Delovanje:
Koncentrisan sa ekstraktom crvene kamelije, serum N°1 de CHANEL se brzo upija u kožu i deluje u borbi protiv spoljašnjih agresora prisutnih u urbanim sredinama. Njegova formula sadrži 96% sastojaka prirodnog porekla¹ i 76% sastojaka iz kamelije. Odmah nakon nanošenja, koža je za do 30%² zdravijeg izgleda i za do 32%² bolje zaštićena od spoljašnjih agresora. Dermatološki testiran proizvod. Namenjen za sve tipove kože. Koncentrisan a revitalizirajućim svojstvima ekstrakta crvene kamelije, serum protiv starenja cilja na fazu br. 1 procesa starenja kože lica, ostavljajući joj mladalački sjaj. Sprečava i ispravlja pojavu 5 znakova starenja. Odmah nakon nanošenja, pore su za do 11%³ manje vidljive, a udobnost kože lica se povećava za 43%⁴. Posle mesec dana, bore izgledaju smanjene za 24%⁵, elastičnost kože je poboljšana za 17%⁵, a ten izgleda 17%⁵ sjajnije.

 

Serum N°1 DE CHANEL vremenom postaje još efikasniji, gde su pore izgledaju smanjene za 25%⁶, a koža je 77%⁶ ugodnija. Čini se da su bore smanjene za 24%⁷, elastičnost kože je poboljšana za 77%⁷, a ten izgleda 87%⁷ sjajnije. Kamelija je predstavljena u svim svojim oblicima u srcu N°1 DE CHANEL, nove linije lepote protiv starenja. Istraživanje CHANEL-a je iskoristilo moć crvene kamelije, koja cilja na fazu br. 1 procesa starenja kože lica. Voda od kamelije ostavlja kožu svežom. Ekstrakt kvasca kamelije čuva zaštitnu funkciju kože za poboljšanu zaštitu i hidrataciju.

 

N°1 DE CHANEL je ekološki osvešćena linija lepote. Smeštene u ekološki dizajniranim formulama za pakovanje sadrže do 97% sastojaka prirodnog porekla¹ i 76% sastojaka dobijenih od kamelije. Testirani su na svim tipovima kože, čak i na osetljivoj koži.

 

¹Proporcija prirodnih sastojaka i derivata izračunata prema ISO 16128.

²Samoprocena odmah nakon upotrebe, 80 žena.

³Klinička evaluacija odmah nakon upotrebe, 32 žene.

⁴Samoprocena odmah nakon upotrebe, 32 žene.

⁵Klinička evaluacija nakon mesec dana upotrebe, 29 žena.

⁶Statistički proračun korišćenjem parametara kliničke evaluacije: vidljivost bora ispod očiju, blistavost, izgled pora, elastičnost i pun izgled kože.

Izvor: CHANEL.

 

Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.

 

Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901–1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (N°5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel N°5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.

 

Uspeh parfema Chanel N°5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom „Chanel“. Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija luksuzne kuće Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel N°5.

 

Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel“ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.

 

Način upotrebe:
CHANEL je razvio LE GESTE REVITALISANT N°1 DE CHANEL, specifičnu metodu primene dizajniranu da poboljša efikasnost seruma. Okrenite poklopac seruma za lice u smeru suprotnom od kazaljke na satu i ispustite dovoljnu količinu proizvoda pomoću kapaljke za automatsko punjenje. Zagladite proizvod po celom licu i dekolteu. Zatim palčevima i kažiprstima izvodite pokrete „štipajte i uvijajte“ od vilice do ušiju, zatim od uglova usta do ušiju i od strane nosa do ušiju. Ponovite ove pokrete štipanja na dekolteu. Sledite režim nege kože lica s kremom N°1 DE CHANEL ujutru i uveče (proizvod se prodaje zasebno).

 

Sastav:
LISTA SASTOJAKA JE UKLJUČENA U SVIM PAKOVANJIMA CHANEL PROIZVODA. U SLUČAJU ALERGIJE, UVEK PROVERITE LISTU SASTOJAKA NA PAKOVANJU PROIZVODA PRE UPOTREBE PROIZVODA. 1,2-HEXANEDIOL, ADENOSINE, AQUA (WATER), CAMELLIA JAPONICA FLOWER EXTRACT, CAMELLIA JAPONICA FLOWER WATER, CAPRYLYL GLYCOL, CHLORPHENESIN, CHONDRUS CRISPUS EXTRACT, CITRIC ACID, COFFEA ARABICA (COFFEE) SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, FAEX (YEAST EXTRACT), GLYCERIN, PARFUM (FRAGRANCE), PENTYLENE GLYCOL, PROPANEDIOL, SACCHARIDE ISOMERATE, SODIUM CITRATE, SODIUM HYALURONATE, SODIUM POLYACRYLATE, XANTHAN GUM.

 

Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.

 

Pakovanje: 30ml

005680015630

Pregled

Napišite vaš komentar

N°1 de Chanel Revitalizing Serum 30ml

Crvena kamelija je cvet za razliku od bilo kog drugog i ključni je sastojak N°1 DE CHANEL luksuzne linije proizvoda. Cvet je sa revitalizirajućim moćima, čija mu izuzetna energija daje višegodišnju mladost. CHANEL Research je iskoristio svoja izuzetna svojstva za kreiranje nove generacije proizvoda, uključujući za negu kože lica, šminku i serum-mist. U osnovi ekološki odgovorne linije N°1 DE CHANEL, ekstrakt crvene kamelije cilja na fazu br.1 procesa starenja kože lica sprečavanjem i ispravljanjem pojave 5 znakova starenja.

Napišite vaš komentar

Povezani proizvodi

Pogledajte i ostale povezane proizvode

Takođe preporučujemo

Možda će vas interesovati neki od sličnih proizvoda
Proizvod dodat za upoređivanje