglađujući prema spolja. Zatim palčevima i kažiprstima izvodite uvrnute pokrete štipanja, prvo od vilice do ušiju, zatim od uglova usta do ušiju, i na kraju od strane nosa do ušiju. Ponovite ove pokrete štipanja na dekolteu. Završite ritual prateći druge N°1 DE CHANEL proizvode za negu kože, poput kreme za predeo oko očiju i serum (proizvodi se prodaju zasebno).
Sastav:
LISTA SASTOJAKA JE UKLJUČENA U SVIM PAKOVANJIMA CHANEL PROIZVODA. U SLUČAJU ALERGIJE, UVEK PROVERITE LISTU SASTOJAKA NA PAKOVANJU PROIZVODA PRE UPOTREBE PROIZVODA. 1,2-HEXANEDIOL, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ADENOSINE, ALCALIGENES POLYSACCHARIDES, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, AQUA (WATER), CAMELLIA JAPONICA FLOWER EXTRACT, CAMELLIA JAPONICA FLOWER WATER, CAPRYLYL GLYCOL, CHLORPHENESIN, FAEX (YEAST EXTRACT), GLYCERIN, PARFUM (FRAGRANCE), PENTYLENE GLYCOL, PROPANEDIOL, SILICA, SODIUM HYALURONATE, SODIUM HYDROXIDE.
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 100ml