Delovanje:
Losion N°1 DE CHANEL je proizvod za negu lica i dekoltea obogaćen ekstraktom crvene kamelije, aktivnim sastojkom koji podržava vitalnost kože, i vodom od kamelije. Njegova formula sadrži 99% sastojaka prirodnog porekla⁶ i 48% sastojaka iz kamelije. Trenutno daje koži energiju i održava je mladalačkim izgledom, za ukupan zdraviji izgled za +32%⁷. Sveža i lagana, formula tonika za lice obogaćena je ekstraktom crvene kamelije i vodom od kamelije. Poboljšava teksturu kože, sužava pore i daje energiju koži. Za vidljivo punu, udobnu kožu koja blista mladalačkim sjajem. Odmah nakon nanošenja, sjaj kože je poboljšan, a ten poprima ružičastiji sjaj za +28%⁸. Posle mesec dana, bore izgledaju smanjene do -18%⁹, pore izgledaju pročišćene do -26%⁹ i elastičnost kože je vraćena za +23%⁹. Koža lica se oseća ugodnije za +34%¹⁰.
Kamelija je predstavljena u svim svojim oblicima u srcu N°1 DE CHANEL, nove linije za negu kože protiv starenja lica. Ekstrakt crvene kamelije podržava vitalnost kože. Štiti od oksidacije kože uzrokovane urbanim zagađenjem, za efekat protiv starenja koji sprečava i ispravlja pojavu 5 znakova starenja. Voda od kamelije ostavlja kožu svežom.
N°1 DE CHANEL je linija lepote koja nastoji da minimizira svoj uticaj na životnu sredinu pomoću održivih formula koje sadrže do 99% sastojaka prirodnog porekla⁶ i 76% sastojaka dobijenih od kamelije. Testirani su na svim tipovima kože, čak i na osetljivoj koži. Sva ambalaža je dizajnirana imajući na umu održivost.
¹Korišćeni proizvodi: N°1 DE CHANEL losion, N°1 DE CHANEL krema za predeo oko očiju, N°1 DE CHANEL serum, N°1 DE CHANEL krema, N°1 DE CHANEL puder i N°1 DE CHANEL serum-mist.
²Klinička evaluacija nakon 2 meseca upotrebe, 45 žena u zagađenoj sredini.
³Klinička evaluacija nakon 1 meseca upotrebe, 45 žena u zagađenoj sredini.
⁴Samoocenjivanje završeno odmah nakon upotrebe, 45 žena.
⁵Klinička evaluacija odmah nakon upotrebe, 45 žena u zagađenoj sredini.
⁶Proporcija prirodnih sastojaka i derivata izračunata prema ISO16128.
⁷Samoprocena je završena odmah nakon upotrebe od 80 žena.
⁸Klinička evaluacija sprovedena odmah nakon upotrebe na 33 žene.
⁹Klinička evaluacija sprovedena nakon mesec dana upotrebe na 21 ženi.
¹⁰Samoocenjivanje je završeno nakon mesec dana korišćenja od 21 žene.
Izvor: CHANEL.
Chanel je luksuzna kuća mode, parfema, šminke i kozmetike koju je 1909. godine osnovala Koko Šanel (Coco Chanel) u Parizu. U privatnom je vlasništvu porodice Verthajmer (Wertheimer), a sedište je u Londonu od 2018. Kuća Chanel je zaslužna za revoluciju visoke mode i modne konfekcije tako što je zamenila strukturirane siluete s korsetom funkcionalnijim odevnim predmetima koji su ženama i dalje laskavi i prijatniji za nošenje. Kuća Chanel nastala je kada je Gabrijel Šanel (Gabrielle Chanel) otvorila radnju monerije u prizemlju pariskog stana društvenog i tekstilnog biznismena Etjena Balsana (Étienne Balsan). Budući da je stan Balsana takođe bio salon francuske lovačke i sportske elite, Šanel je imala priliku da upozna njihove polu-mondenske ljubavnice koje su, kao takve, bile žene koje prate modu, a na kojima su bogataši pokazivali svoje bogatstvo, kao kitnjastu odeću, nakit i šešire. Luksuzna kuća Chanel ima izuzetno bogatu istoriju.
Posle Prvog svetskog rata, La Maison Chanel, prateći modne trendove 1920-ih, proizvodi haljine od perli koje su postale popularne kod žena. Moda jednostavne linije i „ravnih grudi“ koju je Chanel učinila popularnom bila je suprotna modi figura u obliku peščanog sata iz kasnog 19. veka, francuske Belle Époque (oko 1890–1914) i britanske edvardijanske ere (oko 1901–1919). Chanel je koristila boje koje se tradicionalno povezuju sa muškošću u Evropi, kao što su siva i tamnoplava, a kako bi osnažila žensku smelost. Chanel odeća je često imala prošivene tkanine i kožne ukrase. Prošivena konstrukcija je ojačala tkaninu, dizajn i završnu obradu, omogućavajući odeći da zadrži svoj oblik i funkciju dok se nosi. Godine 1921., da bi upotpunila Chanel liniju odeće, Coco Chanel je naručila parfimeru Ernest Beauku (Ernest Beaux) da kreira prvi parfem za kuću Chanel. Njegovi parfemi uključivali su i parfem br.5 (N°5), nazvan po broju uzorka koji se Chanel najviše dopao. Prvobitno dat kao poklon klijentima, popularnost Chanel N°5 navela je kuću Chanel da ga stavi u prodaju 1922. godine.
Uspeh parfema Chanel N°5 podstakao je Koko Šanel da proširi prodaju parfema van Francuske i Evrope, i da razvija druge parfeme, a za šta su joj bili potrebni investicioni kapital, poslovna sposobnost i pristup tržištu Severne Amerike. U tom cilju, biznismen Theophile Bader (osnivač Galeries Lafayette) upoznao je kapitalistu Pjera Verthajmera s Koko Šanel. Njihov poslovni dogovor osnovao je kompaniju "Parfums Chanel", parfimeriju u kojoj je Verthajmer imao 70%, Bader 20%, a Šanel 10% udela. Komercijalni uspeh zajedničkog preduzeća je osiguran imenom „Chanel“. Parfimerija i kozmetika pokazali su se kao najprofitabilnija poslovna divizija luksuzne kuće Chanel, okarakterisani kao produktivna ekspanzija u parfimeriji koja je stvorila bogatstvo, a sve to zahvaljujući uspehu parfema Chanel N°5.
Logotip Chanel postao je kultni i prepoznatljiv grafički identitet ove luksuzne kuće. On se sastoji od dva međusobno povezana, suprotstavljena slova-C, jedno okrenuto levo, a drugo lice desno. Logotip je Šanelu dao Château de Crémat u Nici i nije bio registrovan kao zaštitni znak sve dok nisu osnovane prve Chanel prodavnice. Opšte je poznato da logo označava „Coco Chanel“ i postao je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na svetu. Takođe je postao simbol prestiža, luksuza i klase.
Način upotrebe:
CHANEL je razvio specifičnu tehniku nanošenja kako bi povećao efikasnost N°1 DE CHANEL losiona i trenutno nadopunio kožu lica. Da biste otvorili bočicu, nežno okrenite poklopac u smeru suprotnom od kazaljke na satu. Zagrejte nekoliko kapi losiona za lice između ruku. Zatim zagladite celo lice od sredine ka spolja, izbegavajući područje oko očiju. Nastavite pritiskom na losion u obraze, čelo i bradu. Upotpunite ritual s ostalim N°1 DE CHANEL proizvodima za negu kože kao što su krema za predeo oko očiju, serum i krema za lice (svi proizvodi se prodaju zasebno).
Sastav:
LISTA SASTOJAKA JE UKLJUČENA U SVIM PAKOVANJIMA CHANEL PROIZVODA. U SLUČAJU ALERGIJE, UVEK PROVERITE LISTU SASTOJAKA NA PAKOVANJU PROIZVODA PRE UPOTREBE PROIZVODA. CAMELLIA JAPONICA FLOWER WATER, AQUA (WATER), GLYCERIN, PENTYLENE GLYCOL, FAEX (YEAST EXTRACT), CAMELLIA JAPONICA FLOWER EXTRACT, DECYL GLUCOSIDE, CHLORPHENESIN, CAPRYLYL GLYCOL, MALTODEXTRIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PROPANEDIOL, SODIUM HYALURONATE, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM HYDROXIDE, GLYCOL DISTEARATE, BIOSACCHARIDE GUM-1, SACCHARIDE ISOMERATE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, GLYCERYL STEARATE, 1,2-HEXANEDIOL, CITRIC ACID, BENZOIC ACID.
Lista sastojaka je prikazana samo u informativne svrhe. Svaka lista sastojaka je specifična i može da se razlikuje, menja ili varira tokom vremena. Sve formule su podložne promenama. Iako se trudimo da prikazana lista sastojaka bude tačna, ne možemo da garantujemo da je pouzdana, ažurna ili bez grešaka. Pre upotrebe proizvoda molimo pogledajte listu sastojaka na spoljnom pakovanju proizvoda ili uputstvu koje dobijete za potpunu, tačnu i ažurnu listu.
Pakovanje: 150ml